קורלוש
תהנוו:)
מעכשיו אני יוסיף תת כותרת על כל פרק..:)

חלומה של נערה-פרק 6:איזה כיף ביחד

קורלוש 29/11/2012 1049 צפיות אין תגובות
תהנוו:)
מעכשיו אני יוסיף תת כותרת על כל פרק..:)

בפרק האחרון קריסטיאן ונואל התנשקו את הנשיקה הראשונה שלהם,זהו ההמשך של הפרק הקודם -שווה קריאה!

אני וקריסטיאן התנשקנו ,זאת הייתה הנשיקה הראשונה שלי הראש שלי היה בעננים,איך מסיוט כזה
יצא דבר כלכך יפה וטהור ?
ואז הרחקתי את קריסטיאן ואמרתי לו:"שנייה,זה שאתה הצלת אותי לא אומר שאתה יכול לנשק אותי"
אז הוא ענה לי במבט חוצפן כזה :"ועוד איך אני יכול עכשיו החיים שלך שייכים לי,כי אני הצלתי אותך"וצחק…
אמרתי לו:"מה אתה אומר?אז תרחק ממני!"קצת כעסתי ממה שהוא אמר לי,
הוא שניה היה במבט מובהל ואמר לי:"אני באמת אוהב אותך,עכשיו הבנתי את זה הרי אומרים,רק ברגע
שאתה עומד לאבד משהוא אתה מתחיל להעריך אותו! וזה באמת נכון אני ממש לא רוצה לשחק בך!",והוא
הדביק לי עוד נשיקה אבל הפעם היא הייתה אחרת ,יותר עדינה!
הרחקתי אותו פעם נוספת ואמרתי לו:"אז עכשיו מה אנחנו ניקראים ??"
הוא צחק ואמר לי :"מה ניראה לך?בטח שחברים ,אני לא הולך לאבד אותך!"נדהמתי,הסמקתי
והפעם אני נישקתי אותו .
הוא הרחיק אותי הפעם ושאל אותי:"את רוצה להישאר כאן עד הערב ?"ישר עניתי לו:"מה ??"..
"לא התכוונתי למשהו רע,התכוונתי לכך שיש פה ליד חמי גאש נעלה על האוטו שלי ונילך להתחמם קצת בזקוזי ולעשות מסג',מגיע לנו לא?" הסתכלתי עליו ואמרתי:"אני לא הבאתי כסף בכלל!"
הוא הסתכל עלי במבט ממזרי ואמר:"ממתי הבנות משלמות לדיט הראשון?" מיד עניתי:"טוב אם אתה מתעקש" וחיכתי:)
התארגנו ,אני רצתי להביא את התיק שלי והגלשן שהיה דיי רחוק ,עלינו לאוטו ונסענו.
הגענו לחמי גאש והיה קפווא! התחלתי לרעוד מעט וישר הרגשתי סמשהוא חם על הכתפיים שלי
וידים ברגלים שלי מרימות אותי ורצות …הסתכלתי וזה היה כמובן קריסטיאן ,הוא סובב אותי נתן
לי נשיקה ואמר לי :"פעם הבאה שקר לך ואת לא מדברת אני מכניס אותך לסאונה ,מובן??"
עניתי תוך כדי שאני צוחקת:"כןן המפקד!" והוא אמר בציווי:"תעלי על גבי !"
עליתי על הגב שלו ונתתי לו נשיקה בלחי .
הוא סחב אותי עד הקופות .
הוא קנה קרטיסים וניכנסנו ..תוך כדי שאנחנו הולכים לכיוון המלתחות להחליף בגד ים הוא תפס לי את היד והלכנו עד למלתחות יד ביד ,מי היה מאמין שרק היום בבוקר אמרתי שאני לא רוצה בכלל להסתכל עליו…!
הוא הלך למלתחות הבנים ואני לבנות ,החלפנו לבדי ים ונפגשנו בזקוזי ….
הלכנו לכיוון הג'קוזי ואז הוא דחף אותי למיים ,נפלית למים ומשכתי אותו איתי ,בתוך המים היה כלכך
חם שישר יצאתי ולא ראיתי את קריסטיאן …
עבר חצי דקה ו…#בום# הוא יצא מהמים ,
קפצתי וצעקתי עליו (אפילו ניראלי שכל המתרחצים שמעו אותי):"מה אתה משוגע הבהלת אותי"
הוא ישר התפרץ:"טוב,טוב אבל אל תעשי לי פדיחות עם הצעקות שלך" וצחק .
שאלתי אותו:"איך נישארת כלכך הרבה זמן במים החמים ?"
הוא ענה לי במבט קסום:"בישבילך הייתי נישאר עוד דקה שלמה !"
עניתי לו:"מה שעשית היום עבורי זה כבר מוכיח לי !"והדבקתי לו נשיקה …
הוא דחף אותי ואמר :"את תופסת"…התחלנו לשחק לצחוק עד שניזכרתי שכבר מאוד מאוחר..
קטעתי את הכל ואמרתי לו:"סורי קריסטיאן אבל כבר 10 וחצי ההורים שלי יהרגו אותי!@#"
הוא הנהן וענה:"כן בטח רק שניה אני צריך להגיד לך משהוא…" אמרתי לו :"כן בטח,תגיד"
ואז הוא צרח משום מקום:"תקייייירוווו (אני אוהב אותך בספרדית)"תפס אותי חזק ונתן לי נשיקה
ארוכה ואני חייבת להודות שבהמצע ירדה לי דמעה מרוב התרגשות!…
הלכנו למכונית ובאמצע הנסיעה נזכרתי בחלום שלי לפני כמה שבועות(בפרק הראשון)
והתחלתי לחשוב איך הכל קרה לפי החלום ואיך זה בכלל יכול להיות??
הגענו לביתי לקחתי את הגלשן והתיק בפרצוף מודאג ישר קריסטיאן שאל:"מה קרה את מודאגת"
הורדתי את הראש עניתי לו בעצבות :"אני ממש לא רוצה לחשוב מה היה עכשיו עם ההורים שאני אבל יותר גרוע…
מה היה מחר בבצפר,הרי אתה הילד הכייי מקובל ,מה יגידו ומה יחשבו…?"
הוא שם אצבע מתחת סנטרי ,הרים לי את הראש ואמר:"בקשר למה יגידו ומה יחשבו אז לי ממש לא אכפת .."וחיבק אותי חזק.
ניפרדנו ועליתי לבית והינה אמא שלי עצבנית מתקרבת אילי…

-סוף פרק 6-

בפרק הבא:המריבה עם ההורים והיום הראשון עם חבר בבית ספר…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך