הטיול..הגורלי..

03/04/2013 521 צפיות אין תגובות

אני כל כך מתרגשת!!! מחר הטיול יומיים בבית ספר והחלק הכי טוב שגם כיתות ז באים איתנו..אור בא איתנו..אוףף אני כל כך אוהבת אותו והוא? רק יודע איך קוראים לי וזה עוד טוב!אירגנתי את הדברים וירדתי לאכול אמא הכינה אוכל סיני ומזגתי לעצמי קולה..סיימתי לאכול ועליתי לחדר..הלכתי לישון היום מוקדם אנחנו צריכים להיות שם ב7 בבוקר אוףף..אמא העירה אותי ב6 לבשתי את חולצה של ארצות הברית ואת השורט החדש שקניתי שמתי את המשקפיי שמש ואת הכובע ny שלי ירדתי למטה עם המזוודה והתיק הקטן ויצאנו כל הדרך חשבתי על אור חיכיתי כבר שנגיע כדי שאראה אותו..הגענו ירדתי מהר אמרתי שלום לכולם וראיתי אותו..הוא עמד בצד ודיבר עם חברים שלו מכיתה ז..הגיע הזמן לעלות לאוטובוס ישבתי ליד נטלי..חברה הכי טובה שלי..פתאום עלה לאוטובוס באיחור של עשרים דקות גיא..אוחח אני כל כך שונאת אותו..גיא זה האקס המעצבן שלי..הוא קרץ לי והמשיך גילגלתי עניים וחזרתי לשיחה שלי עם נטלי..אור וחבר שלו ישבו מלפנינו אעאעאעא.. הגענו למסלול וואי איזה חום!! שתיתי מים המדריכים אמרו לנו ללכת אחריהם והתחלנו את המסלול.הגענו לסוף וראינו בריכה סוףסוף אני ונטלי החלפנו לבגד ים וככה גם כל הבנות..הבנים הורידו חולצה ונכנסו נכנסתי למים עם נטלי ושיחקנו בכדור ים היא זרקה לי את הכדור הלכתי אחורה לתפוס אותו ונתקלתי במישהו אמרתי סליחה הרמתי את הראש וראיתי שזה אור..הוא נתן לי תכדור אמרתי תודה בגמגום הוא אמר בבקשה ושחה לכיוון השני..אומייגאדדד הקוביות שלווו ישלו 6 קוביות הוא כזה מושלם.. נטלי צעקה לי:הלוו אליסה? על מה את חולמת? על אור שלך? חחחח התחלנו מלחמת מים עד שמדריכה קראה לנו לצאת מהמים..החלפנו לבגדים ועלינו שוב לאוטובוס..הגענו למקום שישנים בו פרקנו את המזוודות את השק שינה והלכנו להתקלח..השעה כבר 7 בערב עוד מעט יש פעילות בזוגות..התקלחתי ואמרתי שאני לא מרגישה טוב אז לא יצאתי לפעילות נשארתי באוהל התחברתי לפייסבוק עד ששמעתי מישהו נכנס..זה היה אור..הוא אמר: מה גם את "לא מרגישה טוב" צחקתי ואמרתי חח כן הוא התיישב ליידי והתחלנו לדבר הלב שלי דפק בכזאת מהירות! בחיים לא דיברנו בעבר לא ידעתי שהוא מכיר אותי..הוא כל כך מצחיק וזורם..ואני כל כך אוהבת אותו..התחלנו לדבר על ג'סטין עאעאעא הוא בליבר הוא כל כך דומה לי באישיות אוף אני כל כך אוהבת אותו..אליסה?את מקשיבה לי בכלל? הוא שאל. מה..אממ כן..אני..כן.. הוא צחק ואמר לי חח את חמודה.הסמקתי והתרגשתי הלב שלי לא הפסיק לפעום..התקרבנו ו..התנשקנו..המדריך נכנס ישר התנתקנו מהנשיקה ואור יצא..אומייגאדדד החלום שליי אני לא חשבתי שהוא מכיר אותי בכלל..הלכנו לישון והחיוך המטופש לא ירד לי מהפרצוף..אני כל כך שמחה..9 בבוקר המדריכים העירו אותנו ציחצחתי שיניים אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו למסלול..המסלול היה די קל השעה נהייתה חמש בערב זה אומר שעוד עשרים דקות עולים לאוטובוס וחוזרים הבייתה..כל המסלול חשבתי על אור..עליי.על הנשיקה..עליינו..הגיע הזמן לעלות לאוטובוס..כל הדרך ישנתי..כי בלילה לא נרדמתי הלב שלי דפק והוא רץ לי במחשבות..נטלי העירה אותי..כנראה שהגענו..חיכנו להורים וגיא קרה לי..ראיתי שאור שמע שהוא קרה לי..הלכתי עם גיא לצד והוא נישק אותי..נתתי לו סטירה ואמרתי מה נראלך שאתה עושה מטומטם?! הוא אמר נו את יודעת שאת רוצה והמשיך לנשק אותי שמעתי את אור אומר ואני חשבתי שהיה בנינו משו באותו הערב..התקדם לעבר הכביש כשהדמעות זולגות לו מהעניים..הסתכל אחורה..לא היה לי זמן להסביר בכלל.. (מומלץ לשמוע תשיר הזה לפני שאתם ממשיכים לקרוא את ההמשך http://www.youtube.com/watch?v=rwgXvL9o0QQ ) שמעתי חריקת בלמים וראיתי ילד מרוח על הכביש בתוך שלולית של דם..זה היה אור! לאאאאאאאאא צעקתי. אני לא מאמינההה אוררר תוך דקות ספורות הגיע אמבולנס למקום והכריז על מותו..בכיתי..לא הפסקתי לבכות הכל בגלל גיא הזה..אהבת חיי מת..פשוט מת..אמא באה לקחת אותי..עליתי לחדר נעלתי את עצמי ובכיתי,בכיתי כמו שבחיים לא בכיתי..אני לא יכולה להתמודד עם זה..הדבר היחיד שהשאיר אותי בחיים..נעלם..מת.. לקחתי את הבגדים שלי..וקשרתי.. קשרתי חבל.. אני אוהבת אותו יותר מדיי..החיים שלי לא יהיו אותו דבר בלעדיו..הוא החיים שלי!.. אני פשוט לא יכולה..בלעדיו..קשרתי את החבל וכתבתי..אמא,אבא אני אוהבת אותכם..אור? אני אוהבת אותך ואני אסביר לך הכל למעלה..ניפגש בקרוב..אוהבת.אליסה..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך