דורינה
זה לא מפורט בעליל , אבל בעיקרון זה היה הרעיון ..
אוהבת ♥

טלנובלה סיכום

דורינה 13/03/2012 868 צפיות 7 תגובות
זה לא מפורט בעליל , אבל בעיקרון זה היה הרעיון ..
אוהבת ♥

החלטתי לא להשאיר את הסיפור ככה , אז אני כותבת לכם מה היה הרעיון בכללי.

ניקו וליטל היו צריכים להתחיל להצטלם לטלנובלה, היו שם הרבה סצנות של נשיקות ביניהם ואחרי עוד כמה פגישות שלהם עם אליס ניקו מזמין את ליטל לצאת איתו. הם יוצאים לדייטים והכל ואחרי שהם חוגגים חודש ביחד ליטל מגלה שניקו בוגד בה והם נפרדים.
אחרי כמה זמן הם שוב חוזרים אחרי שניקו עשה לה מחווה מאוד יפה וליטל החליטה לתת לו עוד הזדמנות אבל אז הם כל הזמן רבים וזה משפיע על ההפקה ועל הצילומים והבמאי והמפיק מודיעים להם שהם לא יכולים להיות ביחד כי הם גוררים את היחסים שלהם לתוך הסדרה.
הם נפרדים שוב, וכל אחד מתחיל לצאת עם מישהו אחר. הריבים עדיין ממשיכים הצילומים עד שההפקה מודיעה להם שאם הם לא ירגעו הם יצטרכו להחליף אותם, אז הריבים בצילומים נפסקים אבל שורר מתח רב.
הם מתגעגעים אחד לשני אבל לא עושים עם זה כלום, בסופו של דבר ניקו מבין שהוא לא יכול להיות בלי ליטל והוא עושה הכל כדי שהיא תחזור אליו אבל היא יוצאת עם מישהו אחר.
אחרי כמה זמן ההורים שלה ועידן ויובל חוזרים לארץ לביקור כי הם צריכים לסדר משהו וליטל עוברת לגור עם אליס וניקו.
בכל הזמן הזה הקשר שלה עם אליס מתחזק כמובן והן נעשות החברות הכי טובות מאחר שהיא ומאיה לא יכולות להיות ביחד לאור העובדה שמאיה בישראל וליטל בארגנטינה.
היא גרה אצלם חודשיים בזמן שההורים שלה בארץ ובמהלך החודשיים האלה ניקו ממשיך לחזר אחרי ליטל אבל היא לא מסכימה לחזור אליו למרות שהיא והחבר שלה נפרדו בגלל שהוא קינא בניקו בגלל שהיא הולכת לגור אצלו.
בינתיים בצילומים הטלנובלה מתקדמת והם אמורים לגלם ששתי הדמויות שלהם רבו, וזה נורא מתאים למה שקורה במציאות.
בטלנובלה הדמויות חוזרים אחד לשני והם צריכים לגלם את הסצנה של החזרה הגדולה אבל ליטל לא מצליחה כי היא עדיין כועסת על ניקו.
בסופו של דבר אחרי הרבה חיזורים של ניקו אחרי ליטל היא מסכימה לחזור אליו בפעם האחרונה והפרק האחרון היה אמור להיות אחרי שהטלנובלה יוצאת שהם מאושרים ביחד ומאושרים שהצילומים סוף סוף נגמרו.
מאיה מגיעה לביקור, אליס מוצאת גם היא מישהו לצאת איתו, ההורים של ליטל חוזרים מהארץ ו-
HAPPY ENDING : ))


תגובות (7)

אז מתי תכתבי את כול זה ?!
אני במתחח ואני מקווה שתיכתביייי …..
אני אהבתי מאוד את הסיפור שלך ובמציאות אני לא באמת בקטע של טנלובלות …
אבל אהבתי מאוד את הסיפור !

14/03/2012 03:02

כתבתי את הסיכום בגלל שהחלטתי להפסיק את הסיפור ..
אין לי זמן אליו ובכללי אני כבר לא אוהבת אותו : \
סווורי .. אולי בעתיד אני אמשיך אבל בינתיים לא ..
סורי , ואוהבת ♥

14/03/2012 06:41

חבלל הייתי רוצה לקרוא אותו !
אני מקווה שתמשכי ….

14/03/2012 10:53

אולי תעשי עונה שניה?רק אם באלך..

14/03/2012 11:34

ערב טוב דורינה
מה זאת אומרת שאינך אוהבת את הסיפור ???? אנחנו כולנו אוהבים אותו מאד ♥♥ אז אולי תעשי אתנחתא קלה ותמשיכי לכתוב מה דעתך דורינה יקירתי מה דעתך ???.
ממני בקי ♥♥♥

14/03/2012 11:39

כבר כתבתי, אם אני ירצה , אני אמשיך, אולי אני עוד אמשיך בעתיד : )) ♥

14/03/2012 11:47

תודה תשובה מספקת ומנומקת יפה ממני באהבה בקי ♥♥♥♥♥

14/03/2012 11:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך