חמישה כוכבים – פרק 2

time machine123 01/02/2018 648 צפיות אין תגובות

איילת השחר שוב דפקה על הדלת ואף קול לא נענה לה מבפנים.
" אני יכולה להיכנס ? אתם מעכבים אותי!" קראה איילת השחר בתסכול. " מה אתם עושים שם שאתם לא יכולים לפתוח?" צעקה איילת השחר בקול.
" אולי תבואי בעוד כמה דקות כשנסיים להתארגן פה אז אנחנו נקרא לך , בסדר?" ענה לה קול מעבר לדלת.
" בסדר , איך שאתם רוצים!" אמרה איילת השחר בהרהור ולידור עקב אחריה במבטיו.
הוא ניסה לפתח את השיחה, איילת השחר הפנתה אליו את מבטה . " נו , הם נתנו לך להיכנס לחדר ולנקות שם?" שאל לידור בקצרה ונעץ בה את עיניו.
" לא , הם אמרו לי שהם צריכים לארגן כמה עניינים שם והם יקראו לי לנקות את החדר רק מתי שהם יסיימו." הוסיפה איילת השחר בחיוך מאולץ וניסתה במאמץ כביר להסתיר את רגשותיה.
" חכי רגע, תדברי ברור, כי אני לא מבין. חשבתי שהתנשקנו באמת , אני ואת. מסתבר שאני טועה , שזה רק היה נשיקה חד פעמית במסיבה ושתגידי שאנחנו רק ידידים!" הוסיף בבלבול והביט בה בעיניו הירקות , היפות.
" למה אני מדברת באופן בלתי ברור? כבר אמרתי לך מה שאני מרגישה!" הוסיפה איילת השחר בעצבנות ונכנסה לתוך הלובי בחזרה.
בינתיים , אביה ואבא שלה חיפשו חנייה , פיני נתן לאביה לרדת ולהתקדם לבית המלון " חמישה כוכבים".
אביה חיפשה בעינייה את סבא שלה , רחמים. רחמים הבחין באביה ובעיניו עמדו דמעות.
" אביה , כמה נהיית יפה כל כך , כמו אימא שלך . חבל שהיא לא פה כדי לראות כמה שהבת שלה יצאה יפהפייה ." אמר רחמים בהתרגשות וחיבק את אביה ממושכות.
" סבא , אתה לא יודע איך התגעגעתי אלייך, וגם לאימא , מאוד! " קראה אביה בהתרגשות.
" גם התגעגעתי אלייך מאוד , מתוקה!" אמר רחמים בחיוך רחב ואז הוא הבחין בפיני , התרגשותו גברה כפליים.
" שלום לך , אני מאוד שמח שבאת. אתה ואביה. " אמר רחמים וניגש כדי לחבקו , " מה הסיבה שהגעתם לבקר אותי ? יש סיבה מיוחדת?" שאל ונעץ בו עיניים סקרניות מתמיד.
" ובכן , אנחנו הגענו לפה במטרה להציל את המלון " חמישה כוכבים" . אנחנו מקווים שלא יהרסו אותו בגלל התכנון לבנות במקומו קניון." קרא פיני ברצינות תהומית.
" אז בואו ניכנס פנימה , אני אדאג לכם לכול." הוסיף רחמים וסימן לאביה ולפיני שיבואו אחריו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך