חלום שהוביל למציאות פרק 36

Nataliyad 28/06/2015 828 צפיות תגובה אחת

אז ככה , פרק קצר אני יודעת , אבל אין לי זמן להמשיך אותו , מקווה שאני אצליח לפרסם מחר פרק ,וכותבת אהבה אני לא יכולה לעלות עוד פרק היום כי אין לי מחשב בדירה , אין לי אפילו טלוויזה , הדבר הייחיד שיש לי לעשות זה לקרוא ספר ולהשתעמם רצח !!
אם יש לך פתרון , אני פתוחה להצעות!!
אוץ מזה אוהבת אותך ..נשיקות… גם לך נוי ,לא שכחתי אותך ,
חולה על שניכם :* :* .

שבת , אני הכי אוהבת את השבת .
בשבת אפשר לישון כול היום או לשבת בלי לעשות כלום , ממש כמו תינוקות , אוכלים וישנים כול היום.
וזה מה שעשיתי כול השבת , בארוחת הערב ישבנו כולנו סביב לשולחן יישי התארח אצלנו אחרי הארוחה עשינו תה לכולם והתיישבנו על הספה מפוצצים מהאוכל .
" טוב אני ממש עייפה , אני פורשת לישון " הודעתי לכולם , התנתקתי מיישי והתקדמתי למיטה .
" יישי , אתה רוצה לשון אצלנו ?" אמא שאלה, הייתי בשוק ממנה , היא מציעה ליישי לישון פה , הסתובבתי מהר כדי לראות אם היא רצינית , הסתבר שהיא רצינית , יישי נענע בחיוב הוריד את החולצה הכחולה של שבת והניח אותה על הכיסא , " אני אביא לך מכנס" אבא הלך וחזר עם מכנס ,הסתכלתי על אמא ואבא לראות אם הם צוחקים עלי , נתתי להם מבט מזהיר ," מה פשר הדבר הזה ?" שאלת כשיישי נכנס למקלחת להחליף את המכנס.
" שום דבר" אבא אמר , מרים ידיים לאות כניעה , " יישי גר לבד, וזה בטח מפחיד אחרי מה שעברתם , אז אנחנו רוצים לתת לו הרגשה שאנחנו פה בשבילו ושהוא יכול להיות בן בית פה אם הוא רוצה " אמא הסבירה .
" אקי.." מלמלתי והתקדמתי לחדר , " רק תשאירי את הדלת של החדר פתוחה" אמא צעקה לי.
כשנכנסתי יישי כבר שכב על המיטה מחכה לי הידיים שלו היו מאחורי ראשו על גופו היה רק המכנס של אבא , שהיה קצת גדול עליו , חיוך נסוך על פניו .
" מה זה היה ?" שאלתי המומה.
" מה ?" הוא שאל לא מבין , התרומם תפס לי יד ומשך אותי למיטה .
" אמא שלי מציעה לך לישון איתי , " ממתי זה הגיוני?"
" אולי הם יודעים שאנחנו לא נעשה כלום והם בוטחים בך ,אז הם מרשים לי להישאר פ" הציעה .
" אולי" אמרתי בעודי מתרוממת מהמיטה ,הוא הסתכל עלי לא מבין למה אני קמה מהמיטה ." אני הולכת להתארגן , אני לא מתכוונת לישון בסמלה הזאת," אמרתי והצבעתי על הסמלה השחורה שלבשתי .
" אהה" הוא גיחך ונישכב בחזרה , הלכתי להתארגן לשינה מהר וכשחזרתי הוא כבר נרדם שוכב על הצד, קפצתי על המיטה ונשכבתי מאחוריו מחבקת אותו .

כול היום אחרי היה דומה , שינה , יישי הולך לתפילה ומשאיר אותי לבד במיטה שמתקררת לי, אוכל , ואז שוב שינה .
במוצאי שבת יישי החליט לחתום קבע בבית שלי , הוא כבר הסתובב בלי חולצה בבית והרגיש חופשי, אהבתי את זה , רציתי שהוא ירגיש חופשי בבית שלי גם אני מרגישה חופשיה בבית שלו, הוא הכין לנו ארוחת ערב, לכולנו , אמא ואבא התלהבו מהרעיון והחליטו להפוך את זה להרגל , במוצאי שבת יישי מבשל ארוחת ערב.
כמובן שאני תמכתי ברעיון , והשארתי ליישי לשבור את הראש מה להכין במוצאי שבת .
הימים עברו , השמועה על זה שאני בהריון כבר פרצה בכול הבית ספר , המורים הקלו עלי ולא עשו לי פרצופים על זה שלא הייתי באה בגלל שהייתי עייפה או שהיו לי בחילות , הבטן עוד לא גדלה ממש היא נהיתה קשה ועגלגלה אבל לא בלטה מידי .
אמא לא יכלה ללכת איתי לבדיקת האולטרסאונד ולבדיקת דם אז יישי התנדב לבוא איתי , עלינו לאוטו , יישי לשם שינוי נהג לאט , הוא היה מאוד זהיר , כשהגענו לבניין עשיתי קודם את הבדיקות דם האחות לקחה לי כמה מבחנות וכשהיא סימה הרגשתי מסוחררת , יישי שסם לב לזה יידע את האחות שסימה לסדר את המבחנות , היא נבהלה ומהר השכיבה אותי על המיטה לכמה דקות , יישי הלך לקנות לי משהוא מתוק לאכול , כשהרגשתי יותר טוב הלכנו לאולטרסאונד, ישבנו בחדר ההמתנה הרגל של יישי לא הפסיקה לקפץ , הנחתי את היד על הרגל שלו והוא סובב אלי את הראש מידי , " מה יש לך?" שאלתי, " סתם לא אוהב את המקומות האלה ," ענה במשיכת כתפיים , אבל הרגל שלו לא הפסיקה לקפוץ.
הדלת של החדר נפתחה והציצה משם אותה אישה שבדקה אותי בפעם הקודמת , כשהיא ראתה אותי היא חייכה חיוך אמתי והובילה אותי פנימה , " אז זה החבר שלך ?" היא שאלה והתחילה מהר את הבדיקה , " כן " עניתי והסתכלתי על יישי שעמד בסוף החדר ," למה אתה לא באה לראות ?" היא שאלה לא מבינה .
" אהה.." יישי גמגם והסתכל עלי מחכה לראות מה אני אגיד , " זה בסדר אתה יכול להתקדם , אמרתי מושיטה לו את היד שלי , הוא תפס אותה והתבונן במסך , היא הראתה לי שהכול תקין , כול המערכות הלב הכליות והמוח וכשסימה להראות לי וליישי שהיה שקוע בזה , היא שחררה אותי .
עלינו לאוטו , הטלפון שלי צלצל זאת הייתה נוי , " תגידי , באיזה חודש את ?" היא שאלה אותי .
" שבוע שש עשרה " עניתי כמו ילדה טובה .
" אין זה לא הגיוני , כול פעם שמישהי בהריון היא מתחילה לדבר לי בשבועות , אני לא מבינה שבועות .." היא התעצבנה .
" כשתהיי בהריון תביני, " אמרתי צוחקת .
" טוב, טוב , תעזבי אותי מהשטויות האלה " היא אמרה בנימה כועסת אבל שמעו שהיא צוחקת .
" בי.." נפרדתי וניתקתי .
" טוב מה עושים ?" יישי שאל כשהחנה את הרכב בחנייה .
התבוננתי בשמים האפורים ובגשם שהתחיל לטפטף." בנתיים נכנסים הביתה עושים שוקו חם ומתכרבלים מתחת לסמיכה " אמרתי ורצתי לבית לא רוצה להירטב.
התיישבנו שנינו בספה מתכרבלים מתחת לפוך נשענתי על יישי עם כוס שוקו ביד וצפינו בייחד בסרט .


תגובות (1)

אהובתי הפרק מהמם איזה חמוד ישי הוא דואג ואיכפתי וכל כך אוהב!!!
אין כמוהו !!!
לפי מה שרשמת הבנתי שאת לא יכולה להמשיך אז רק היום אני אתחשב בך!!!
תמשיכי כשתוכלי!!!

28/06/2015 13:59
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך