Nataliyad
פרק קצר , אבל אהבתי אותו מאוד, מצחיק שבהתחלה לא היה לי בכלל מה לכתוב..חח . xoxo .

חלום שהוביל למציאות , פרק 37 .

Nataliyad 29/06/2015 826 צפיות 2 תגובות
פרק קצר , אבל אהבתי אותו מאוד, מצחיק שבהתחלה לא היה לי בכלל מה לכתוב..חח . xoxo .

שכבתי במיטה לא יכולה לישון , " יישי …יישי .." נגעתי בכתף שלו , " אתה ער?" שאלתי , הוא הסתובב לצד ומשך אותי אליו , " עכשיו כן .." מלמל בעיניים עצומות ," אני לא מצליחה לישון.." התלוננתי בפרצוף חמוץ .
" תפסיקי לעשות פרצופים ופשוט תעצמי עיניים.." מלמל שוב , עדיין עם עיניים עצומות .
" היי איך ידעת ?" שאלתי המומה . הוא פתח עיניים והסתכל לי בעיניים , " אני מכיר אותך " אמר בפשטות ," פשוט תעצמי עיניים ו… תחשבי עלי , ככה בטוח תירדמי " אמר עם חיוך ממזרי ..
" חה חה .." אמרתי ביובש…" אתה לא עוזר לי !" התלוננתי
" מה את רוצה שאני יעשה ?! שיר לך נומי נומי?" שאל בציניות .
" נו.. לא יודעת " אמרתי ," אוף תחזור לישון .." הוספתי והסתובבתי לצד השני מתרחקת ממנו .
" נו אל תכעסי עלי ,אין לי איך לעזור לך .." אמר ברכות והתקרב אלי , הוא תפס לי את הסנטר והזיז את פני כלפיו " אני אוהב אותך ." אמר ונתן לי נשיקה קטנה על השפתיים , " אוף אני לא יכולה איתך.." נאנחתי, הוא הביט בי בשעשוע, " אתה יודע שברגע שאתה אומר לי, אני אוהב אותך אני נמסה .." התלוננתי והסתובבתי אליו נצמדת לחיקו ," נכון , הוא אמר והצמיד אותי אליו יותר .הצמדתי את ראשי לשקע צווארו ונשמתי את הריח שלו , השיער שלו עוד היה רטוב מהמקלחת והריח של הסבון גוף שלו היה חזק על עורו , למזלי הריח הזה לא עושה לי חילה , בגלל ההיריון מלא ריחות עושים לי בחילה חביתת ירק עושה לי בחילה , הריח של הסבון גוף שלי עושה לי בחילה , ריח של בשר עושה לי בחילה , ואני חייה על בשר , אני הייתי אוכלת כול יום בשר, קשקשתי לעצמי במוח עוד על כמה שכבר לא נוח לי לשון לבד וכמה המורות , עם כמה שהם מבינות אותי , הם קרציות , והתלמידות בכלל, לא מפסיקות עם השאלות המעצבנות , 'תגידי , זה נכון שככה וככה קורה בהריון ?' ועוד שאלות מעצבנות על איך הרגשת כשהוא אנס אותך , כאילו אם לא אכפת לך לענות , הם היו מתרצות את עצמם . בלי לשים לב , -טוב , איך אפשר לשים לב כשאני לא מפסיקה לחפור לעצמי במוח -, נרדמתי .

" פינוקי, קומי." יישי ניער אותי ." דיי, אני רוצה לשון " אמרתי מנסה להתגלגל על הבטן , " היי , הי מה את עושה ?" יישי קרה , " את מכאיבה לו , " הוא אמר הופך אותי על הגב, הבטן הגדולה הזאת אני לא יכולה כבר איתה , אני כול הזמן ישנה על הבטן אין לי כוח לזה כבר.
" נו מתי הוא יצא כבר," צעקתי.
" הוא ?" יישי שאל בהרמת גבה , לא סיפרתי לו לפני חודש שגיליתי שיש לי בן ועכשיו זה נראה לי ממש מיותר , " כן , הוא , זה בן " אמרתי נאנחת ומפהקת בין כול מילה למילה .
" אז החלטת לספר לי שזה בן .." הוא קרה בשמחה ,ף " צריך לחשוב על שמות " הוסיף והחליף לבגדים שהוא לובש לבית ספר.
"תירגע , אתה לא יכול לדעת אם אני עובדת עליך " הנחתתי אותו, הוא הפסיק לקפץ על רגל אחת בגלל המכנס והסתכל עלי במבט שהוא תמיד עושה כשהוא משועשע ממה שאמרתי אבל מנסה להיות רציני ." נו באמת , מה את עובדת עלי?"
" אולי" אמרתי בפרצוף מתחכם וסחבתי את עצמי ואת הבטן שלי למקלחת , נעלתי את הדלת לא נותנת ליישי להיכנס, הוא בא לפתוח את הדלת אבל לא הצליח , " הייי " הוא קרה דופק על הדלת " מה יש לך למה את לא נותנת לי להיכנס?" שאל . צחקקתי עם משחה בפה , אמא כנראה התעוררה גם כי שמעתי אותה שואלת אותו מה קרה ." היא נעלה אותי בחוץ " התלונן .
היא צחקה גם וצעקה לי " מצוין אריאל , ככה צריך לעשות ".
ירקתי את המשחה שתפתי פנים ויצאתי לא מתייחסת ליישי שהזעיף פנים ועקב אחרי לחדר, החלפתי בגדים , לא היה אכפת לי שהוא רואה אותי עם חזייה ותחתון למרות הבטן שצמחה לי , היא לא הייתה כול כך גדולה אבל כבר ראו אותה הייתי בחודש שישי כבר אבל היא לא הייתה ממש גדולה , יישי שבחן אותי , ולא תרח להסתיר את זה ,אמר " הבטן שלך קטנה יחסית לחודש שישי " הסתובבתי אליו , הוא שכב רגל על רגל וידיו תחובות מאחורי ראשו , " זה לא משנה , היא יוצאת וזה נהיה כבר קשה ללכת והתחיל לכואב לי הגב פתאום .." התלוננתי ושמתי יד על הגב .
" פינוקי .." הוא סיכם ויצא מהחדר, " לאן .." קראתי אחריו .
" להכין לפינוקי ארוחת בוקר" הוא התחיל לקרוא לי ככה תמיד מאז שאני לא מפסיקה להתלונן לא על זה שזה נהייה קשה להיות בהריון ,חייכתי לעצמי וסיימתי להתארגן.

לקחתי את השרפרף שמתי אותו ליד האי שיש לנו במטבח נעזרתי בו והתיישבתי על האי. יישי בדיוק סיים להכין לי את הטוסט שאני אוהבת , הוא נעמד מולי עם צלחת ועליה הטוסט מושית לי אותה , לקחתי את הצלחת והנחתי אותה על השיש , תפסתי בחולצה שלו ומשכתי אותו לחיבוק , מעכתי אותו אלי ונאנחתי ." מה יש לך ?" הוא שאל עם שמץ של דאגה בקולו .
" סתם , באה לי פינוקי .." אמרתי לחזהו , הוא מחץ אותי לקמה שניות ואז תפס לי את הלחיים ביד אחת התה את ראשי למעלה ועינה אותי עם מלא נשיקות קטנות על הפה , הוא אוהב לעשות לי את זה , הוא יודע שאני שונאת שנותנים לי נשיקות קטנות בהפרשים של כמה שניות , נשיקות קטנות נותנות לי תעם של עוד , וכשכול שנייה הוא נותן לי נשיקה הוא מענה אותי .. כי אני רוצה עוד .
" ד..י." מלמלתי בין נשיקה לנשיקה , הוא הפסיק צוחק , " איך שאני אוהב לעשות לך את זה " הוא אמר נהנה מעצמו , דחפתי אותו ממני עצבנית על זה שהוא נהנה מזה .
" די.. אל תכעסי .." הוא אמר מתקדם אלי שוב , עשיתי פרצוף חמוץ מה שהגביר את הגיחוך שלו לצחוק , הוא תפס את פני השתי ידיו ונתן לי נשיקה אמיתת ," אני אוהב שאת עושה לי את הפרצוף הזה " הוא צחק ונתן לי עוד נשיקה חטופה ומעצבנת.
" יישי " צעקתי עליו אבל הוא כבר יצא החוצה רץ לאוטו ומתניע אותו , נכנסתי אחריו , חיוך מעצב היה מרוח על הפרצוף שלו .
" אני שונאת אותך" מלמלתי .
" היית רוצה ." התגרה בי .


תגובות (2)

אוי מושלמת את מתה עלייך!!!
ישי החמוד איך הוא דואג לה איזה חמוד!!!!!!!
תמשיכי יפעשלי

29/06/2015 15:17

אני*

29/06/2015 15:17
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך