Empire
אני מאוד מצטערת שלוקח לי זמן להעלות פרקים, אני פשוט נורא עייפה בזמן האחרון הגבות?

חתכים -פרק 15-

Empire 02/06/2014 787 צפיות תגובה אחת
אני מאוד מצטערת שלוקח לי זמן להעלות פרקים, אני פשוט נורא עייפה בזמן האחרון הגבות?

נקי מדאגות מאה אלף רגל חליק עם בעיות מאסנו מהסבל חיים באשליות רודפים אחרי השקל, ומה אני בסך הכול רוצה?
אני רוצה אהבה, שמחה, אושר, עושר, בריאות, ואני רק רוצה להיות נקיה מדאגות. באמת להיות רחוקה מכאן.
אדם? אוח אני מאוהבת. הוא אומר לי שהוא אוהב אותי, אני לא בטוחה לאיזו צורה הוא מתכוון. אני פשוט רוצה להיות איתו..
עשיתי שבת אצל אלכס, היה מדהים מכל הבחינות.
קודם כל, -שישי בצהריים-
אלכס הייתה בדרך הביתה מהסטודיו לריקוד, ואני כבר הגעתי לבניין שלה אז התיישבתי במדרגות, מחכה שהיא תבוא, ההורים שלה לא היו בבית.
שמעתי רחש, אנשים שנכנסו לבניין, ניסיתי להיות שקטה ככל האפשר. שמעתי שירים ודיברתי עם אדם, ששוב הציע לי לבוא לג׳קוזי שלו.-.
ואז ראיתי את אבא של אלכס, ולאחר מכן את אימא שלה. עלינו ביחד במעלית והתיישבתי במטבח. אימא של אלכס הכינה לי קפה שחור בזמן שאבא שלה נכנס למקלחת.
דיברנו על הרבה דברים, על סת׳, הכלב של אלכס, ועליי, ועל המשפחה שלי.
אלכס הגיעה, ישבה איתנו ואכלה שוקולד. ואז אני ואימא של אלכס הראינו לאלכס את הוורידים שלנו (היא שונאת את זה, לעומתי, שאני מטורפת על זה) ואלכס ברחה לחדר עם הפלאפון שלי.
-שישי בערב-
לקחנו את סת׳ לטיול ואז ישבנו בחדר עד שההורים של אלכס הלכו להביא לנו סושי, ואני ואלכס החלטנו לעשות עוד challenges. בפעם הקודמת זה היה וודקה, כמובן ששמנו בכוס כמות שלא ראו בכלל, ובקושי היה מה לשתות, וודקה זה לא כזה טעים.
בכל מקרה, הפעם החלטנו לעשות את אתגר הקינמון. כף לכל אחת, אני הצלחתי, היא לא.
ואז, רצינו לעשות משהו אחר. שמנו בכפית קטנה מעט טריאקי (נדמה לי, אני לא ממש זוכרת) ובלענו. חשבנו שזה יהיה חריף, ולמרבה הפלא זה לא היה, אלא קצת פיקנטי, רק שאז, עלה לי רפלקס הקאה, ורצתי לשירותים של אלכס. אך זה לא היה מהיר מדי, כי ברגע שפתחתי את הפה, כל השירותים של אלכס התמלאו בקיא, ובזמן שהיא מצלמת ורצה לשירותים אחריי, לראות מה קרה, אני מקיאה את נשמתי. וכל מה שיכלתי לחשוב עליו ולומר אותו היה אם היא מצלמת, כי אני רוצה שהרגע הזה ישמר, ואיך לעזאזל אני מנקה את השיט הזה?
אחרי זה, איכשהו, ניקיתי את זה. וחזרנו לסלון, צפינו בסרטון מיום הולדתה של אלכס, שסוף סוף היא ערכה. ואז ההורים שלה נכנסו עם הסושי. אך למזלנו הרע, נשארו טיפה מים מהניקיון שעשינו, ואלכס הייתה צריכה לספר לאימא שלה שהקאתי. אך למזלנו הטוב, אלכס אמרה לה שרק לא הרגשתי טוב לרגע, וזה עבר.
בכל מקרה, זה היה א-ד-י-ר !
אכלנו את הסושי, זללנו שוקולדים, היינו בוויין (vine) והלכנו לישון בסביבות 2.
-שבת בבוקר-
קמתי בבוקר, בערך בשעה תשע, די מוקדם, אבל רצינו ללכת לים אז מזל שקמתי. הערתי את אלכס וישבנו קצת עד שאימא שלה הגיעה מהסיבוב עם סת׳ והציעה לנו פנקייקים. לאחר שאכלנו, התארגנו ויצאנו לים. המים היו מדהימים, וכשהשמש יצאה? זה היה אפילו מדהים יותר.
היה כל כך כיף, פעם ראשונה שלא התביישתי בגוף שלי עם ביקיני. אני ואלכס די לבנות בדרך כלל, אז השמש תקפה אותנו ונשרפנו, מה שאני אוהבת.. הכאב קצת מעצבן אבל יש לי משחה, והצבע מהמם.. קיבלתי מלא מחמאות. לעומת אלכס שלא הגיעה לא בראשון ולא בשני, והיא אדומה כמו עגבניה. אבל היא גם אוהבת את הצבע.
-שבת בצהריים-
חזרנו מהים, התקלחנו ואכלנו, ראיתי טלוויזיה ואלכס נרדמה.. היינו אמורות ללמוד למבחן באזרחות, אבל היינו תשושות, והמבחן היה קל. אני כבר עשיתי אותו, אלכס לא.
-שבת בערב-
לאלכס היה חם מכיוון שהיא נשרפה, אז היא עשתה מקלחת קרה, והתחילה לרעוד.
אבא שלי אמר שזה תסמין.. כנראה שכן.
כשיצאה השבת חזרתי הביתה, דיברתי קצת עם אדם, שחשב שהוא נקע את הרגל, ואמרתי לו לטפל בזה, הוא אמר שזה לא ביג דיל ויום אחרי זה הוא שלח לי תמונה שלו עם גבס, ואמר שזה שבר. אוח כבר אמרתי שאני יודעת הכול?^^

בקיצור, אני כל כך נהניתי בשבת, בניגוד למשפחה שלי, שבשישי בערב אימא שלי אכלה איתם, אחותי ואח שלי רבו איתה והיא בכתה. שתבין כבר בפעם האחרונה שאנחנו לא רוצים אותה בבית הזה!!
ימי הלימודים האחרונים היו די מיותרים. בראשון לא למדנו, חוץ מהמבחן באזרחות ושעה וחצי אנגלית. והיום, חוץ משעה אחת לשון, היו לנו רק שעות שהייה. לפחות יצאנו לחופש ווהווווו;)

אז בינתיים, מכל מה שאני רוצה, קיבלתי חופש, אהבה חלקית, ואושר;)
ואיתן יכול לקפצץ לי.
ומה איתכם? נרגשים לגבי החופש?


תגובות (1)

אני ממש אוהבת את הסיפור שלך!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!

02/06/2014 21:34
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך