Nataliyad
תודה לכולם על התגובות המדהימות שמעודדות אותי להמשיך , ותודה ענקית לאחותי שהתחילה לקרא את הסיפור שלי ונתנה לי רעיון מהמם . חולה עליך נשיקות :* ושהחדר יהיה מסודר כשאני חוזרת ביום חמישי!! חולה על כולכם xoxo.

חלום שהוביל למציאות פרק 43.

Nataliyad 19/07/2015 828 צפיות 3 תגובות
תודה לכולם על התגובות המדהימות שמעודדות אותי להמשיך , ותודה ענקית לאחותי שהתחילה לקרא את הסיפור שלי ונתנה לי רעיון מהמם . חולה עליך נשיקות :* ושהחדר יהיה מסודר כשאני חוזרת ביום חמישי!! חולה על כולכם xoxo.

הנה עוד פרק , הצלחתי יאייי . ממש רציתי לפרסם עוד אחד והצלחתי , אולי , אולי , אבל רק אולי אני אוכל לפרסם עוד אחד בערב אולי , אל תתפסו אותי על המילה ..
חולה על כולכם .

גררתי רגלים למטבח , לחצתי על הקומקום שירתח לי המים ועשיתי לי כוס שוקו, אמא כבר ישבה ליד האי עם כוס קפה ביד ועיתון פרוס על השיש .
" בוקר טוב , איך ישנת ?" אמא שאלה .
" לא ישנתי התהפכתי כול הלילה " אמרתי מפהקת .
" יש סיבה מסוימת שבגללה לא הצלחת לישון ?" שאלה בהרמת גבות .
" כן . ישי ." ערבבתי את השוקו והתיישבתי מולה .
" עד כדי כך ?" שאלה מופתעת .
" כן .. אני לא יודעת מה יש לי , אולי זה בגלל שאני רגילה כול כך לחום גוף שלו לידי בלילה ולריח שלו חרי מקלחת" הרהרתי בקול " תגידי מה עם אושר מתי היא משתחררת ?" שיניתי את הנושא .
" היא בסדר באחת בלילה שחררו אותנו זה היה מיותר להישאר שם." היא אמרה מרימה את העיניים מהעיתון .
" " מה ואיפה הם ?" עצרתי את הכוס באמצע הדרך לפה .
" הם פה על הספה " היא החזירה את העיניים לעיתון והצביע עם האגודל אל מאחוריה .
" לקחתי את הכוס והלכתי לסלון , אושר שכבה על הספה ויישי לידה, שניהם התכסו עד הצוואר , עליתי על הספה עברתי מעל יישי התיישבתי על הברכיים מולו בצד הפנימי יותר של הספה והסתכלתי על הפנים שלו , הוא היה כול כך שליו ויפה , כול הדאגה מאתמול נעלמה מהפנים שלו, העברתי את ידי על הפנים שלו , אני יודעת שאני אעיר אותו בסוף אבל לא יכולה להפסיק , הוא הצליח להפנט אותי גם עכשיו כשהוא ישן .העיניים שלו רפרפו ונפתחו ," היי " הוא מלמל בקול צרוד של בוקר .
" בוקר .. סורי שהערתי אותך .." התנצלתי , הוא הוא משך אותי אליו , הנחתי את ראשי על חזהו " את לא צריכה להצטער , זה כיף לי להתעורר כשאת מולי " הוא מלמל לשיער שלי ונשק לקדקוד ראשי , הוא חבק אותי חזק ולא הרפה .
" מי רוצה פינוקי עכשיו?" התגריתי בו והוא צחק , התיישבתי והוא הסתכל עלי לא מבין למה התיישבתי , " למה לא באתה לישון איתי?" שאלתי מעט עצבנית .
" לא רציתי להעיר אותך" הוא אמר בכנות .
" אבל לא הצלחתי לישון בלעדיך " התלוננתי וחזרתי לשכב לידו הוא שיחק בשיער המטולטל שלי ואני עצמתי עיניים .
" רוצה לישון עכשיו ?" שאל , " לא אני כבר התעוררתי אין מצב שאני יצליח לחזור לישון עכשיו , מה היה בסוף עם אושר?"
" היא התייבשה ובקושי אכלה, הם השאירו אותה להשגחה קצת ושחררו אותה הביתה " הוא אמר נאנח, תגידי מה השעה ?, אמא שלך לא התחילה לבשל?"
" לא עוד לא, והשעה 10 " אמרתי , הסתובבתי לכוון המטבח ," אמא את לא מתחילה לבשל , יום שישי היום .." שאלתי אותה.
" אני מחכה לך.." היא צעקה לי בחזרה , יישי צחק ,הסתובבתי אליו ונתתי לו מבט זועף , "זה לא מצחיק.." אבל הוא רק צחק יותר, התרוממתי והלכתי למטבח התחלתי לעזור לאמא , באיזה שלב אושר התעוררה , היא ויישי התיישבו על האי והסתכלו עלינו מבשלות , " אם אתה לא עושה כלום אז תקלוף את התפוחי אדמה ," אמרתי והבאתי לו את כול מה שהוא היה צריך , הוא חייך והתחיל לקלף .

כשסיימנו לבשל את הכול ישבנו על הספה , השעה כבר הייתה שלוש , עוד שעה וחצי שבת נכנסת , "זהו אמא סיימנו הכול ?" שאלתי מקווה שסימנו הכול.
" לא האמת שחכנו עוגה " היא נזכרה .
" אוך… אין לי כוח " התלוננתי .
" אני אכין עוגה " יישי קפץ והלך למטבח , הייתי המומה , " מה אתה עושה ?" שאלתי והתקדמתי אחריו ," עוגת לוטוס, ראיתי מתכון בעיתון שישי על השולחן ואני רוצה לנסות להכין " הוא אמר מוציא את המצרכים ." ממש עקרת בית אתה " צחקתי .
התיישבתי על השיש בסיקול רגלים והסתכלתי עליו אופה .

כשהוא סיים להכין את העוגה כול מה שהוא עשה זה להלחיץ אותי ." נו .. תכנסי להתקלח עוד מעט נכנסת שבת ואת צריכה לגהץ לי את החולצה . הוא התלונן כשראה שאני מחפשת בגדים כול כך לאט ." אוף מה אתה רוצה אין לי בגדים ללבוש, שום דבר לא עולה עלי, אם תמצא לי משהו יפה ללבוש אני אכנס" התניתי.
" תכנסי אני אביא לך משהוא כבר " הוא אמר מזיז אותי מהחדר ארונות שלי , " טוב אם אתה אומר " אמרתי ולקחתי חזיה ותחתון לאת המגבת ונכנסתי להתקלח , יישי נכנס לי באמצע המקלחת " הינה הבאתי לך סימלה ממש יפה " הוא אמר " תקשיב אנחנו חייבים להציב גבולות פה , זה לא הגיוני שאתה כול פעם נכנס לי למקלחת בלי לדפוק," צעקתי לווילון .
הוא דפק על הדלת " הנה טוב לך ?" שאל , והעצבים עלו לי למוח , " יישי לפעמים באה לי לדפוק לך כיסא בראש " צעקתי עליו.
" אסור לך להרים כבד " שמעתי את החיוך בקול שלו .
" יישי, תביא לי את המגבת " אמרתי בתוקפנות ," וכדאי לך לא להיות פה כשאני אצא."
הוא צחק והביא לי את המגבת , " את לא יכולה עלי , הוא אמר , התעטפתי במגבת פתחתי את הווילון בפרצוף זועף ותכלתי בפרצוף של יישי , היה לו חצי חיוך על הפנים והעיניים הכחולות שלו נצצו , אוף הוא צודק , אני לא יכולה עליו הפרצוף הזועף התחלף לאחד אומלל, והוא רק חייך יותר כי הוא הבין שהוא הצליח . " את פשוט לא יכולה עלי" הוא פסק תפס את הסנטר שלי נישק אותי נשיקה קטנה ומעצבנת ויצא מהמקלחת " תתלבשי עוד שנייה שבת והחולצה עדייו לא מגוהצת" הוא התגרה בי.
" יישי " צעקתי והוא צחקק בתגובה, לבשתי את הסמלה שהוא נתן לי היא הייתה קצת צמודה אבל עוד איכשהו בסדר .
איך שנכנסתי לחדר הוא הושיט לי את החולצה " קחי, אני נכנס למקלחת " כשראה שאני לא לוקחת את החולצה הוא הניח לי אותה על הראש ונכנס למקלחת , הייתי בשוק, ממש משעמם לו היום .
אמא התקדמה אלי, " מה קרה ?" היא שאלה כשראתה את הפרצוף המופתע ובעיקר עצבני שלי .
" יישי ." הסברתי במילה אחת .אמא הסתכלה עלי עוד קצת וצחקה , " תקשיבי מותר לו מידי פעם להיות מעצבן , הוא רוב הזמן בסדר גמור, אני יכולה להגיד לך שאבא שלך רוב הזמן היה מעצבן " .
" את לוקחת את הצד שלו ?!" עשיתי פרצוף נפגע והלכתי לגהץ את החולצה , לקחתי את הזמן גיהצתי וזמזמתי לעצמי שיר , הדלת נפתחה ויישי נכנס, השיער שלו נטף מים , הוא יה לבוש רק עם מכנס, הוא נגב את הראש עם מגבת והתיישב מולי מתבונן בי .
" אתה נהנה לצפות ?" שאלתי .
" האמת ,כן " הוא הנהן .
סיימתי לגהץ את השרוול האחרון וזרקתי עליו את החולצה , לא אכפת לי אם היא תתקמט או לא , הוא התרומם ומתח את הידיים אחורה כדי לשים את החולצה וזה הבליט את השרירים שלו , הוא כפטר את החולצה ולא הפסיק להסתכל עלי , אולי זה בגלל שבהיתי בו , הסתכלנו אחד לשנייה בעיניים , אני לא אכחיש זה היה רגע מאוד מוטח .
אבא נכנס לקרא ליישי והרס את הרגע , ניתקתי את מבטי מיישי מהר והוא את שלו . הוא נתן לי נשיקה על הלחי והלך עם אבא שלי לבית כנסת .

כשהם סוף סוף חזרו התיישבנו לאכול , הייתי ממש רעבה ,ולא היה לי כוח לזוז שזה לא כול כך טוב כי אף אחד לא דאג לי , אמא דאגה לאבא וליוני ואושר כמובן , יישי דאג לעצמו ואני הייתי צריכה לדאוג לעצמי אבל כאבה לי הבטן ולא היה לי כוח לקום , " יישי " קראתי לו בקול חנפן" באה לך לשים לא אוכל בצלחת ?" התחנפתי , לפחות ניסיתי , " למה מה קרה ?" שאל.
" אין לי כוח לקום ואני ממש רעבה , וגם כואבת לי הבטן קצת"
" טוב …" הוא אמר ומילא לי את הצלחת באוכל , " קחי " הוא אמר ושם את הצלחת מולי .
" תודה " אמרתי מאושרת והתחלתי לאכול .
ישבנו כולנו בספות שותים תה ואוכלים עוגיות .
" באה לך לצאת לסיבוב?" יישי שאל אותי בשקט .
" כן אתה באה ?" שאלתי .
" מה עכשיו ?"
"כן אז מתי ? מחר?" צחקתי.
" טוב בואי " הוא אמר מתרומם .
" אמא אנחנו הולכים לסיבוב" הודעתי , לקחנו מעיל ויצאנו והחוצה , התקדמנו לאט לפרק הקרוב והתיישבנו על אחד הספסלים שלא התרטב מהגשם כי היה לו גגון . שמתי את הראש על יישי ונהנתי מהאוויר הקר .
"את ממש אוהבת שקר לך " יישי ציין ועטף אותי יותר כדי לחמם את עצמו מאשר אותי .
" כן " אמרתי ונשמתי עמוק שוב , הטפטוף שהיה התחזק והפך לסערה , יישי התכווץ ואני צחקתי עליו " זה לא מצחיק, אני לא מבין מה את אוהבת בקור הזה " הוא אמר נעלב .
" תאמין לי גם אני לא יודעת " מלמלתי .
מרחוק שני דמויות התקדמו אלינו בריצה מהירה .הם התווכחו בניהם לא הצלחתי לשמוע אותם , אחד מהם נעצר מולנו והשני נשאר רחוק יותר .
מי שנעמד מולנו הוריד את הכובע של הקפוצ'ון שלו השיער שלו היה שחור וארוך עד לכתפיים ,היה לו פירסינג בגבה ובשפתיים.
" היי אני וחברה שלי באנו מרחוק ואין לנו כול כך איפה להיות עכשיו ,יש מצב שיש לכם איפה לתת לנו לישון אפילו על הרצפה בבית שלכם לא אכפת לנו אנחנו רק צריכים מקום יבש " הוא אמר ושיחק עם הידיים שלו בעצבנות, החברה שלו התקדמה ונעצרה לידו, " אנחנו לא נגנוב לכם כלום רק ללילה , בבקשה " היא התחננה והורידה את כובע הקפוצ'ון שלה, היא התקדמה עוד צעד והאור של הפנס האיר את פניה , נשימתה נעתקה , יישי גם עצר את הנשימה שלו לרגע , שנינו נעמדנו והבטנו אחד בשני בהלם , רק עכשיו שמתי לב, היא נראית בדיוק כמוני , יישי והבחור שלידה הסתכלו עלינו לסירוגים בפרצופים המומים , אני והיא הסתכלנו אחת על השנייה המומות גם .
אני לא מאמינה שזה קורא לי עוד פעם , קודם יישי ועכשיו היא , מה נסגר עם העולם , מה אלוקים רוצה הנחית עלי עוד??


תגובות (3)

חחחחח וואי איזה פרק מהמממממם!!!
הכתיבה שלך רק משתפרת מפעם לפעם תורני כל פרק לא רוצה שזה ייגמר!!
הפרק מדהים!
אמא אני יודעת שיש כזה דבר שיש לי תאומה (בחיצוניות..) אבל ואוו לא ציפיתי לזה וזה מה שהדהים אותי!!!
זה מהמם!!!
את חייבת להמשיך!!!(ודחוף!!! לפחות בשבילי!!!)

19/07/2015 13:36

מאמי שלי חולה עליך :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

19/07/2015 16:32

וב"ה נמשיך ..

19/07/2015 16:32
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך