' חסרת רגשות אשמה? ' פרק 4

היי בנות !
יש לי עמוד פייסבוק של סיפורי אהבה, הוא נקרא " סיפורייים על נערות."
פה אני יפרסם את הסיפורים שאני כותבת שם, כי הפייסבוק משום מה מוחק לי סטטוסים (פרקים) ואני רוצה שהפרקים האלה ישמרו (:
אני יתחיל בסיפור ' חסרת רגשות אשמה '.
אין לי את פרקים 1,2 ו-3.. נמחקו, לצערי. הם גם לא היו מעניינים ממש.
אז עכשיו מהר אני יספר מה היה בפרקים ויכיר לכן את הדמויות ויפרסם לכן את פרק 4.
הפרק הראשון הוא בעצם הצגה של הדמויות.
אלין – עליה מסופר הסיפור. אלין בת 16 וחצי בכיתה יא'. יש לה שיער חום מתולתל עד כמעט אמצע הגב ועיניים חומות.
היא נפגעה מספר פעמים מכל מיני אהבות ולא רוצה להתאהב שוב.
ליאן – גם היא בת 16 וחצי בכיתה יא, החברה הכי טוובה של אלין. יש לה שיער שטני מתולתל ושיער חום.
ליהיא – גם היא החברה הכי טובה של אלין וליאן, בת 17 בכיתה יא'. היא ליאן ואלין שלישייה – חברות הכי טובות. לליהיא יש שיער שחור, עיניים שחורות
והיא קצת נמוכה.
עומרי – אחיה של אלין. בן 19, בצבא. יש לו שיער שטני גאלח ועיניים כחולות.
חן – אחותה הקטנה של אלין ועומרי. בת 12 בכיתה ו'. בלונדינית עם עיניים חומות.
דין – החבר הכי טוב של אלין שחזר מארצות הברית. יש לו שיער שטני קצוץ ועיניים כחולות. הוא שזוף ושרירי במיוחד.
בפרק השני והשלישי, החברים עושים לאלין הפתעה והולכים לים. לאלין אין שום מושג את מי היא הולכת לפגוש בים – את דין, שחזר מארהב.
היא מאוד עצובה וכועסת, דין רץ אחריה. הם מדברים, מתנשקים ומדברים שוב. אחרי שהם מחליטים שהם בהתחלה חדשה, בלי אהבה וכל זה,
הם מתנשקים שוב והכל משתנה. אחרי שאלין אמרה שהיא לא מתאהבת יותר, דין הגיע ושבר את החוק הזה. הם התאהבו, שניהם.

והינה, פרק 4+5:
" התחלה חדשה? " שאל, מלטף את הרגל שלי בעדינות.
" התחלה חדשה.." חזרתי אחרי דבריו, מחייכת.
אחרי שנייה כבר התנשקנו בלהט, כאילו אין מחר…

פרק ארבע:
לאט לאט גם עברנו למצב שכיבה. אני שכבתי על החול ודין מעליי, מתנשקים עם כל כך הרבה תשוקה.
" מה אנחנו עושים? " נעצרתי לרגע, מפסיקה את הנשיקה.
התנשפתי בכבדות והבטתי בדין, הוא היה בדיוק במצב שלי. מתנשף בכבדות ומביט בעיניי… מנסה לסדר את הנשימה.
" מתנשקים " ענה בפשטות וחזר לנשק אותי.

התנשקנו כמה דקות, ופתאום כל המחשבות עלו לי לראש.
' אסור לך להתאהב ! ' ' מטומטמת ! מה את עושה?! את תיפגעי ! ' המוח צעק לי, מזה צעק.. צרח לי.
" אני.. אני לא יכולה.. " אמרתי במהירות, מתרחקת והולכת בחזרה לכולם.
כשחושבים על זה, זה דין. זה שהיה כמעט עם כל הבנות בשכבה במיטה, זה שמחפש רק סטוצים, 'דופק וזורק' מזה עוזר לי?
אולי אני סתם סטוץ בשבילו? ואם כן נהיה ביחד..? אחרי יומיים הוא ישכב עם מישהי בשירותים ויבגוד בי? לא.. אני לא מוכנה להיפגע, שוב.
היינו בים, היה ממש כיף. דין כל הזמן הסתכל עליי.. בלי סוף.

" אני חושבת שדין מאוהב " ליאן אמרה פתאום.
נחנקתי מהאייס קפה ששתיתי בזמן שהשתזפתי.
" במי? " שאלתי, אחרי שהרבצתי לעצמי כמה פעמים.. כדי לא להיחנק לגמרי.. אתן יודעות.
" בך " אמרה, ועוד פעם נחנקתי מהשתייה.
" אין מצב.. זה דין.. הוא רק מחפש סטוצים ואת מי להכניס למיטה" אמרתי, מנסה לגרום גם לה וגם לעצמי להאמין בזה.
למרות שבתוך תוכי, ידעתי שזה לא נכון.
" נראה לי הפעם זה שונה.. הוא לא מפסיק להסתכל עלייך אלי " ליאן אמרה מביטה בי.
אלי, זה השם שליאן וליהיא המציאו לי ורק הן קוראות לי ככה.
" אני חושבת שליאן צודקת " ליהיא פסקה לבסוף.
לא עניתי יותר, לא רציתי להמשיך לדבר על זה.

אחרי שעתיים, חזרתי הביתה. אמא התעצבנה איפה אני, אמרתי לה הייתי בים וישר היא התחילה עם החקירות המפגרות שלה.
" עם מי היית? " " היית רק עם בנים? " "לא עשית שטויות? " " מרחת קרם הגנה? " " למה כל כך הרבה זמן? "
וכל מיני שאלות חטטניות שמתאימות רק לאמא הפולניה שלי.
אחרי מקלחת ארוכה וחמימה, מלווה בעוד הרבה מחשבות על הנשיקה שלי עם דין היום.
התחושה של השפתיים שלו, ההרגשה של השפתיים שלו על שלי.. זה פשוט.. לא יוצא לי מהראש.
ואו, ואו, ואו. אלין, סטופ. את לא מאוהבת בו, את לא מתאהבת, את לא מאוהבת, את לא מתאהבת בדין, נקודה.
אחרי ארוחת ערב, שכבר הפסקתי לחשוב על דין ואחרי שהתארגנתי לשינה קיבלתי אסמס..
' לא מצליח לשכוח את השפתיים שלך.. לילה טוב, לייני '
האסמס הזה היה מדין, הכוס שהייתה בידי נפלה והתנפצה על הרצפה. הלם תקף אותי.. זה הגיוני? הוא באמת מאוהב בי?!

זה הרגיש לי כל כך מוזר, דין לא כזה. הוא מה"דופק וזורק" הסטוציונר המוכר..זה פשוט..פאק..אין לי מילים, איך לעכל.
אולי ליאן צודקת? אולי הוא באמת מאוהב בי?
' אל תשכחי בייב, מחר הדייט שלנו ' קיבלתי אסמס מאריאל.
אריאל הוא איזה בחור שפגשתי בחדר כושר והציע לי לדייט. יצאנו פעם אחת, בקושי. הוא ראה אותי יוצאת מהחדר כושר והלך איתי ברגל.. הוא ליווה אותי לבית. אזז, מחר אנחנו יוצאים בפעם הראשונה באמת.

= למחרת ~ יום חדש =
" נוו ! אז תעדכני אותי, מה הולך בחיי אלין המקובלת? " דין צחק כשישבנו שנינו באיזה ספסל מבודד בבית ספר.
" סתם.. לא משהו רציני.." מלמלתי בשקט.
" שקרנית " סינן וצחק, ואחרי זה צחק עוד יותר כשקיבל בוקס לכתף.
" התחלתי לצאת עם איזה אחד.." מלמלתי שוב, בשקט.
" באמת? מי? " שאל.
הוא לא היה נראה מבואס או מאוכזב.. או שום דבר כזה. להפך, הוא היה נראה סבבה לגמרי עם זה. זה בלבל אותי, יותר מידיי בלבל.
" איזה אריאל אחד.. סיים יב' לא מזמן.." אמרתי.
" אהה… נייס.." צחק.
" מה הקטע עם המילים באנגלית? " שאלתי מגחכת.
" קטע כזה.. את יודעת.." מלמל, מעביר ליטוף קטן ועדין על הרגל שלי.

בערב התארגנתי לדייט.
לבשתי גופייה שחורה רופפת עם כפלים כאלה, הכנסתי אותה לתוך ג'ינס סקיני לבן – צמוד כמו החיים ! הפצצתי עם נעל עקב אדומה שנראתה מעולה עם האודם האדום שהיה על שפתיי. מסקרה, עיפרון שחור, לק בצבע בז', תיק קטן עם פפיון גדול בצבע שחור, והבושם האהוב עליי מוויקטוריה סיקרט.
ולבשתי מתחת חזייה עם הדפס זברה. בולטת מאוד מתחת לחולצה. זה מן טריק כזה שאני אוהבת לעשות, לראות אם הוא מסתכל לשם או לא.
אם הוא מעיר לי עליה – סימן שהוא הסתכל. אם לא? אז יופי, הכל טוב.

' אני למטה, צאי יפיופה ' קיבלתי אסמס מאריאל. חייכתי לעצמי חיוך קטנטן, אני מאוהבת באסמסים כאלה.
" וואה וואה… אף אחד לא יאמין לזה שיושבת אצלי באוטו יפיופה כזאת " צחק אריאל בזמן הנסיעה.
צחקתי, מחייכת אליו ומסמיקה מעט.
החלטנו ללכת לראות סרט בקולנוע, אחרי 10 דקות הגענו.
" אז.. איזה סרט את רוצה? " שאל.
" ממ… תבחר אתה.. לא אכפת לי " עניתי.
וכמובן, הוא החליט על איזה סרט אקשן עם מכוניות מתפוצצות.. יותר מידיי צפוי.
" הינה, 35 ש"ח לכרטיס " הבאתי לו את הכסף לכרטיס שלי.
" אני ישלם עלייך " שמעתי אותו אומר בשקט באוזני.
" לא צריך.. חח.. אריאל.. אני ישלם " התעקשתי בחיוך.
הוא נאנח כתגובה. אחרי כמה שניות הרגשתי לפתע יד על ישבני.
הסתובבתי במהירות, מוצאת אותו מכניס את הכסף שלי לכיס האחורי של הג'ינס שלי.
דייט ראשון, יציאה פעם ראשונה, וכבר יד על התחת? לא אהבתי.. לא אוהבת כאלה.

" דיי.. אמאלה.. נו.. זה מפחיד.." מלמלתי בדיוק כשהאיש כיוון את הרובה לאוטו שעמד להתפוצץ עוד כמה דקות. הוא רק לא ידע שמאחוריו נמצאת הרוח שעומדת להרוג אותו.
התחפרתי בתוך החיבוק של אריאל, לא מעיזה להסתכל על הסרט.
" מה הקטע של החזייה? " שאל לפתע.
" מה? " זזתי ממנו, מבולבלת.
" החזייה שלך.. כל הבחורים פה בהו בך כשהתיישבת " גיחך.
יפה יפה, הוא הסתכל לשם, נפל למלכודת שלי.
" חחח, יש לך בעיה עם החזייה שלי? " שאלתי את השאלה שמפילה אותם בדיוק בפח.
" חס וחלילה, דווקא סקסית לגמרי " אמר וקרץ לי, צוחק.
אותי? זה ממש לא הצחיק.
דייט ראשון וכבר יד על התחת והערה על החזייה. וואלה, לא אהבתי.

" אזז שמעתי שיצאת לדייט, גברת מקובלת " דיני התקשר אליי וצחק.
" אז שמעת נכון " נאנחתי.
" מה את נאנחת ככה? לא היה טוב? " שאל.
אלוהים, כמה שהוא מבין אותי.. לפעמים הוא פשוט קורא אותי כמו ספר.
" תבוא אליי " אמרתי, מתעלמת מהשאלה שלו.
" 5 דקות אצלך " אמר, שמעתי את החיוך בקולו. ניתקנו את השיחה וכעבור כמה דקות הוא הגיע.

" בקיצור, אז הוא לא רצה שאני ישלם.. הוא רצה לשלם עליי אז מה הוא עשה? הוא לא נתן לי את הכסף ליד הוא הכניס לי את הכסף לכיס האחורי של המכנס שלי! הכל בשביל לגעת לי בתחת ! ואחרי זה? הוא עוד העיר לי על החזייה ! איזה חוסר טאקט.. לא יוצאת איתו יותר, בחיים " סיפרתי לדין הכל, שפכתי הכל בפניו. ישבנו שנינו על המיטה, ישיבה מזרחית אחד מול השני.
" טוב תחכה פה שנייה אני נכנסת למקלחת " אמרתי, הוא כתגובה הנהן והדליק את הטלוויזיה נשכב לי על המיטה.
במשך כל המקלחת חשבתי על מה קרה לי עם דין לפני שהוא טס לשליחות בארצות הברית, על כל הקטעים שהיו לנו.. על היום האחרון שלנו.
ואז חשבתי על כל מה שקרה אז בים, כשהוא חזר.
ומשם? עברתי למחשבות על אריאל האידיוט הזה. באמת ! איזה חוסר טאקט ! גם הערה על החזייה וגם יד על התחת?! לא אוהבת – בכלל !
לבשתי את הפיג'מה שלי, טרנינג כחול עם גופייה רופפת לבנה.
" איזה יפה את " אמר בחיוך כשיצאתי, מסרקת את שיערי.
נעמדתי מול המראה והסתרקתי, הסתכלתי על דין דרך המראה וראיתי שהוא מסתכל עליי.
" מה אתה מסתכל? " צחקתי.
" חחח.. כיף להסתכל עלייך.." אמר בשקט.
וואט?!

" אתה.. יכול לישון אצלי..? " שאלתי מהססת.
" אין בעיה, להביא מזרון מהחדר של חן? " שאל בחיוך גדול.
" לא לא.." אמרתי.
הוא הסתכל עליי מבולבל.
" אתה.. יכול.. לישון איתי..? " שאלתי, מהססת אפילו יותר.
הוא חייך אליי חיוך גדול ונשכב לידי.
פתאום, ברגע אחד, חיבקתי אותו.
הוא חיבק אותי גם, וככה נרדמנו.. מחובקים..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך