Fire_Horse
כמו שביקשתם - קיצרתי את הפרק P:תגיבווו ♥

טורי פרק 4

Fire_Horse 26/01/2013 622 צפיות 2 תגובות
כמו שביקשתם - קיצרתי את הפרק P:תגיבווו ♥

"רואים את זה?" שאלתי בדאגה.
"אני לא חושב שאימא תראה את זה." אמר תום "היא לא יודעת שמשהו לא בסדר, אז היא לא תחפש מה לא בסדר." הוא הצליח להרגיע אותי. מזל שיש לי אח כזה.
"אז ממה את צולעת?" שאל בהתעניינות.
סיפרתי לו הכל. מהרגע שבו התחלתי לטייל בגבעה ועד האזעקה.
"הייתי בא איתך לשם" התחיל לומר תום אחרי שסיפרתי לו על האגם "אם לא הייתי חוזר מחר לצבא."
"אז אולי נלך עכשיו?" הצעתי לו.
"אי אפשר. כבר מאוחר מידי לצאת, תראי איזה חושך יש בחוץ."
"אז ניקח פנסים. תום זה היום האחרון שלך פה לפני שאתה חוזר לבסיס, אני רוצה לבלות איתך קצת." ניסיתי לעורר בו רגשות אשם.
"מצטער טוי-טוי, אני חייב לקום מוקדם מחר."
"זה בסדר. העיקר שאתה כאן איתי." אמרתי ונתתי לו חיבוק גדול. אני לא מכירה אף אחד שמחובר לאחים שלו כמוני וכמו תום.
"לילה טוב טוי-טוי." אמר בזמן ששחרר את החיבוק ובלגן לי את השיער כמו שתמיד אהב לעשות.
"לילה טוב." עניתי לו בשקט. הוא נתן לי נשיקה במצח והלך לישון.
הלכתי לחדר וראיתי טלוויזיה לפני השינה. אנג'ל נכנסה לחדר ונשכבה לידי, מחכה לתשומת לב. חייכתי אליה וליטפתי אותה עד שהתעייפתי. כיביתי את הטלוויזיה והלכתי לישון, ואנג'ל נשארה לצידי, ישנה ביחד איתי, כאילו היא שומרת עליי.
קמתי בבוקר ואנג'ל עדיין הייתה לידי, ערנית לגמרי.
הסתכלתי בשעון, השעה חמש בבוקר. אתם בטח חושבים שאני מטורפת שהתעוררתי כל כך מוקדם, אבל יש לי סיבה לקום בשעה כזאת. יותר נכון שתי סיבות. הסיבה הראשונה היא תום. הוא חוזר היום לצבא ואני רוצה להספיק להיפרד ממנו.
והסיבה השנייה? אני אספר לכם בהמשך.


תגובות (2)

מה קיצרת ?? את רצינית ??
תמשיכיייי :)

26/01/2013 03:10

בחלק הקודם היו בנות שאמרו לי שהחלקים ארוכים מידי.. אז קיצרתי P:
חחח אז בחלק הבא אני אאריך טיפה ;)
עכשיו אני מעלה אותו ♥

26/01/2013 03:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך