טאי – פרק 10

סיפסיפ 26/06/2015 730 צפיות 2 תגובות

פרק 10:

נק' מבט טאי:

"אני לא מאמינה שהיא לא באה בסוף!" קים אמרה ובהתה בפלאפון שלה.
היא דיברה על אלי. "היא לא באה בגללו?" שאלתי אותה.
"היא שבורה טאי. בא לי להרוג אותו." גם לי.
"תזכירי לי איפה היא גרה?" שאלתי. "רחוב לידי. למה?" היא שאלה.
"נראה לי.. שאני אלך לדבר איתה." אמרתי לה.
היא פתחה עיניים והרימה גבות. "אתה? לדבר איתה? למה?" היא שאלה.
"אל תשאלי יותר מידי שאלות. היא כבר חלק מאיתנו לא? ו.. נראה לי שאני יכול לגרום לה להסתכל שונה על המצב." לא הייתי צריך להסביר לה יותר מידי. היא הבינה.
היא חייכה. אבל ראיתי בעיניים שלה כמה היא מופתעת. לא סגור לגבי איך שהרגשתי לגבי המבט הזה.
הסתובבתי והתחלתי ללכת לכיוון.
"טאי?" קים צעקה, הסתובבתי אליה.
"אני גאה בך." היא אמרה.
נראה לי שהרגשתי קצת מובך.
למה הרגשתי מובך? שמעתי דברים הרבה יותר מטורפים מבנות. אני לא ביישן ואני רחוק מלהיות צנוע. אבל זה הביך אותי קצת.

אני לא מרבה להתקרב לבנות בצורה כזאת, לא היו לי הרבה ידידות, אני אמנם מכיר מלא בנות. אבל חוץ מקים, לא ממש היה לי אכפת מאף אחת. אני לא יודע מה אני עושה מחוץ לדלת שלה. כנראה שהנושא הזה נגע בי איפשהו.. אין לי הסבר אחר. אין לי הסבר הגיוני אחר.
פתחה לי את הדלת אישה יפה, לא כל-כך מבוגרת ודומה לאלי ברמות מטורפות.
"שלום" היא אמרה וחייכה. היא שווההה..
טוב טוב די, טאי, תתרכז.
גירשתי את המחשבות שלא מתאימות לעכשיו מהראש שלי.
"באתי לראות את אלי, אליאור." אמרתי לה וחייכתי. היא בחנה אותי מלמטה עד למעלה ומלמעלה עד למטה וחייכה.
היא הכניסה אותי.
"אתה מהבית ספר?" היא שאלה.
"כן. אני בן דוד של קים." אמרתי לה.
"אהה.. קים מהממת." היא אמרה.
חייכתי.
"תעלה, היא למעלה."
….
"אני…בערך יודע איך את מרגישה."
לא רציתי לעזוב את היד שלה, אז לא עזבתי.
היא הסתכלה לי בעיניים. "אף אחת לא בגדה בי." קראתי את השאלה שלה.
"אז..?" היא שאלה.
אני יודע שאם הייתי חושב יותר מידי לא הייתי מוציא מילה. אבל.. לא חשבתי יותר מידי חוץ מעליה.
משהו בעיניים האדומות שלה.
היא כזאת תמימה והבן של זונה הזה בגד בה. פאק. איך?
כאילו אם אתה מטומטם מספיק בשביל לצאת עם מישהי בגיל הזה, בערך כל החיים שלך, לפחות תהיה נאמן. או שתצא עם מישהי עם פחות… עיניים תמימות.
"טאי?" היא העירה אותי מהעצבים שלי.
"לא.. לא חשוב."
אופס. חשבתי על זה יותר מידי.
'זה לא אתה טאי. אתה לא בנוי או מאמין לידידות וכל השטויות האלה. הסיבה היחידה שאתה פה היא כי אתה רוצה לזיין אותה, וגם לזכות בהתערבות.' שוב האגו.
"האמת אלי. לא חשבתי שאת כזאת."
היא לקחה את היד שלה חזרה.
"אל תיפגעי. פשוט חשבתי שאת יותר.. חזקה כזאת. בלילה ההוא, של יום שישי עם הברמן. נשארת מולו, בקושי זזת. למרות שפחדת. היית חזקה." אמרתי לה. מופתע מעצמי שאני זוכר את זה כל-כך במדויק למרות שהייתי שתוי ולמרות שלא יותר מידי זמן אחרי זה כבר הייתי עם בחורה אחרת.
"אני חזקה." היא משכה את האף שלה, "זה לא קשור."
היא חמודה, וזה סקסי.
"בטח שזה קשור. אני מבין שזה בטח כואב, אבל את עוצרת את החיים שלך בגלל זה? אני לא מכיר אותך יותר מידי אבל זה פשוט לא מרגיש לי את." אמרתי.
היא הסתכלה לי לתוך העיניים.
"אוף טאי. אתה לא תבין." היא אמרה.
"יש מצב שאת צודקת ואני באמת לא אבין כי אף פעם לא הייתה לי חברה לתקופה כמו שלך ושל.. ההוא. אבל בחייאת, הוא מזיין בנות אחרות ואת יושבת במיטה ובוכה?" אמרתי לה.
לרגע היא נבהלה מהבוטות שלי ומהישירות שלי אבל ראיתי בעיניים שלה שהיא מבינה, אני חושב שהיא גם מתחילה להסכים איתי.
"אז אתה אומר שאני גם צריכה לשכב עם בנים אחרים?"
לא!
צחקתי כי לא רציתי להראות שהמחשבה הזו הפריעה לי. קצת יותר מידי.
"יש מצב שאתה אולי קצת צודק.." היא מלמלה, זה העלה לי חיוך על הפנים. אני אוהב להיות צודק. "נחמד מצדך שבאת." היא אמרה.
"אם הייתי יודע שאמא שלך כזאת שווה, הייתי בא הרבה לפני.." אמרתי לה. "טאי!" היא זרקה עליי כרית. צחקתי.
"היא באמת שווה." אמרתי כמה שניות אחרי שתפסתי את הכרית.
"נראה לי שהיא גם חושבת אותו דבר עליי שתהיי בעניין. יש לה חבר?"
"טאי היא בת 40." היא אמרה. "זה רק עושה את זה יותר שווה." אמרתי לה.
היא נשכה את השפתיים וההבעה שלה הייתה של 'איזה טיפש.', השפתיים שלה.. מהממות. שמתי עליהן עין כבר. צריך לעשות איתן משהו.
"באמת טאי.. תודה." היא אמרה.
חייכתי חצי חיוך.
"שום תודה…."
– "תתפשטי" היא קטעה אותי.
נקרעתי מצחוק.
"באתי להגיד.. שאני רוצה לשמוע שאת מחר בבית ספר אבל.. אני לא אתנגד לזה שתתפשטי גברת כהן." אמרתי לה.
היא עצרה לכמה שניות, וצחקה.
וואי.
כואבת לי הבטן.
'טאי , תנשק אותה, היא בדוק תיתן לך עכשיו. תסיים עם ההתערב..' קטעתי את המחשבה הזו לפני שהיא הסתיימה.
אפילו אני לא מסוגל לעשות את זה עכשיו.
פאק.
עכשיו אני מת לנשק אותה ואני לא יודע מה הסיבה האמיתית.
'היא שווה ויש התערבות. איזו עוד סיבה יכולה להיות?'


תגובות (2)

מהממם!! איזה כיף שאת מעלה הרבההה! תמשיכי(:

26/06/2015 19:30

תמשיכי

26/06/2015 19:55
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך