Nataliyad
מקווה שלא יצא לי יותר מידי משעמם , תהנו נשמות שלי .

חלום שהוביל למציאות פרק 59

Nataliyad 31/08/2015 791 צפיות 3 תגובות
מקווה שלא יצא לי יותר מידי משעמם , תהנו נשמות שלי .

בנות זה אחד מהפרקים שאחרונים ואז יש סיפור חדש….

אחרי שאכלנו מהעוגה ונתתי לאוראל בקבוק והוא נרדם שוב , שמתי אותו במיטה שלו , הם סידרו את החדר כול כך יפה הכול היה במקום אותו הלול שראיתי ואותו השידה היפה הם סמו וילונות וראיתי שהם אפילו פתחו פתח לחלון כדי שיהיה חילוף אוויר בחדר .. הם צמצמו לי את החדר קצת בגלל שהיה צריך לשים לי ארון לכול הבגדים שלי , אבל לא נוראה.
הדבר היחיד שהם לא עשו זה לסגר לי את הארון בחזרה כול הבגדים היו זרוקים על השידה שלי ובארגזים , אוף ייקח לי שנה לעשות את זה .
נכנסתי למקלחת מהר עכשיו שאוראל ישן, צריך מעכשיו לנצל כול רגע .
הורדתי במהירות את הבגדים שלי נכנסתי להתקלח מהר שטפתי את השיער שלי ואת הגוף שלי כמו שצריך סחטתי את השיער שכול כך ארך לי כבר , עטפתי את עצמי במגבת ויצאתי לחדר יישי כבר שכב על המיטה וכול החומר של הלימודים שפספס היה מולו .
, וואו כול כך לא חומר פספסת ?" שאלתי המומה.
" כן את יודעת לא הייתי שבוע וקצת בלימודים " אמר וסובב אלי את הראש " ואני חייב את העזרה שלך , מה ששנינו פספסנו נלמד על זה בייחד .
" אוקי " אמרתי מסתובבת להביא לי משהוא ללבוש , שמתי מכנס ארוך וחם וחולצה שגדולה עלי בשני מידות והתיישבתי בסיקול רגלים על המיטה מול יישי , הוא גם התיישר והתחיל לדפדף בדפים , " אוקי " הוא התחיל " אני רוצה שנתחיל עם היסטוריה , כי משום מה את אוהבת את זה , אין לי מוסג למה , וזה הדבר שייקח לך הכי פחות זמן להסביר לי "
והוא צדק תוך חצי שעב כבר הסברתי לו חומר של שבוע וחצי , וזה מלא חומר , הסברתי לו את שאר החומר שהוא הפסיד .
אוראל התעורר והתחיל לבכות , ניסיתי להרגיע אותו אבל כלום לא עזר , הרמתי אותו ונענעתי אותו עלי קצת שמתי לו מוצץ ועדיין לא , יישי התבונן בי מהצד לא יודעה מה להגיד הלחץ רק גבר וכבר התייאשתי התקדמתי לאמא מבקשת ממנה עזרה , " מה השעה ?" שאלה והסתכלה על שעון, " נו לא פלה שהוא בוכה את צריכה לתת לו לאכול עוד ארוחה כבר עבר מלא זמן .." היא אמרה ונגשה מהר להכין לו עוד משהוא לאכול .
נעמדתי מאחוריה מחזיק האת היצור הקטן שלי בין ידי ומנדנדת אותו כדי שיירגע .
" אם את לא רוצה לעשות את התנועה הזאת כול הזמן אז כדאי שתפסיקי מעכשיו כי הוא יתרגל לזה וזה לא טוב , שימי לו חיתול זה עוד שנייה מוכן " אמרה והעיפה מבט קטן אחורה .
הלכתי לחדר ולקחתי את החיתול שמתי לו אותו ואמא נכנסה עם האוכל והגישה לי אותו , נתתי לו את האוכל והוא גמע ממנו במהירות .
"אוי מסכן שלי איך אתה רעב " מלמלתי .
" אפרופו רעב , אני ממש רעב" יישי אמר והלך למטבח , יותר ברח למטבח שמתי לב אני צריכה לדבר איתו על זה , נראה יל שהוא לא מרגיש בנוח עם הסיטואציה .
כשהוא סיים לאכול הוא נרגם ישר אז שמתי אותו בחזרה בלול שלו ויצאתי למטבח למרות שהייתי ממש עייפה , יישי ישב על כיסה בצד החיצוני של האי שיש במטבח , הוא נעשו על המרפקים שלו ודיבר עם מישהו שלא הצלחתי לראות , התקדמתי אליו והמלמולים התחזקו והפכו למילים.
" אני לא יודע זה מוזר לי , אני איתה בשנייה אבל היא פתאום צריכה להיות עם התינוק , ואני לא יודע מה היא מצפה ממני שאני ארים אותו אאכיל אותו , היא לוקחת הכול ידיים שלה ואני לא יודע אם היא רוצה את עזרתי או לא, זה ממש מתסכל" יישי אמר והעביר את הידיים בשיער .
התקדמתי אליו אחזתי בראשו מכניסה את ידיי אל בין שערותיו שהתארכו כבר יותר מידי, התתי את ראשו אחורה כדי שיוכל לראות אותי , " ברור שאני צריכה את העזרה שלך , ואני לא רוצה שתרגיש מחוץ לעניינים או גלגל שלישי או משהוא כזה , אנ אוהבת אותך ורוצה אותך איתי בכול שלב ושלב בהתפתחות של אוראל , ממש כאילו אתה האבא שלו , כי זה לא מעניין אותי אם אתה לא " אמרתי ושתלתי לו נשיקה על המצח . הוא נאנח ושחררתי לו את הראש שלא ייתפס לו .
" אוקי" הוא מלמל והושיב אותי עליו . נשענתי על חזהו הרחב וראיתי את החיוך הגדול של אמא שלי כשהיא הסתכלה עלינו .
" מה את מחייכת ככה את גם תצטרכי לעזור לי עם אוראל , יהיו ימים שאני ויישי נהייה מחוץ לבית ואת תצטרכי להיות איתו" אמרתי מנסה להפחיד אותה .
" את לא מפחידה אותי , לשמור על הנכד שלי זה יהיה מתנה לא עונש " לקחה את הכוס קפה שלי ויצאה מהמטבח .
" יופי עכשיו אני יודעת שיש לי על מי לסמוך כשאנחנו נלך ליהנות רק שנינו" אמרתי מעקמת את הראש כדי לראות את הפרצוף של יישי , הוא חייך ואחז בי חזק יותר .
" רוצה שנלך ללמוד את מה שפספסנו ?" שאל ודחק בי לקום .
" מה זה משנה אני אצטרך לפספס עוד חומר ממילה " אמרתי נשענת עליו בחזרה .
" כן אבל אז יהיה לך פחות חומר להשלים" אמר והרים אותי בחזרה לחומר כדי שנוכל לסיים ללמוד אותו .
" אוף אבל אנחנו כבר מלא זמן על זה , מה עם הפסקה " התלוננתי " היה לך אחת ממש עכשיו " ענה והניח אותי על המיטה בעדינות כדי שלא יכאב יותר מידי , בכול זאת האזור עדיין רגיש לי .
" אוף " אמרתי וחזרנו ללמוד עד הארוחה הבאה של אוראל, הפעם נתתי ליישי להאכיל אותו ואני הלכתי להתרענן בנתיים עשיתי לי שוקו , שסוף סוף אחרי מלא זמן היה לי טעים. והחזקתי ליישי את הכוס קפה שעשיתי לו .
הוא הניח את אוראל במיטה שלו ושתה את הקפה . "טוב מה עושים ?" שאל והביט בי בציפייה .
" היי רגע מתי נכנסת שבת ?, שאלתי כשנפל לי האסימון שיום שישי היום .
" בחמש ועשרים , אמר והסתכל לשעון , " אוי ואבוי לי כבר חמש " הוא אמר וקפץ מהמיטה כדי להתארגן , הוא לקח את המכנס ובוקסר וזרק לי חולצה כדי שאני אגהץ .
" היי התלהבת על הרעיון שאני מגהצת לך את החולצות " אמרתי והתקדמתי ברעש למגהץ .

כשסיימתי הוא כבר היה במקלחת , נכנסתי לו בלי לדפוק עושה לו דווקא כמו שהוא עושה לי , " קח " זרקתי על חזהו החשוף כשהוא הסתובב בבהלה כשפתחתי את הדלת , כשהוא ראה שזאת אני הוא חייך ולקח את החולצה בשעשוע . הסתובבתי לא מרוצה מהתגובה המשועשעת שלו וחזרתי לחדר לוקחת סימלה ישנה שמלא זמן לא עליתי עליה ולבשתי אותה. הלכתי לחדר של אשרת דפקתי על החדר " כן " שמעתי אותה קוראת. פתחתי את הדלת וראיתי את החדר שלה בפעם הראשונה , היה לו מיטה זוגית וארון יפה הוא היה מעוצב בטוב טעם , בטוח אמא סידרה לה אותו . "וואו איזה יופי " אמרתי מתפעלת מהחדר .
" כן , אמא עיצבה לי אותו " היא אמרה בביישנות , התיישבתי על המיטה מולה .
" איך את מרגישה ?" היא שאלה אותי .
" אני מצוין איפה רועי ?" שאלתי מחפשת אותו ולי הוא מאחורי .
" אהה לא יודעת הוא אמר שיש לו כמה דברים לסדר היום והוא הלך מוקדם יותר" אמרה בהניף יד .
" אהה , את באה להכניס את השבת ?" שאלתי .
" כן מה צריך לעשות ?" היא שאלה ופתחה לפני שני עיני עגלה .
" את צריכה רק להתלבש יפה ולהדליק נרות אחרי שכולם הולכים לבית כנסת " אמרתי משועשעת מהמבט שלה .
" אהה " היא אמרה והלכה לארון מוציאה חולצה יפה ומכנס, " אני עוד לא התרגלתי לרות את עצמי עם סימלה " הסבירה בעודה לובשת את הבגדים , הסתכלתי על הצלקות שלה והבנתי כמה אנחנו ברות מזל שלמרות הכול מצאנו אחת את השנייה.
היא כפתרה את המכנס ויצאנו לסלון , יישי בדיוק יצא מהחדר אחרי שסיים כנראה לכבות את כול המכשירים שלו , ורועי בדיוק נכנס לא מבין מה הולך , " רוצה ללכת עם כולם לבית כנסת ?" אשרת שאלה אותו אחרי שנתן לה נשיקה על המצח,.
איזה חמוד הוא נותן לה נשיקה כול פעם שהוא מגיע, חשבתי לעצמי .
" כן אבל אני לא אספיק להתארגן בשנייה " אמר.
" אני אחקה לך אבל תזדרז" יישי אמר לו ושיחרר את אבא ויוני .
אני אמא ואשרת הלכנו להדליק נרות וכשסיימנו התיישבתי על הספה ליד יישי בזמן שאמא ואשרת עורכות את השולחן בשביל כולנו , היום גם המשפחה של יישי באים לאכול אתנו וגם כול החברים שלנו , הוא לקח את היד שלי אוחז בה חזק ונושק לה ," אני תמיד יהיה איתך " הוא אמר בכנות מתכוון לכול מילה שהוא אמר.
" אני יודעת " עניתי ונתתי לו נשיקה חמודה , הרגשתי כול כך מאושרת וברת מזל , עצרתי הכול לרגע והבנתי כמה ברת מזל אני , יש לי את יישי את המשפחה הנהדרת שלי , יש לי גם את האחות שנעלמה לי לפני שנים , יש לי חברים כול כך טובים שאוהבים ותומכים בי .
פתאום כול הרגעים הקשים נראו לי כול כך קטנים , מה שחשבתי שהיה כול כך נוראה , נראה כול כך קטן פתאום .
דפיקות נשמעו מהדלת נוי נכנסה ואחריה רבקה ואושר , אושר התקדמה אלי וחבקה אותי, וכך גם נוי , רבקה הלכה ישר לאמא שלי והתחילה לפטפט איתה .
רועי סיים להתארגן ושניהם יצאו לבית כנסת , אבל לא לפני שנתנו לנו נשקת פרידה קצרה .
אווירת שבת הייתה כול כך חזקה , אפילו אשרת שמה לב אליה שנינו חייכנו אחת לשנייה מאושרות וחיכינו שכולם יחזרו לאכול .


תגובות (3)

חיימשלי אהובתי מהממת שלי נדירה שלי כותבת מוכשרת שלי!!!
הפרק מהמם איזה חמוד ישי הוא מתבייש ורוצה לעזור לה עם אוראל!
אוקיי תקשיבי את חייבת להמשיך מחר וכמה שיותר מהר למה אני מכורה לסיפור שלך!!!
אוייייי איזה חמוד אוראל חחח תינוקי קטנציק.
אוהבת המוווון ומלא תמשיכי חיימשלי

31/08/2015 19:35

חיימשלי אהובתי מהממת שלי נדירה שלי כותבת מוכשרת שלי!!!
הפרק מהמם איזה חמוד ישי הוא מתבייש ורוצה לעזור לה עם אוראל!
אוקיי תקשיבי את חייבת להמשיך מחר וכמה שיותר מהר למה אני מכורה לסיפור שלך!!!
אוייייי איזה חמוד אוראל חחח תינוקי קטנציק.
אוהבת המוווון ומלא תמשיכי חיימשלי
אגב אושרת ורועי זוג ממש חמוד אבל לא מגיע לרמת האהבה בין ישי לאריאל

31/08/2015 19:37

חחחחח הרגת אותי ..

01/09/2015 07:14
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך