טוקיו חסר הרגשות פרק 5

MayWriter 23/12/2012 1014 צפיות 2 תגובות

"שירות חדרים!!!" צעק קול של גבר. נתתי מבט מוזר למיו וארוקה, ואז אל הדלת. "תפתחי את…" אמר אחד הגברים ודחף אותי לעבר הדלת. היד שלי רעדה, פתחתי את הדלת…. קאיטו עמד שם. הוא נכנס, לקח את ידה של מיו וחייך. טוקיו נכנס אחריו, ואז רוקו… האח הגדול של ארוקה. "הגעתם!!!" צעקה מיו באושר ומיד חיבקה בחוזקה את קאיטו. רוקו הוציא מכיסו רימון עשן, וטרק את הדלת של החדר. הוא פתח את החלון, ואמר: "ביי ביי, חבריה." וזרק את הרימון. משכו אותי החוצה, מחוץ לחלון. "א-אני נופלת!!!" צרחתי. אבל טוקיו תפס אותי למטה. שלושת הבנים תפסו אותנו, והחלו לרוץ איתנו לעבר ביתה של מיו. "אז, מה אתם בעצם?" שאלתי כשהגענו לביתה של מיו. החתולה שלה, Neko, התחככה ברגליי, הרמתי אותה והושבתי אותה על ברכיי. "צ'יו, סיפרת משהו?" שאל קאיטו בחשדנות. עניתי: "מה כבר אני יודעת עליך? אם כבר, תשאל את מיו, היא החברה שלך!" "עשית שימוש בכוחות?" שאל רוקו והניח את שעונו על השולחן הורוד בחדרה של מיו. "הם הכריחו אותנו. הם השתמשו בכעס הגדול ביותר שלנו, וזה פשוט… נפלט לנו." עניתי. מיו התערבה: "החוקר לקח אותנו לבית המלון!" "ידעתי שמשהו מסריח שם, זה למה השתלתי בגומייות שלך שבב.. עוד כשישנת, לפני החקירה." התערב טוקיו. בעיניה של ארוקה עלו דמעות קטנטנות. "למה זה היה חייב לקרות.." היא שאלה בבכי. "מיו?" שאלה אמה של מיו. ארוקה מהר הסתירה את דמעותיה. מיו אמרה: "כנסי, אמא.." אמה של מיו נכנסה. היא הניחה מגש עוגיות חמות על השולחן, ושאלה: "הכל בסדר?" היא הביטה בפניה של ארוקה, שהיו חיוורים מפחד. ארוקה אמרה: "כן, פשוט אני קצת לא מרגישה טוב." מיו אמרה: "אמא, אני צריכה שתלכי." אמה של מיו הנהנה, יצאה וסגרה את הדלת… "מיו-צ'אן!!! פתחי לי את הדלת מיד!!" צרחה אחותה הקטנה של מיו מעבר לדלת. "אחר כך, איה סאן! עופי!" צעקה אליה מיו. ואז טוקיו ניגש לדלת ואמר: "כנסי." הוא הכניס את איה. איה סידרה את משקפיה העגלגלים ודרשה: "אני צריכה את החולצה האדומה שלך~! למה את לא מרשה לי?!" "זה ממש לא הזמן!" התווכחה מיו. היא דחפה את איה החוצה. איה צעקה: "אני אומרת לאמא!" וטרקה את דלת חדרה של מיו. אמרתי: "אני חושבת שכדאי שכולנו נלך לבית שלי." "רעיון טוב. נשתמש באופניים ובסוסים של מיו ונחזיר לה אחר כך." אמר רוקו וענד שוב את שעונו. "אמא, אני יוצאת!" אמרה מיו וכולנו הלכנו אחריה לאורווה. "טאיטו!" קראתי לסוס האדמוני והיפה של מיו. מיו אמרה: "אני וצ'יו נעלה על טאיטו. רוקו, אתה על האופניים האדומים שלי. ארוקה וטוקיו, על רמינו, הסוסה השחורה של אמא." כולם שמו קסדות ומגנים, ועלו. "צ'יו, תנווטי את את טאיטו." הנהנתי ועליתי על האוכף, מיו התיישבה מאחוריי. טאיטו החל לדהור, וכולם דוהרים ורוכבים אחריי. הגענו לבית שלי. אבא אמר: "צ'יו, מאיקו הגיעה…" אויש! שכחתי! אני צריכה לשמור על מאיקו, הבת של השכנה!!


תגובות (2)

אהבתי!
תמשיכי…

23/12/2012 04:08

אולי מחר/היום

23/12/2012 05:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך