טיסב 342 מנב"ג לניו יורק

בקי 30/10/2012 614 צפיות אין תגובות

לאחר שיעל האמא המאושרת ארזה את המזוודת אורית וג'ורג' ביקשו ממנה כי תגיעה אליהם כמה שיותר מהר כי היה כייף איתה ושלושתם נסעו לשדה התעופה ללוות את יעל.

"ג'ורג' ואורית שלי המתוקים – היה לי כייף בלתי רגיל לשהות איתכם תודה כי כבר ארגנתם יחידת דיור בעבורי ואני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם אוריתי בבקשה אל תתעייפי תשמור על הנכדה שלי כי אני כבר מאוהבת בה מכל הלב"

"אל תדאגי מאמי השיבה אורית נשמור עליה כעל בבת עינינו ובבקשה תתחברי במחשב כדי שנוכל לשוחח איתך וכמובן שנצפה בך ואת בנו"

"כמובן אל תדאגו הכל יהיה בסדר"

נשיקה אחרונה להפעם ויעל נכנסה פנימה לאולם הגדול כאשר הטיסה שלה אמורה לצאת בעוד כמחצית השעה.

היא הסתובבה וחיפשה אך ידעה מראש כי החיפוש של אותו אורי אותו גבר מקסים ומהמם ביקש ממנה אות הטלפון והיא ברב טיפשותה סרבה ועכשיו נוצרת את החוויה המדהימה ולנצח תהיה בתוכה.

היא התקדמה עם הנוסעים אשר גם הם עמדו לנסוע ושמחה כי אין לה מזוודות רבות כך שהכל תוכל להניח מעל למושב שלה ואת תיק הצד היא תניח על בירכיה.

הצמיד המרשרש ענדה על ידה מאז קיבלה אותו מתנה מאורי מפריז ויהיה יהיה ענוד על ידה לעולם.

כאשר כל הנוסעים עלו דיילת מתוקה ברכה את כולם בברוכים הבאים וביקשה שיתפסו את מקומותיהם כי עוד רגע קל המטוס ימריא.

יעל התיישבה במקומה כשהיא ליד החלון ועוד רגע קט תהיה בין העננים אשר תמיד הלהיבו אותה מחדש השמחים לובשים יופי מיוחד כאשר טסים והמטוס מתידד עם העננים וקרוב לוודאי הם בזוגיות מאז ומתמיד.

במושב לידה ישבה בחורה צעירה ומיד הציגה את עצמה שמי ליאור ושמי יעל השיבה כשחיוך מרחף על שפתיה.

"מה דעתך יעל נראה לך שנעשה חניית ביניים בלונדון או בפריס"??? מקווה מאד מאד ואני רוצה שהחנייה תהיה בפריז"

"יש לך נפש רומנטית חייכה ליאור וגם לי יש נפש רומנטית וכמה אני מתגעגעת לבן זוגי אשר ממתין לי בקוצר רוח בארץ"

קולו של הקברניט נשמע "ברוכים הבאים" שמח שבחרתם לטוס עם אל-על נתיבי אוויר לישראל ואודה לכם באם תהדקו את חגורות הבטיחות רק בהמראה ולאחר מכן אתם כמובן יכולים להשתחרר.

אני שמח לבשר כי החבר הכי טוב שלי חזר להטיס את המטוסים לאחר שעשה אתנחתא גדולה ומקבל אותך בברוך הבא , גבירותי ורבותי לפיקנטרייה אני חייב לומר שהוא לא רק טייס מדהים הוא גבר מהמם ואב למופת!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך