Empire
הסיפור אמיתי לחלוטין. זה באמת קרה אתמול. והשמות בדויים.

חתכים -פרק 1-

Empire 29/04/2014 1403 צפיות 13 תגובות
הסיפור אמיתי לחלוטין. זה באמת קרה אתמול. והשמות בדויים.

הייתי כל כך מדוכאת, עמדתי ללכת לישון, דיברתי עם אנשים שלא מכירים אותי באינטרנט כדי שיעזרו לי להתגבר על הרצון לחתוך את עצמי. שלחתי לו הודעה שבה כתבתי שכנראה שהוא לא יגיד לי לילה טוב, אז אני אגיד במקומו. הוא אמר שהוא לא יכול לדבר, ושלח לילה טוב.
אחרי חצי שעה, הוא התקשר, בפעם הראשונה. הייתי בשוק, חשבתי שאולי זה בטעות, רציתי לסנן, לא הרגשתי בנוח לדבר איתו.. אני לא אוהבת לדבר בפלאפון, רק להתכתב.
אך בכל זאת החלטתי לענות. הוא היה מקוטע, הפלאפון שלו מקולקל.. בקושי שמעתי אותו מבעד לפלאפון. שמעתי רק ״מצטער״, ואמרתי ״זה בסדר..״ והוא אמר ״זה לא בסדר..״ מאז הוא היה כל כך מקוטע שלא זיהיתי את מה שהוא ניסה לומר, אז הוא אמר שהוא ישלח לי הודעה.
אחרי 2 דקות קיבלתי הודעה בוואטצאפ:
״אז ככה.. מה שרציתי להגיד זה שאני מצטער.. הייתי אידיוט ולא רק כלפייך, אלא כלפי כולם, אבל את היחידה שביקשתי ממנה סליחה.
סאלי, את באמת חשובה לי ואני אוהב אותך אבל יקח לי טיפה זמן להתגבר על מה שעובר עליי❤️״
המשכתי לומר שזה בסדר, והוא אמר שזה לא, התנצלתי, והוא ביקש ממני לא להתנצל בפניו בחיים, אמרתי שאני יודעת שאני לא חשובה לו, ושוב הוא ניסה לשכנע אותי שאני הכי חשובה. ואז החלטתי לשלוח לו את מה שכתבתי (חתכים -הקדמה-) והוא אמר שהוא הולך לשטוף פנים.
אני:״מי הולך לשטוף פנים בלילה?״
איתן: ״מי שבוכה״
איתן הפך אותי לכל כך מאושרת. לא רציתי לישון בלילה, לא רציתי להפסיק לדבר איתו. הוא גורם לי לחייך כל כך הרבה..
כואב לי שאני לא יכולה לחבק אותו, הוא כל כך רחוק.. פעם, כשהייתי בדיכאון עמוק נורא ורציתי רק חיבוק, הוא אמר לי לדמיין אותו מוחץ אותי, אני אמרתי שדמיון זה לא מספיק. הוא אמר שיום אחד זה יקרה והוא יחבק אותי. שאלתי אותו אם הוא יכול להבטיח לי את זה.. הוא אמר שהוא יעשה הכול כדי לגרום לזה לקרות.
הוא קורא לי ״מלאך שלי״ כי הוא אומר שאני כמו מלאך ששומר עליו.
מאז שאימא שלי החליטה להתגרש מאבא שלי, וכשהיא אמרה שהיא לא אוהבת אותו יותר, הוא תמך בי כל כך. וכשגיליתי שאבא שלי חולה סרטן, הוא היה תמיד שם בשבילי. ולמרות שהוא לא מאמין באלוהים ואני כן, הוא הבטיח שהוא יתפלל על אבא שלי גם אם זה לא לאלוהים.
אני פשוט אוהבת אותו.


תגובות (13)

עצוב, מרגש,כתוב מהממםם ובכל זאת קצת מעודד..כתיבה מדהימהה

29/04/2014 21:26

נחמד חח אהבתי :)

29/04/2014 21:27

עצוב ומרגש. כל הכבוד על זה שאת פורקת מה שאת מרגישה.
מקווה שתפסיקי לחתוך, הם לא שווים את זה. [הבריונים, אני מניחה.]
בהצלחה.

29/04/2014 21:30

    זה לא בגלל בריונים, זה בגלל דברים שעוברים עליי..

    29/04/2014 21:34

    אה.

    29/04/2014 21:36

    אבל תודה את מדהימה3>

    29/04/2014 21:43

תודה;)

29/04/2014 21:33

וואוו…
מדהים!
תמשיכי זה ממש יפה

30/04/2014 11:28

יותר מדי "ו" ו"הוא"… תני לי לנשום קצת.
בנוסף, יש לך פה ושם טעויות דקדוקיות.. חוץ מזה, ממש יפה! :)

30/04/2014 11:39

    אני רושמת בכוונה ״הוא״

    30/04/2014 12:11

דידישה ניראלי שהיא כותבת כי זה אמיתי והיא מנסה כמה שפחות להשתמש בשמות זה ממש יפה והוא נשמע ממש נסיך מקווה שתפגשו והוא באמת יהיה מה שאת חושבת אבל לא משנה מה תיפגשי איתו במקום ציבורי את לא יכולה לדעת מה יקרה לא מכוונה רעה בשבילך :) זה ממש יפה תמשיכייייייייייייי ואם את רוצה לפרוק לא רק אצלו אני פה:)

30/04/2014 13:51

    תודה3>

    30/04/2014 18:28

זה ממש מרגש אני בוכה פה את לא מבינה איך אני מזדהה איתך פעם הייתי חותכת (עד עכשיו נשארו לי צלקות) וזה לא שהפסקתי וגם הדברים הרעים הפסיקו הפסקתי כי זה פגע באמא שלי והכוונה שלי הייתה שזה יפגע רק בעצמי.
גם ההורים שלי גרושים וגם אבא שלי זקן וחולה בסרטן ווהי אני לגמרי מזדהה

22/05/2014 19:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך