Galoosh
מיאוו סיפור ערסים =)

חסר שם ~ סיפור ערסים ~ פרק 1

Galoosh 05/08/2014 881 צפיות 9 תגובות
מיאוו סיפור ערסים =)

נכנסתי לחדר האוכל בשעטה, הייתי כל כך רעבה שיכולתי לרצוח מישהו. "היי מאיה," מיכל הניפה את ידה וסימנה לי לבוא אליה. ראיתי שהיא יושבת לצד שני מגשים עמוסים עם אוכל מפתה.
"שמרתי לך אוכל." היא חייכה חיוך קטן וישבתי לצידה, בחנתי את הצלחת לאורכה ולרוחבה. היא מיהרה להרגיע אותי, "אני יודעת מה את אוהבת."
"תודה," מלמלתי והתחלתי לאכול את ההמבורגר הקבוע של יום חמישי. "וואו. זה ממש טעים!" נגסתי בביסים גדולים והיא רמזה לי להיות יותר מנומסת, אבל היה לי טעים ונוח רק ככה לאכול, למי אכפת מה אחרים חושבים עליי? אבל נרגעתי כדי לא לאכזב אותה. לא רציתי שהיא תצטער על זה שהיא חברה שלי.
"מאיה לוין!" שמעתי את רון מהצד השני של הקפיטריה. מיד קפצתי מהכיסא וחיבקתי אותו בהתרגשות. "מתי חזרת? היה כיף שם? איפה בכלל היית?! איך היה בטיסה חזרה?!" המטרתי עליו שאלות והוא צחק.
"הכל טוב, הטיסה הייתה סבבה, וחזרתי היום בשש. אבל לא הצלחתי לקום." הוא פיהק וטפחתי על כתפו בחברות.
"עצלן." סיננתי לעצמי והוא הרים את גבותיו בתמימות.
"רק אני עצלן!" הוא התכחש לעובדה שקבעתי. "ואת לא עצלנית? גברת תעשה לי את השיעורים, מי עזר לך הפעם?"
"עשיתי הכל לבד!" התגאתי וההבעת פנים שלו הראתה שהוא לא מתרגש. "מה לעשות שאין בעולם פראיירים כמוך?" הוא הסמיק והפנים שלו האדימו. העיניים שלו היו מזרות אימה לרגע, הוא לטש בי מבט של חכי חכי והתקדם לעבר מיכל המופתעת.
"היי מיכלוש," הוא הושיט לה את ידו והם לחצו ידיים, הוא בן אדם מעצבן לפעמים. יודע שהיא חולה לו על התחת והוא גם, אבל מייבש אותה ברמות סופניות. תהייה האינפוזיה שלה, היא צריכה אותך! הוא סתם מנסה להיות קשה להשגה, זה לא יעזור לך בחיים המשחקים האלו, כדאי שמהר מאוד תפסיק, אחרת היא כבר תהיה תפוסה כמו שאני יודעת.
משכתי את רון לצד במהירות, מההלם הוא הדף אותי אבל נכנע, "אולי תגיד לה כבר את זה?"
"את מה?" הוא לא הבין. והצבעתי על מיכל ועשיתי בעזרת הידיים סימן של לב עקום.
"תגלה לה שאתה אוהב אותה ותציע לה להיות חברה שלך או משהו," אמרתי בטון של כאילו זה עוד אחד מהדברים היומיומיים, ולא סתם משהו שצריך לאזור בשבילו אומץ. "אני מבינה בזה." אמרתי לאחר שתיקה קצרה.
"מאיפה את מבינה בזה? לעולם לא היה לך חבר." הוא הקניט אותי ודחפתי אותו. החזה שלו נצמד לשלי והיינו קפואים לשניות בודדות. הוא הסמיק ומיהר ללכת אל השולחן. "עוד לא אכלתי, אני מה זה רעב."
חשבתי שמיכל תחקור אותנו אבל היא לא שמה לב שהלכנו, כאילו היא מעדיפה אותנו על פני דיבורים לא פוסקים עם הילדה החדשה בכיתה. אני מודה, היא נראית נחמדה. סתם מעצבן שהיא אפילו לא הבחינה או שבכלל לא הפריע לה שהיינו בצד לבד ודיברנו, ואם ריכלנו עליה? מה שבאמת נכון, חלקית.

ג'ייק נכנס לקפיטרייה והתיישב ליד רוני. שניהם זוג "מהמם", שניהם סנובים ומתנשאים, מנסים לעצבן כל אחד שזז, יש להם קהל מעריצים, והם לא סובלים אנשים שהם פחות מהרמה שלהם.
ג'ייק הביט בי בממזריות ואז עיוות את פניו. "את עשית את זה, רוני סיפרה לי! כלבה!"
"מה אתה רוצה ממני?" נאנחתי, לא הבנתי למה הוא צורח עליי מול כל הנערים בחדר אוכל. אפשר לומר שזה ממש מביך, ואפשר לומר שזה פשוט מגעיל. לא בדיוק הזיז לי הטון שבה הוא הגה את המילים, רק החיוך הנודניקי שלו.
"את באמת רוצה לומר שאת לא יודעת?" הוא אמר בעצבנות וניגש אליי. לוחש את המילים באוזני, "את ניסית לשכנע אתה להיפרד ממני. אל תחשבי שאני לא יודע!"
החטפתי לו סטירה, "א', לא דיברתי עם רוני ביחידות מעולם. ב', אתה לא תאשים אותי מול כולם פה רק בשביל המוניטין שלך. ג'," החטפתי לו עוד סטירה. אבל הוא לא זז.
"מה ג'?" הוא שאל בעויינות. חייכתי חיוך מזוייף,
"ג' זאת הסטירה. אם באמת היית חכם ומבין, היית יודע, דביל."
הוא הביט בי בזעם והמבט שלו היה נראה מסוכן, "יש לך מזל שאני לא מרביץ לבנות." הוא הלך ורוני הבלונדינית הסתומה לצידו, מחזיקים ידיים. לרגע רציתי להרביץ לו כל כך חזק עד שהוא כבר ירצה להרביץ לי, אבל הם חלפו על פניי. התעצבנתי מהחמידות שלהם.


תגובות (9)

אני לגמרי מייובשת.

05/08/2014 10:51

חחח נורא מעניין ואהבתי את הכתיבה שלך.
והיא ממש מצחיקה :)
תמשיכי

05/08/2014 11:15

מאוד אהבתי את הסיפור. הכתיבה שלך מאוד יפה. מתי את ממשיכה?

05/08/2014 11:18

טעות בסוף, כתבת פעמיים 'לרגע' וזה לא מסתדר.
('לרגע רציתי להרביץ לו כל כך חזק עד שהוא כבר ירצה להרביץ לי, אבל הם חלפו על פניי. לרגע התעצבנתי מהחמידות שלהם.')
אבל סה"כ זה יפה :)

05/08/2014 11:34

גלי? מה קרה?
לעולם=מעולם
אתה=אותה

הוא לקה במעט הרגשה של… לא יודעת. הסיפור היה נחמד אבל כאילו ריחף לי מול העיניים. לא הצלחתי לקשר חלק אחד של הסיפור לחלק הקודם. אבל זה סיפור הערסים הטוב ביותר שראיתי (ולא ראיתי הרבה, אז אל תתלהבי גלי :P)

05/08/2014 11:34

    הראשונים זה שגיאות מקלדת.
    אני בעצמי לא הצלחתי לקרוא אותו מרוב שיעמום.
    אני לא יודעת למה כתבתי את זה ולמה נראה לי שאני אמשיך.

    (סטי. אתמול ייבשתי אותך)
    איילת, תודה על ההערה.
    ותודה על התגובות המעודדות שאין לי מושג למה קיבלתי אותן.

    05/08/2014 11:37

    אני יודעת שייבשת אותי (מפתיע).

    05/08/2014 11:44

    חעחעחע. עשיתי בכוונה D:

    05/08/2014 11:45

    ייבוש בדרך כלל נעשה מתוך כוונה

    05/08/2014 11:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך