טיסה 234 מנתב"ג לניו יורק –

בקי 31/10/2012 725 צפיות תגובה אחת

בחלוף 4 שעות לערך כשהלילה ירד על פריס הכריז הקברניט כי עוד רגע נוחתים לחגור את חגורות הבטיחות ויש לנו מזל לכל הנוסעים לטייל בפריס עיר האורות עיר האהבה בשעות לילה כשהכל מואר ומדהים.

אני ארשה לכם לטייל שעה ומחצה צחק הקברניט.

המטוס נחת בנמל התעופה "שארל דגול" ויעל חשבה שעוד רגע תתעלף כמה מזכיר לה מקום זה העיר הקסומה הזו את הגבר המקסים השרמנטי הנדיב והמאהב אשר הקשר איתו נדם.

"יעל שאלה אותה שכנתה למטוס את רוצה להצטרף אלי לבקר במוזיאון שנמצא בקרבת מקום"???

"לא מאמי השיבה לה יעל אני מקווה שאינך כועסת אך המצב רוח שלי לא בשביל להסתובב במוזיאון אני פשוט אסתובב כאן לאורך השוק למזכרות, לפרחים לדברים אשר מעלים זכרונות עלומים".

ליאור ירדה ראשונה ואחריה יעל.

"בילוי נעים חייכה אליה יעל"

"תודה וגם לך כמובן".

יעל עם הצמיד על ידה החלה לטייל לאורך הרחוב שהיה מוצף באורות מרקדים ודוכנים עמוסים לעייפה בתמונות יפהפיות , בתכשיטים ובמזכרות מהעיר פריס.

בבסטה השלישת נזכרה יעל שכאן קנה לה אורי את הצמיד,

"שלום קידם אותה המוכר את רוצה להתאים לצמיד שלך גם טבעת ותליון מדהימים ואעשה לך הנחה גדולה ?"""

"כן היא רוצה" יעל לא הבינה האם היא חולמת או זו הציאות.

היא הסתובבה וקברניט יפה תואר מקסים מהמם אשר עונה לשם א ו ר י עומד לידה.

"אורי ????? מאין צצת ?????

"יעלי אני ידעתי שאת ברשימת הנוסעים ולכן החלפתי את המשמרת שלי כדי להיות הטיס הפרטי שלך והייתי בטוח שאת תטיילי לאותם מקומות שהזכרונותיקחו אותך , לכן לא רציתי לקלקל את ההפתעה וביקשתי מחברי הטייס יואל לבל יתן לי לשוחח עם הנוסעים בתחילתה של הטיסה ולא כעת כשבקשתי כי יהיו לה שעה ומחצה לי ולך".

הוא קנה מיד את הטבעת והתליון ולאחר שענד לה אותם שילם ומיהר לחבק את יעל ושניהם יצאו מהמקום.

"אורי החלה לבכות יעל אורי אין מאושרת ממני אני כל כך כעסתי על עצמי כי לא נתתי לך את הטלפון שלי כל כך חסרת לי בחתונה של בתי אלוהים – אני מאוהבת בך ובבתך המהממת".

אורי לקח את יעל לאחד מבתי הקפה שרק עששית קטנה מאירה את המקום.

הוא הזמין בקבוק יין אדום וכמה עוגיות וישבו בשולחן הפינתי עמוק פנימה בבית הקפה.

אורי הצמיד את יעל לגופו ונישק לה בלהט על שפתיה שהכיר ורצה ועשה הכל כדי לשוב לאותן שפתיים מזמינות וכה אהובות.

המלצר הגיש להם את ההזמנה והזוג המחובק והמתנשק בלהט לא השפיע עליו מאחר וכבר התרגל לזוגות כאלה מדי יום ביומו.

חלפו כמה רגעים כשהם צמודים ואז אורי הושיב את יעל על הכסא הרך וישב לצידה הכי קרוב שאפשר.

הוא הסתכל עליה בעיניים מלאון אהבה בעיניים של גבר אשר מעריץ, אשר מעריך, אשר אוהב את הגברת שלצידו מעמק הלב.

"אורי מה שלום בתך המתוקה"

"שלומה טוב מאד יש לה מטפל כושית כפי שדאגתי כי תראי והיא אוהבת אותה מאד וכשאני בבית אנחנו משחררים את המטפלת ועושים חיים יחדיו.

המשך מתבשל על אש קטנה ♥


תגובות (1)

בקי ממש מושלם!!! הלכתי לקרוא את הפרק הבא :))

01/11/2012 15:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך