michalosh
יצא יבש,יבש מאוד.זה הולך להיות סיפור קצר רשמתי את זה באופן סופנטני לעאזאזל הכתיבה שלי מדרדרת.>< ואיך לקרואא לזהה סיפורי אגדותת או להשאיר את זה ככה?>< להמשיך?זה הולך להיות סיפור מאוד מאוד קצר אולי 3-2 פרקים אבל עדיייייייייין אהה וזה גם סיפור שקשורר לפינתת "זמן לסיפור קיטשי" XD אני בכל זאת משתמשת בזה כי.. תבינו בהמשך תעזרוו ליי אני צריכה לחשוב על שםםם ח

ביישנית בממלכה (במקום השם חסרת ביטחון)

michalosh 18/03/2014 1166 צפיות 8 תגובות
יצא יבש,יבש מאוד.זה הולך להיות סיפור קצר רשמתי את זה באופן סופנטני לעאזאזל הכתיבה שלי מדרדרת.>< ואיך לקרואא לזהה סיפורי אגדותת או להשאיר את זה ככה?>< להמשיך?זה הולך להיות סיפור מאוד מאוד קצר אולי 3-2 פרקים אבל עדיייייייייין אהה וזה גם סיפור שקשורר לפינתת "זמן לסיפור קיטשי" XD אני בכל זאת משתמשת בזה כי.. תבינו בהמשך תעזרוו ליי אני צריכה לחשוב על שםםם ח

היא הייתה אחת הנערות הביישניות בממלכה.הביטחון שלה צנח לתחתית לא שהוא היה אי פעם גבוה.אך ככל ששנותיה הלכו וגדלו בטחונה צנח וצנח עוד יותר.
כשהייתה ילדה זכרה את עצמה כילדה מכוערת וטיפשה.אך כל האמהות הצעירות בממלכה לא יכלו להתעלם מפניה המתוקות של הנערה והנשים הבוגרות לא יכלו שלא לצבוט אחת מלחייה המלאות והמתוקות של אותה ילדה.
אך היא הייתה משוכנעת שהיא אחת הילדות הכי נחותות בממלכה.
יום אחד אותה נערה גדלה.ומשפחתה הייתה במצב של פשיטת רגל.האמא של הנערה לא ידעה אם היא תוכל לגדל אותה עוד.ואם היא תמשיך לגדל אותה מה יהיה עתידה של הנערה ואיך הוא ימשיך להישאר מעמד הגבוה-בינוני
ואז אותה האמא חשבה לעצמה.יש לאותה נערה סיכוי,סיכוי שאחד מהנערים במעמדות הגבוהים ישא אותה לאישה. ואולי יהיו לה חיים טובים יותר, אולי היא תוכל לצאת ממצבה ואולי משפחה לא יהיו במצב של פשיטת רגל עוד.
הנערה הייתה כבת 15 וזה היה הגיל המתאים להכיר את הארוס המיועד.
אך הנערה הייתה ביישנית מידי ולכן לא היה אף גבר צעיר שהתעניין בה.למרות שנתוניה של הנערה היו יפים והולמים,היא התפתחה יפה לגילה וגם חכמה.אך הביישנות הזו,הביישנות הזו גברה עליה היא לא יכלה להראות את כל יתרונתיה כי היא לא ידעה שיש לה כאלה.
אמה הסתכלה עליה במבט מצער,"תראי אותך,ילדה טובת מראה וטובת שכל,מדוע אינך מעריכה את עצמך מספיק?בחורה שמלאת ערכים שכל ילדה בממלכה הייתה רוצה ערכים שכאלו"
"אילו ערכים את רואה?מדובר פה בנערה פשוטת עם.שמנסה להראות כמעמד העשירים,והעשירים רק יורדים עליה ויורדים על בטנה השמנונית.אין בי שום דבר טוב ואני לא מבינה איזה ערכים את רואה בי,חוץ מזה שגם ערכי חיי לא שווים כלום.כי לא עברתי בחיי כלום"אמרה הנערה.
האמא הסתכלה,"יבוא יום ואת תראי..אבל היום הזה צריך להתקרב את פשוט צריכה להעריך את עצמך וכל האנשים העשירים הללו עוד יקנאו בך."
האם נראתה מדואגת מתמיד, איך היא תוכל להפוך את הנערה הביישנית לנערה מצודדת. לנערה שתספק את הנסיך שיציל אותה ממעמדה ומפשיטת הרגל במשפחה.


תגובות (8)

תמשיכי וזה לא יצא יבש!!!! ואשמח עם תירשמי לסיפור שלי וסליחה על הפרסום :)

18/03/2014 19:32

באמת קראת את הסיפור?

18/03/2014 19:33

מהמם תמשיכי :)

18/03/2014 19:39

אוי סליחה לא ראיתיייייייייייייי כנראה שבאמת קראתתתתתתתתת לא ראיתי שאין לך סיפוריםםםםם.

18/03/2014 19:43

יפה! תמשיכי אהבתי את השפה ושהקפדת על סימני פיסוק. תמשיכי.

18/03/2014 20:09
סיפורים נוספים שיעניינו אותך