חלום שהוביל למציאות פרק 25 .

Nataliyad 04/06/2015 1157 צפיות תגובה אחת

יש קטע של אונס בסוף , רק מזהירה .
נכנסנו שנינו למסיבה יישי הלך לביא לי משהוא לשתות , נוי ומתן כבר רקדו , ועומר , טוב עומר כמו תמיד כבר מתחיל עם הבחורה השנייה, יישי חזר עם שני כוסות של מיץ , " זה רק מיץ נכון " שאלתי אותו , " לך כן.." הוא השיב.
" היי ומי יחזיר אותנו ." שאלתי , " חשבתי שאתה הוא זה שמחזיר את כולנו " אמרתי לא מבינה .
" לא, אני חושב שסיכמנו שאת מחזירה אותנו " הוא קרץ לי .
" אתה צוחק עלי נכון." אמרתי כשהבנתי שהוא א רציני.
" נכון , והשתייה שלי נקייה "הוא הרגיע אותי, " רוצה לרקוד?" הוא שאל לא מחכה לתשובה שלי וכבר מושך אותי לרקוד , הלכנו ליד נו ומתן, כשנוי ראתה אותי היא התחילה לרקוד איתי קצת וחזרה למתן .
אחרי כמה דקות של ריקודים הרגלים שלי התחילו לכאוב, נוי משכה אותי לבר והזמינה לשנינו קולה ורום , " חזק" היא אמרה לברמן , עם חיוך שובב.
היא לקחה את הכוסות הביא לי אחת מהם ושתתה חצי מהכוס בשלוק, היא הסתכלה עלי עם חיוך מרוח על הפנים , אין מצב היא לא מחוקה כבר.
שתיתי גם אני חצי כוס , " יאללה בואי נהנה.." היא צעקה ומשכה אותי בחזרה ליישי ומתן , מתן שתה מהכוס שלה , יישי הריח את מה שיש לי בכוס, " קולה ורום ?! , ילדה רעה?" הוא אמר מחייך , "אז מה רק אני לא שותה ?! לא פיר." הוא אמר נעלב.
" לא נוראה תתגבר" אמרתי וכבר הרגשתי את הראש שלי מסתובב , לגמתי עוד כמה שלוקים , עומר הגיע אלינו על ארבע שוטים , אני נוי מתן ועומר עשינו לחיים ושתינו , אחרי שנייה עומר חזר עם עוד ארבע שוטים ," אולי לא כדאי .." יישי אמר כשראה שזה מתחיל להשפיע עלי.
" יישי , גם כשאני משתכרת אני לא עושה שתויות , אני יודעת לשתות " . הרגעתי אותו, ולקחתי את השוט השני שלי .
המשכנו לרקוד הצבעים והרעש הכול התערבב לי בייחד , נהניתי מאוד.
" נהנית?" נו שאלה מנסה לצעוק חזק יותר מהמוזיקה , " מאוד " צעקתי בחזרה , המשכנו לרקוד עוד ועוד , נהנים מכול רגע , יישי לא עזב אותי לשנייה הוא רקד ליידי משגיח שאף אחד מאתנו לא עושה שתויות , עומר כבר היה מחוק לגמרי , נוי ומתן רקדו צמוד צמוד, מתן עביר את ידו על כול גופה של נוי מצמיד אותה אליו יותר , " אולי תיקחו חדר ?" הצעתי לנוי באוזן , היא חייכה אלי ומשכה את מתן מהרחבה .
" מה לאן הם הולכים ?" יישי שאל אותי , " אני חושבת שאתה יכול לנחש לבד" , רמזתי לו , השיר התחלף לשיר שקט, יישי הצמיד אותי אליו סם לי את הידיים סביב הצוואר שלו ואת הידיים שלו על המותן שלי .הנחתי את הראש על הכתף שלו מתנועעת לפפי הקצב , " אני חושבת שהתגברתי על מה שהיה " לחשתי לו לאוזן . הוא הסתכל עלי" אז אני יכול ללטף לך את הבטן ?" הוא שאל .
" לא בבטן שלי לו נוגעים ." הזהרתי .
" למה מה קרה ?" הוא שאל לא מבין .
" לא יודעת אף פעם לא היה לי נעים כשנוגעים לי בבטן , " השבתי בפשטות .
" אז.. אני יכול לגעת לך פה?" הוא שאל מעביר את ידו לאורך גבי .
" כן " השבתי בלחישה, הוא העביר את ידו מקו הלסת שלי לצוואר ואז לאורך כף ידי , ופה ?" לחש.
"כן " אמרתי , הוא חייך , ידעתי מה יהיה המקום הבא שהו אליך אליו , הוא גלש עם היד לאורך גבי מנסה להגיע לישבן שלי , עצרתי אותו שנייה לפני שהגיע , " לפה , לא מגיעים בלי קשר לכלום " אמרתי מחייכת נהנית מאייך שאני שולטת בו, התנתקתי ממנו , " אני הולכת לשירותים " אמרתי לקחתי עוד כוס רק של מיץ הפעם הנחתי אותה על הדלפק הקרוב לשירותים ונכנסתי שני לשירותים .
כשיצאתי לקחתי בחזרה את הכוס וליפני שחזרתי ליישי סיימתי את הכוס מהר.
הי לה קצת טעם לוואי לא ייחסתי לזה חשיבות וחזרתי ליישי , נוי ומתן כבר חזרו לרקוד, נוי הייתה קורנת , ומה שבטוח יותר שיכורה.
באתי יישר ליישי השיר התחלף כבר לטראנס אז רקדנו לפי הקצב .
" אני צריכה אוויר , אמרתי ליישי, הרגשתי חנוקה , הכול התחיל להסתובב לי , הרעש נהייה חזק יותר נתקעתי במשהו וכמעט נפלתי יישי תפס אותי מהר , שלא אפול .
" חשבתי שאת יודעת לשתות "הוא אמר מעט עצבני ששיקרתי לו, אבל לא שיקרתי לו , אני באמת יודעת לשתות וחוץ מזה אני לא שתתי עוד שתייה חריפה מאז השוט השני , איך זה הגיוני , " מה שתית ?" הוא גרר אותי החוצה , " כלום מאז השוט האחרון לא שתתי שתייה חריפה רק מיץ" , אמרתי לא מבינה, אבל אז נפל לי הסימון , ניסיתי לעמוד זקוף ולהסתכל על יישי בלי שיתפצל לי לעוד מיליון גרסאות של עצמו , איבדתי אחיזה בקרקע ויישי הרים אותי, " אני לוקח אותך הביתה " הוא קבע והתקדם לחנייה ." לא , תקשיב לי שנייה " בקשתי," כשהלכתי לשירותים שמתי את הכוס שלי על הדלפק שהיה קרוב לשם " אמרתי מבולבלת , אני לא בטוחה שהוא מבין אותי בכלל כי הוא הסתכל עלי במבט מוזר, ולא מבין ." אני חושבת שסמו לי משהוא בכוס , איזה סם .." אמרתי מקווה שהוא הבין , הוא עיקל את מה שאמרתי מנסה להבין , על פניו הופיע מבט מבין ומודאג בייחד, אבל זה היה מאוחר מידי , מקל נחבט בראשו ונפלנו על הרצפה ניסיתי לבלום את הנפלה עם היד שלי , אבל הייתי כול כך מגושמת שנפלתי עליה , כאב חד פילח את היד שלי. מישהו התכופף מעלינו מחייך , פני צלקת , זיהיתי אותו כשהצלחתי להתמקד בו , " הים אני החלטתי לקחת אותך איתי " הוא אמר ליישי שהיה מעולף .
הוא הוריד את יישי מעלי ורכן אלי , " את רואה עכשיו אין מי שיפריע לנו " הוא חייך וסחב אותי לאוטו שלו , " קח אותו לרכב" הוא ציווה על מי שהיה איתו.
הם זרקו את יישי לחלק האחורי ל הרכב, ניסיתי להתנגד אבל לא הצלחתי השרירים שלי היו כמו מרשמלו , " כן נתתי לך משהוא מיוחד, תוצרת בית ,נכון זה נפלא ?" הא אמר מרוצה מעצמו , הוא הוזז קצת את יישי מפנה לי מקום מאחורה , הניח אותי והתחיל לנהוג, לאן ? אני לא יודעת .
" יישי , קראתי אליו , הוא לא ענה " יישי " התחננתי , דמעות זלגו מעיניי " יישי " חזרתי על עצמי מלטפת לו את הפנים , "הוא לא מתעורר ,למה הוא לא מתעורר?" שאלתי אותם , הוא הסתכל עלי מהמראה וחייך " זאת הייתה המתרה , " אמר וחזר להסתכל על הכביש.
" יישי , התחננתי שוב , הם הדליקו מוזיקה בקול חזק, ולא סמו לב לטלפון של יישי שרוטט לו בכיס. הכנסתי את ידי לכיס של יישי ושלפתי משם את הטלפון , ניסיתי להתרכז ולראות מי מתקשר אליו , מתן , ראיתי לבסוף , ניתקתי לו ושלחתי הודעה " זאת אריאל , חטפו אותי ואת יישי הם עלפו אותו זה אותו בנאדם , בבקשה תזעיק עזרה," ושלחתי, הידיים שלי רעדו ונלחצו לי כמה אותיות מיותרות , אני מקווה שהם יבינו מה אני כתבתי .
הדרך נהייתה חשוכה ומפותלת האוטו לא הפסיק להתנדנד, הראש של יישי היה מונח על הרגלים שלי , הוא עוד לא התעורר , נשכבתי גם אני והנחתי את הראש על יישי מקווה שימצאו אותנו מהר.
האוטו עצר ושניהם יצאו מהרכב, פני צלקת הרים אותי והשני סחב את יישי , הם נכנסו לאיזה צריף גדול וחשוך פתחו מעבר סודי מהרצפה , ירדנו במדרגות , הוא קשר את יישי לכיסא שהיה מונח שם , ואותי סם על המיטה שהיה , הוא קשר לי את היד למיטה בחבל מכאיב , הי ה רק אור אחד דולק, והאוויר היה חנוק ולא , לא היה אפשר לנשום את האוויר הזה , היה לו ריח מוזר , זה סובב לי את הראש יותר, הנחתי את ראשי על המיטה מנסה לא להקיא על כול הרצפה .
הבנאדם השני עלה למעלה ופני צלקת נשאר , הוא הדליק את כול האורות , ואז הבנתי למה האוויר דחוס, אין חלונות בכלל , ובאמצע החדר , שהיה גדול , יש שולחן ועליו כול מיני מבחנות ודברים מוזרים , כנראה הוא עושה פה את הסמים שלו .
הוא התקדם אלי מחויך כולו, העיניים שלו שידרו לי רק רוע, נצמדתי לקצה המיטה רחוק ככול שאני יכולה ממנו, עלו לי פלשבקים שלו מהפעם שעברה , לא רציתי שזה יקרה שוב , לא היה לי כוח לזה , " בבקשה תעזוב אותי" התחננתי ,דמעות חדשות התחילו לזלוג , " אוי, חמודה שלי אל תדאגי , אני אתן לך להתמקם לפני שאני אגע בך ," הוא אמר.
יישי התעורר ממלמל משהוא ,לא מבין איפה הוא. הוא ניסה להשתחרר ," יישי" קראתי , קולי רעד, כשהוא ראה אותי הוא השתולל יותר , " תעזוב אותה" הוא צעק עליו , " שלו תעז לגעת בה" המשיך .
" התעוררת ?" הוא שאל אותו , אל תדאג , אני לא אגע בה" אמר" בנתיים " הוסיף , פלטתי יבבה חרישית , פחדתי כול כך ." אני כודם כול צריך לסגור חשבון איתך , " הוא אמר ליישי, " אתה הפרעת לי כמה פעמים ואני הולך להחזיר לך .." הוא אמר מתקדם אליו , כשהוא הגיע אליו הוא נתן לו בוקס בפרצוף , וצחק.
" לא.." צעקתי .
" תסתמי, אף אחד לא פנה אליך ." הוא צעק אלי .
נלחצתי , התוכנית שלו מושלמת , מושלמת מידי , לעלף את יישי ולסמם אותי, ככה שאף אחד מאתנו לא יוכל להתנגד לו , לקחת אותנו למקום עם סמים באוויר ככה שנהיה מטושטשים קושר את שנינו , אני צריכה למצוא פרצה, אין מצב שהוא עשה הכול כמו שצריך , ניסיתי לחשוב, אוף אני לא מצליחה לחשוב עם הסמים האלה אני בקושי מצליחה לעמוד רגע , לעמוד אני יכולה לעמוד, רק יד אחת קשורה למיטה השנייה חופשית , אני אוכל להתיר את הקשר ואז ללכת ליישי לשחרר אותו, זה יכול להצליח , הייתי מאושרת יכול להיות שמצאתי איך לברוח מפה.
רגע לא. אני לא אצליח , אפילו אם אני אצליח להשתחרר, ואפילו אם אני אגיע ליישי ואצליח לשחרר גם אותו , וגם אם נצליח לעבור את מי שלמעלה, אנחנו באמצע שום מקום , אין מצב שיש פה מישהו קרוב שיכול לעזור לנו , הם ימצאו אותנו תוך שנייה.
הוא המשיך להרביץ ליישי , הכיסא של יישי נפל על הצד מעוצם המכה , הוא התחיל לבעוט בוא ולצעוק עליו . יישי התקפל ,הוא הסתכל עלי, שחררתי את עצמי ורצתי אליו דחפתי אותו , לפחות ניסיתי , הוא התייצב ונתן לי סתירה , נפלתי על יישי , " ילדה טיפשה מה את חושבת שאת יכולה להתנגד לי , הוא צעק , הוא בעט בי כמה פעמים וגרר אותי מהשערות בחזרה למיטה , הפעם הוא קשר את שני ידי חזק יותר.
הוא הרים את הכיסא של יישי תפח לו על הלחיים ואמר" אני אתן לך להירגע קצת ובינתיים אני אלך להשתולל עם הבחורה שלך " , יישי השתולל וניסה להשתחרר , " תהנה לצפות " הוא אמר ליישי משועשע מהמחזה .
לא ידעתי מה לעשות, פחדתי , הדמעות הופיעו שוב , כול הגוף שלי רעד קיא עמד לי בגרון , הוא התקדם אלי נצמדתי למשענת של המיטה מקרבת אלי את הרגלים שלי , " היום אני לא אנסה לגרום לך הנאה , את עלית לי על העצבים " הוא אמר מתקדם , הוא עצר שנייה ליד השולחן הסניף קצת מהסמים , וחזר להתקדם אלי מושך באפו חזק כדי שכול הסם ישאב, הוא הגיע אלי , מושך באפו שוב, תופס לי ברגלים ומושך אותי אליו הידיים שלי היו קשורות למסעד המיטה " לא, לא ,לא , בבקשה , התחננתי " הוא רק חייך ,ואמר ," אני הולך ליהנות היום " הוא קרע את העליונית מעלי מתפעל מהסמלה שלי הוא העביר את ידו על הפנים שלי על הצוואר והתחיל למשש לי את החזה .
" אויי גדול בדיוק כמו שאני אוהב" הוא אמר מסתכל על יישי נהנה מהסבל שלו , הוא העביר את ידו על הבטן שלי , המקום שאני הכי שונאת שנוגעים בו , רעדתי , הוא המשיך והעביר את ידו עלי הוא הגיע לשולי סימלתי מרים אותה לאט נהנה מכול רגע , ניסיתי למשוך את הרגלים אלי ניסיתי לגרום לו להפסיק, " הוא תפס לי את הרגלים ומשך אותי אליו שוב כועס הוא היה יותר אגרסיבי, הוא שלח את הידיים שלו מתחת לסמלה שלי , שלף את התחתון מנופף אותו מול יישי , יישי התחיל להשתולל שוב .
הוא שלח את היד שלו והרים את הסמלה עוד, הוא קרע את הכתפיות של הסמלה ומשך אותה מעלי, נשארתי רק עם חזייה וגם זה לא להרבה זמן ניסיתי להסתיר את העצמי אבל הוא תפס אותי מיישר אותי מולו ומתחיל להנחית נשיקות על כול גופי, כשהגיע למטה הוא נעצר התחיל לדחוף אצבע.
" בבקשה .. די ." התחננתי , לא רציתי שהפעם הראשונה שלי תהייה ככה , לא רציתי שזה בכלל יהיה ככה , לא רציתי שיישי יראה את זה , " יישי " בכיתי , "אני פה.." הוא אמר מודאג " אני פה מאמי.." המשיך קולו גם היה סדוק, ראיתי את הדאגה בעניו הוא היה על סף בכי , "בבקשה אל תסתכל .." התחננתי, " אני לא אסתכל " הבטיח והשפיל את ראשו לרצפה .
הוא הוריד את המכנס שלו פתח לי את הרגלים , ידעתי שהפעם אין מי שיציל אותי , אין מי שיעיף אותו מעלי, נכנעתי, הוא נלחץ כלפי ממשש לי את החזה חודר אלי בחוזקה והתחיל לדהור מעלי בקצב מהיר, זה היה כול כך כואב ולא נעים , רציתי שזה כבר יגמר רציתי שהוא יסיים ויניח לי לנפשי , הדמעות הרטיבו את הכרית עצמתי עיניים לא יכולתי לראות אותו , לא יכולתי להביט לו בעיניים ,לא יכולתי לראות את ההנאה שלו, יכולתי רק לקוות שיישי לא מסתכל על המחזה הנראה הזה.


תגובות (1)

הייתי יורה בו אוף תמשיכי

04/06/2015 13:32
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך