Sunflower
מה דעתכם?

חננה זה הקול החדש- דמויות

Sunflower 13/09/2013 799 צפיות תגובה אחת
מה דעתכם?

ג'וש האטרו-
בן 18, כיתה י"ב עיניים כחולות בהירות, שיער שטני וחלק. הסולן בלהקה. גבוה וחתיך. ביטחון עצמי נמוך וביישן ברמות. מאוהב בשרלוט קארי. הארי החבר הכי טוב שלו.
כישרון- שירה.

הארי באלס-
בן 18, כיתה י"ב, עיניים ירוקות גדולות ושיער בלונדיני שנופל על פניו ומסתיר חלק מפניו. ביטחון גבוה, המקים של הלהקה, מנגן בתופים. חבר של טינה לייקר, אך מאוהב בליאן.
כישרון- מנגן בתופים.

ג'ימי מרטין-
בן 17, כיתה י"א. עיניים כחולות כהות, שיער שחור וקצוץ. הרבה ביטחון, מנגן בבס. מאוהב בטינה לייקר.
כישרון- נגינה בגיטרה, פסנתר.

שרלוט קארי-
בת 17, כיתה י"א. עיניים חומות, שיער בלונדיני קצר שמגיע לה כמעט עד הכתפיים. תמיד בדיכי, שונאת את השיער הבלונדיני המושלם שלה. מנגנת בגיטרה, יש לה קול יפה ועושה ליווי לג'וש לפעמים. חנונית ודיכאונית, אבל יפה בטירוף.
כישרון- נגינה בגיטרה, שירה.

טינה לייקר-
בת 18, כיתה י"ב החברה של הארי באלס. שיער שחור ארוך וחלק עם פוני על הצד ועיניים כחולות כהות מאוד, כמעט שחורות. מלאה בביטחון, אוהבת לרקוד וגם טובה בזה. אחות של לורה.
כישרון- גמישה ברמות, קפטן נבחרת המעודדות.

לורה לייקר-
אחותה הקטנה של טינה, בת 17, כיתה י"א. החברות הכי טובות שלה הן שרלוט וליאן. מאוהבת בג'וש. שיער שחור וחלק ועיניים כחולות כמו של טינה.
כישרון- גמישה בטירוף. בקבוצת המעודדת שטינה הקפטנית שלה.

ליאן אדמס-
בת 17, כיתה י"א, נמוכה, שיער אדמדם וקצר ומתולתל,
עיניים ירוקות והרבה נמשים. היא רזה וגבוהה. מאוהבת בהארי באלס. החברות הכי טובות שלה הן לורה ושרלוט. שמחה תמיד ומחייכת כל הזמן.
כישרון- מציירת ממש טוב.


תגובות (1)

הידעת שקארי זה אוכל יפני? XD
אוה, אני יפנית, ונשמע נחמד XD

13/09/2013 05:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך