אהבה..?

Nikol Grin 02/01/2015 588 צפיות אין תגובות

אהבה לא הדדית אמרתם? ומה אם זה שאתם מכירים מישהו כבר הרבה זמן, מדברים שיחות של שעות, מילים יפות \"אהובי\" \"אהובתי\", יש תקופה שהקשר שלכם מתחזק..
אותו בן אדם אומר לכם שהוא אוהב אותכם, בום התאהבתם.
מה אם זה שלאט לאט כל הקטע הזה נהיה רציני, אתם ביחד 3 שבועות מהחיים שלכם, התקופה הכי טובה שלכם.. אוהבים, שונאים, רבים, משלימים… זה כבר לא אותו דבר כמו פעם, נפרדתם…
אתם מתגעגעים, נשברים מבפנים..
מה אם זה שתוך יום איבדתם את האהבה שלכם? ומה אם זה שעד שהכל הסתדר זה התפוצץ לכם מול העיניים? ומה תגידו על זה שעד שסוף סוף מצאתם אהבה אמיתית, היא נגמרה יותר מהר ממה שחשבתם?
אם הייתם יכולים לסכם את כל התקופה הזאת זה לא היה נגמר, אתם רוצים להגיד תודה לאותו בן אדם אבל אי אפשר, הוא לא רוצה לדבר איתכם.. אחרי הכל, הבנתם מה זאת אהבה.
אהבה זה להתרגש מכל הודעה, כל שיחה, אהבה זה להתגעגע אפילו שרק לפני דקה דיברתם, אהבה זה להתגאות בו, לספר לכל החברים עליו, אהבה זה לאהוב יותר מאתמול ופחות ממחר, להתאהב יותר אחרי כל ריב.. אהבה זה ריבים, וויכוחים, אהבה זה לשמוח, לקום כל בוקר עם חיוך בידיעה שזכית. אהבה זה לשמור טוב טוב על מה שיש לך בידיים, אהבה זה מה שהיה לך ואיבדת..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך