MayWriter
רוצים שאני אמשיך? תגיבו

טוקיו חסר הרגשות פרק 3

MayWriter 21/12/2012 905 צפיות 3 תגובות
רוצים שאני אמשיך? תגיבו

תוך דקה אותו האיש שהכה את טוקיו, מצא את עצמו מרוסק על השולחן שם. מיו עצרה לרגע לבכות. התחלתי לרוץ אליה, ואז שני גברים תפסו את ידיי ובעצם החזיקו אותי. הם היו שריריים כ"כ, אין לי דרך להשתחרר כרגע. טוקיו הוא התקווה האחרונה. אחד הגברים לקח רובה. טוקיו חשב במהירות מה לעשות, הוא רץ אל אותו גבר, שבר את האקדח ובעט באיש. "מה יש לנו לעשות כאן? בואו נברח. הן כבר יספקו לנו מידע." אחד הגברים שתפס אותי הרים אותי ושם אותי על כתפו. התחלתי להשתגע באוויר…….. אגרופים ובעיטות לא עזרו. טוקיו ניגב את זרזיף הרוק מסנטרו, גרם לגברים שלקחו אותי ואת מיו להיות המומים מהמכה שנתן בקיר ודחפה את הקיר. אני ומיו רצנו אחריו. הוא תפס את הידיים שלנו, ועזר לנו למהר. "אצ'י, תני גז!" פקדתי על הסוסה והיא החלה לדהור במהרה. הגענו לבית שלי במהירות. טוקיו דחף אותי שאני אשכב על המיטה. הוא אמר: "את הולכת לישון." "טוקיו…….. אני צריכה להתקשר." אמרה מיו בביישנות. טוקיו אמר: "אחר כך. גם את הולכת לישון!" מיו התיישבה על המיטה. הוא אמר: "את תישני במיטה של צ'יו. צ'יו, את ישנה במיטה שלי. אתן לא הולכות להתערב בשמונים הדקות הבאות." הוא התנהג באגרסיביות. איפה טוקיו הרגיל? שכבתי במיטתו. ריחו של טוקיו… הבושם שלו. ריח טוב מאוד… חייכתי לעצמי חיוך מרוצה…. מה הרעש הזה? התקרבתי לחדר בו היה המחשב. על הצג היו תמונות…. שלי. ושל מיו. ופרטים עלינו. "צ'יו אקאי, בת 14 וחצי…" מלמל טוקיו. מיו כבר נרדמה ממקודם… "הפונטציאל שלך עוד יתגשם, צ'יו צ'אן…." אמר טוקיו. הוא ראה אותי! מלמלתי: "א-ני מצטערת! רציתי רק לדעת מה מוזר פה…" "שקט…" אמר טוקיו. הוא נתן לי עוגיית מזל… הוא אמר: "בבקשה, תפתחי." פתחתי. נפלה משם טבעת זהובה… ופתק. היה כתוב: "זה הכוח שלך." "מה זאת אומרת זה הכוח שלי?" שאלתי את טוקיו והרמתי את הטבעת. הוא שם לי אותה על האצבע ואמר באוזן שלי משהו לא ברור…. א-אבל זה הכעיס אותי. באותו רגע לא שלטתי בכעסים שלי… באתי לתת לו אגרוף…. ושחררתי להבה אדומה מהאגרוף. הלהבה דילגה על פניו.. הוא שלט בה באמצעות היד שלי. הוא משך את היד שלי בחוזקה למטה. חטפתי בומבה בראש, ונרדמתי. התעוררתי על המיטה שלי. טוקיו אמר: "מיו הלכה לחקירה במשטרה." הבטתי בחדר. אמרתי: "ט-טוקיו… תודה על הטבעת. ואני רק רוצה לשאול… יש מצב אנחנו מכירים קצת טוב יותר?" הוא הנהן. ניכר היה חיוך אמיתי על שפתיו. הוא אמר במסתוריות: "אנחנו מכירים ממה שאת חושבת שאנחנו מכירים. בעצם.. הקטע הבא בטח יהיה חד פעמי." הוא התקרב אליי.. תפס בסנטרי……..


תגובות (3)

תמשייכייייי! אני במתחח
שינשק אותה חחחח ^0^

21/12/2012 15:38

חחחח אני ממשיכה =3=

22/12/2012 07:17

ונתן לה אגרוף D:

23/12/2012 10:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך