טיסה 342 מתב"ג לניו יורק

בקי 30/10/2012 741 צפיות 2 תגובות

2 דיילות צעירות ומתוקות עברו בין כל הנוסעים והגישו ארוחת צהרים. ליאור שכנתה של יעל אמרה כי הארוחה טעימה !!! יעל הנהנה בראשה וטרפה את הארוחה.

"אנחנו כנראה מאד רעבות אמרה ליאור.

לאחר שסיימו את ארוחת הצהרים חשה יעל עייפות ושקעה בשינה נעימה כשעל פניה ניכר אושר ענק אושר על בתה היחידה שנישאה לגבר מקסים והם בהיריון – נכדה תינוקת שבאה מאהבה תריץ אותה חדשות לבקרים לניו יורק – קרוב לוודאי תקבל את התואר הנוסעת המתמידה ואולי יש בזה צ'ופר.

ליאור שמה לב שיעל כל כך מחייכת והיא ישנה , כן ממש ישנה.

גם ליאור שקעה בשינה וכשהתעוררה הדיילות כבר עשו את דרכן עם שתיה חמה/קרה לפני הרצון ועוגות טעימות .

היי שמחה יעל לראות כי חברתה הקיצה משנתה , היי השיבה ליאור וסיפרה לה כמה יפה הייתה שנתה כאשר כל הזמן היה החיוך פרוס על לחייך.

"נכון השיבה יעל זה עתה נישאה בתי היחידה לגבר מקסים והם בהיריון ועוד חדשים ספורים היא תהיה סבתא לתינוקת מהממת".

"את תהיי סבתא חחחחח את חומדת לצון נכון ? באיזה גיל ילדת את בך בגיל 10 חחחחחח"

"לא מאמי ילדתי את בתי בגיל 20 והיום בתי בת 22 אז תעשי חשבון ושימרי על הגיל שלי בסוד חחח"

"את מקסימה אמרה ליאור את פשוט אשה מקסימה וכל כך יפה"

"עוד רגע אסמיק ליאור , בואי ספרי לי על עצמך מה עשית בניו – יורק ומדוע את עושה את השגיאה לעזוב אותה ולטוס ארצה"???

"יעל היה לי חבר אהוב אשר בשבילו הייתי מוכנה ללכת באש ובמים וגרנו יחדיו יותר מ-4 שנים ואז לצערי הרב גיליתי שהוא בוגד בי עם החברה הכי טובה שלי"

אני כל כך עצובה וחוזרת הביתה , חבל שהלכו לי 4 שנים מהחיים ".

את לא צריכה להצטער ליאור החביבה יש לך מזל שלא נישאת לו , בארץ תמצאי מישהו שיחטוף אותך כי את ממש מהממת"

שוב נשמע קולו של הקברניט בשאלה האם רוצים לעשות חניית ביניים בפריז או להמשיך ישר לישראל?

"כמו במקהלה ענו כולם יחדיו פריז פריז פריז ♥♥

אוקיי בעוד כמה שעות נגיע לפריז ותהיה לכם שעה להסתובב ולבזבז את מיטב כספכם .

העיר פריז החרידה את שלוותה של יעל , היא ליטפה את ידה עם הצמיד המדהים אשר נשאר רק בזכרון והכל בגללה.

"איזה צמיד יפה את עונדת החמיאה לה ליאור "!!!

"תודה אני אוהבת אותו מאד מאד מאד.

המשך יבוא


תגובות (2)

בקי תמשיכי!!! :)) מושלם❤❤ דירגתי

31/10/2012 05:35

תודה מתוקה שלי ממני באהבה בקי ♥

ואוו הדירוג מרגש אותי מקסימה שלי תודה רבה ♥♥♥

31/10/2012 09:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך