' חסרת רגשות אשמה? ' פרק 8+9+10

" אוררר " צעקתי, אבל הוא לא ענה.
פתחתי את הדלת של חדרו, " או מיי..פאק " היו ה3 מילים היחידות שהצלחתי להוציא מפי….

הוא היה שם, חצי עירום, בבוקסר בלבד.. באמצע נשיקה סוערת עם איזה בלונדינית שזופה.
גם היא הייתה עם הלבשה תחתונה בלבד.
יאקקק ! לראות את אח שלי מתחרמן עם מישהי, בזמן אמת?
לא מאחלת לאף אחת, זה בטוח.
הבטתי בהם כמה שניות, קפאתי מההלם.
ומה הקטע? הם בכלל לא שמו לב שהייתי שם !
הם היו עסוקים בשלהם. לא שמים עליי בכלל ! לא שמו לב.
כעבור שנייה חזרתי לעצמי, מנסה כמה שאני יכולה למחוק את מה שראיתי עכשיו מהזיכרון שלי. וואלה, לא עבד.
סגרתי במהירות את הדלת וירדתי למטבח.
טוב.. אז.. כנראה שאני זאת שתכין את האוכל.

" אני בבית " אמא אמרה כשנכנסה.
" היי " אמרתי.
" אני צריכה שתשמרי היום על חן " אמרה. (חן האחות הקטנה בת ה12 של אלין).
" מה?! לא ! אמא אין מצב ! " התעצבנתי.
" אל תרימי את הקול שלך עליי גברת צעירה. מזה לא?! " התעצבנה גם היא, שונאת שהיא קוראת לי ' גברת צעירה ' סתם מציק.
" כי יש לי היום מסיבה בערב אמא ! 40 שקל שילמתי לכרטיס ואין מצב שאני לא הולכת ! " צעקתי.
" טוב טוב, בסדר אני אסדר משהו, תהני " אמרה.
" סליחה שצעקתי " אמרתי והיא חיבקה אותי.

' אני לא יודעת מה ללבוש למסיבההה ' קיבלתי הודעה בפייסבוק מליאן, כמובן.
אני וליאן, תמיד מתלבטות ומתכננות מה ללבוש.. לא משנה לאן אנחנו הולכות, תמיד לפני נתייעץ אחת עם השנייה.
' מה האפשרויות? ' שלחתי לה אחרי דקה.
היא שלחה לי 3 תמונות.
שמלת מיני אדומה, שמלת מיני שחורה עם גב פתוח וחצאית מיני בצבע סגול בהיר עם גופיית קפלים שחורה.
' החצאית והחולצה ' שלחתי במהירות.
' יופי קיוויתי שתגידי את זה חחחחח ' כתבה.
' חחחחחח סתומה שלי ' כתבתי.
' חחחחחחחחח לכי זדייני P: ' כתבה.
' עם מי? (; ' שלחתי לה, יודעת שברגע זה היא נקרעת מצחוק.
מה לעשות, מי מכיר אותה יותר טוב ממני?!
' בחירה שלך נשמה שלי ' כתבה, כמעט נפלתי מהכיסא מרוב צחוק.

אני החלטתי ללבוש שמלת סטרפלס מיני לבנה ועקבים בצבע קרם. הוספתי באמצע השמלה הצמודה חגורה בצבע שחור.
התאפרתי קצת, סידרתי את השיער, ובושם כמובן, הבושם של וויקטוריה סיקרט ! זה שדין הכי אוהב ((:

" מי זאת היפיופה הזאת, שאני יבין " שמעתי את קולו הגברי מאחורי.
הסתובבתי, רואה את דין החתיך הזה.
פשוט, באותו רגע רציתי לטרוף אותו בנשיקות, ולא לעזוב לעולם.
" וואה וואה, מי זה החתיך פה? " אמרתי, מתגברת על רעש המוזיקה שהגיע מתוך האולם. אנחנו היינו בחוץ.
" חבר של אלין כהן, מכירה? " אמר בחיוך.
" ממממ לא.. חבל שאתה תפוס, היינו מבלים יופי " אמרתי מחייכת חיוך מתגרה במיוחד.
אחרי שנייה הוא כבר אכל לי את הפרצוף בנשיקות..

ליאן, כן כן, ליאן ! החברה הכי טובה שלי, באמצע נשיקה סוערת עם… אח שלי?!
מה?!?! איך היא הגיעה לאח שלי? לאור אין חברה?! הבלונדינית הזאת מהיום בצהריים?! איך לעזאזל זה קרה?!
טוב נו, נתחקר אותה אחר כך.

= כעבור חודשיים =
אני ודין עדיין ביחד, מ' דין הדופק והזורק ' הוא נהיה ' דין המאוהב '
כן כן, דין המאוהב, דין שמאוהב בי !
ממש טוב לנו ביחד, לפעמים אנחנו מתווכחים.. אבל זה באמת בקטנה. אני אוהבת אותו מאוד, יותר מידי אפשר להוסיף !

" נו כבררררר יא דבה ! רדי כבר ! " ליהיא התקשרה אליי, היא הייתה כבר באוטו עם ליאן. כן, עוד מסיבה.
לבשתי שמלה כחולה, צמודה ומיני עם עקבים שחורים.
קצת איפור, בושם ואני מוכנה.
" אני באההה יא שמנה " צחקתי והבטתי במראה בפעם האחרונה. מוודה שהכל במקום, נראתי ממש טוב. כן, יצאתי שחצנית הרגע (;

אחרי כמה כוסות של בירה ועוד איזה משקה אלכוהולי, היינו כבר דיי שיכורות. אני, ליהיא, ליאן ועוד 2 חברות, אדווה ויערה.
רקדנו והיה כל כך כיף, אני מתה על התחושה הזאת במסיבות.. שאני כבר בדרך ללהיות ממש שיכורה, ואני רוקדת. מתה על זה.
דיי הייתי מודעת למה הולך סביבי, לא הייתי שיכורה לגמרי.
כעבור 10 דקות בערך, שהמשכנו לרקוד הרגשתי ידיים גבריות ושריריות נכרכות סביב מותניי.
רציתי להעיף אותו ממני, בטח זה עוד אחד מהערסים האלה שמתחילים ורוקדים עם כל העולם.
ובסוף גם מחפשים להכניס אותן למיטה בסוף המסיבה.
לא לא, לא אצלי.
בדיוק כשהתכוונתי להזיז את הידיים מממותניי, הרגשתי נשיקות קטנות בצוואר.
נשיקות בצוואר שהרגישו לי יותר מידיי מוכרות.
טוב, אני חצי שיכורה, אני בטח סתם מדמיינת.
בדיוק כשהסתובבתי להרביץ לאותו אחד, גיליתי שזה לא אחר מאשר החבר שלי, דין.
חייכתי חיוך גדול, וטרפתי את שפתיו בנשיקה מהפנטת חושים.
המוזיקה, הדם שזרם לי בגוף במהירות רבה, האלכוהול שתפס חלק מהראש שלי, גרם לנשיקה הזאת להיות פשוט מטורפת.
היינו צמודים אחד לשני, ידיו הגבריות החזיקו במותניי, מונעות ממני לזוז או להתרחק.. למקרה וארצה.
ידיי היו סביב כתפיו הרחבות, נצמדת אליו ככל האפשר.. עד כמה שכבר היה אפשר להמשיך להתקרב ולהיצמד.

" כואב לי הראש " צחקקתי כשנכנסו לביתו של דין.
" שששש.. צריך להיות בשקט.. כולם ישנים " הוא צחקק ונישק את צווארי בעדינות.
" מה השעה? " אמרתי, נשענת עליו.. הוא היה הרבה פחות שיכור ממני, הוא בקושי שתה היום ! מפתיע, אני יודעת (:
" 4 לפנות בוקר, בואי נעלה למעלה " אמר והרים אותי בזרועותיו. עלינו במדרגות בזהירות, שאני בזרועותיו, מצחקקת כמו שיכורה.
רגע, מזה כמו שיכורה? כבר הייתי שיכורה, מאוד.
הוא הביא לי קפה שחור, מה שעשה אותי קצת יותר פיקחת.
" בואי, תיכנסי למקלחת.. מים חמים יעזרו לך " אמר ועזר לי ללכת לחדר המקלחת, שהיה צמוד לחדרו של דין.

אחרי מקלחת ארוכה, חצי שעה, יצאתי עטופה בחלוק של דין, שמתחת אני עם הלבשה תחתונה בלבד.
" איך את? " שאל, מרים את מבטו מהפלאפון שלו, מסתכל עליי.
" הרבה יותר טוב, כבר לא שיכורה " צחקתי.
" בואי אליי " אמר בחיוך ופרס את ידיו לצדדים.
חייכתי, נשכבת מעליו ומנשקת את שפתיו באהבה.
" את שוכבת מעליי עם חלוק בלבד.. את לא מבינה מה באלי לעשות לך " מלמל בין הנשיקות, גורם לי לצחקק ולהסמיק מעט.
" מה היית עושה לי? " עצרתי את הנשיקה, מביטה בו בחיוך מתגרה במיוחד. אחרי שנייה כבר חזרתי לנשק את צווארו.
" את זה " אמר, ובמהירות סובב אותנו.
אני הייתי מתחתיו והוא מעליי, צחקקתי מעט.
אבל כעבור שנייה הצחקוקים שלי נבלעו בתוך הנשיקות שלו.
הוא נישק אותי בתשוקה מטורפת, להט שאי אפשר לתאר אפילו.
ידיו ליטפו את גופי תוך כדי, זה היה פשוט מטורף.
אני אוהבת אותו… כל כך..


תגובות (2)

תמשיכיי

23/11/2013 04:18

תמשיכי מושלם!!
מאוד מושלם!

23/11/2013 06:32
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך