טלנובלה פרק 2

דורינה 12/08/2011 961 צפיות 10 תגובות

"או אלוהים אני כל כך מצטערת!" אמרתי לו כשהוא התעורר.
"תגידי לי את בסדר?! תראי מה עשית!" הוא צעק עליי.
"אלוהים ביקשתי סליחה לא?!" צעקתי עליו בחזרה.
עכשיו כולם הסתכלו עלינו.
שיט! זה מה שחסר לי.
"יופי ביקשת סליחה זה עלי איכשהו?" הוא שאל יותר בשקט. כנראה גם הוא שם לב לאנשים.
"חמוד.. כשעושים טעות מבקשים סליחה עליה. וכנראה עשיתי טעות כשביקשתי ממך סליחה כי אתה ממש לא מעריך את זה!" אמרתי בקול רם יותר.
שיואו איזה סנוב… ביקשתי סליחה לא?!
"כן בסדר… מה שתגידי…" הוא אמר לי קם והלך לשירותים.
"אוח אני שונאת אנשים כאלה!" אמרתי לעצמי בשקט.
"אני יודעת. גם אני." שמעתי מישהי מאחוריי.
הסתובבתי וראיתי נערה בגיל שלי בערך חמודה כזאת.
"אוי לא ידעתי ששמעת אותי.." אמרתי מובכת.
"זה בסדר. אני מכירה אנשים כאלה. אני אליס דרך אגב."
"אני ליטל. את מישראל?" שאלתי אותה.
"לא אני מארגנטינה."
"אז מאיפה את יודעת עברית?" שאלתי אותה.
"סיפור ארוך."
"ספרי יש לנו עוד שעה שעתיים לטוס." אמרתי והיא צחקה.
היה לידה מקום פנוי אז עברתי לידה.
"נולדתי בקליפורניה ואז בגיל שנתיים בערך עברנו לישראל ולפני שנתיים כשהייתי בת ארבע עשרה עברתי לארגנטינה."
"אההה אז ברור מאיפה את יודעת עברית." אמרתי לה וצחקנו.
"אז מאיפה את מכירה את ניקו?" היא שאלה אותי.
"ניקו?" שאלתי מבולבלת. ואז קלטתי. "אההה הסנוב ההוא? אני לא. אני צריכה לשבת לידו וקיצר כשהתעוררתי שאלתי אותו אם כבר הגישו הארוחה והוא דיבר אליי כאילו הוא שונא אותי או משהו אז הלכתי לחפש מים כדי לא להיות לידו יותר ואז כשחזרתי.. טוב כבר ראית מה קרה. אז מאיפה את מכירה אותו?" שאלתי אותה.
"אההה כן הוא אח שלי…" היא אמרה לי.
"אח שלך?!" שאלתי מופתעת. "בהתחשב בקשר הביולוגי בינכם אתם ממש לא דומים באופי."
"אהה כן הוא האח החורג שלי. אמא שלי נפטרה כשהייתי בת כמה חודשים אז אבא שלי התחתן עם אמילי אמא של ניקו כשהיינו בני שנתיים ואז עברנו לישראל." היא סיפרה לי.
"טוב אז את בטח סובלת הרבה מהסנוביות שלו… לי יש אח גדול ואחות קטנה… הם מעצבנים. יובל לא היא חמודה כי היא מקשיבה לי אבל עידן? אני שונאת אותו.. הוא מתנשא ומתנהג כמו ניקו רק בגלל שהוא גדול ממני בשנה."
"כן אחים הם דבר מעצבן.." היא אמרה לי וצחקנו. אחר כך המשכנו לדבר וצפינו בסרט ששידרו.
טלנובלה. אני אוהבת לראות טלנובלות. במיוחד כי הן בספרדית והשפה הזאת יפה וחוץ מזה לרוב יש בהם מוזיקה וריקודים ואני לרקוד ולשיר. הייתי רוצה להשתתף בטלנובלה.
מסתבר שאת החלק האחרון אמרתי בכל רם כי אליס אמרה לי:
"כן גם אני הייתי רוצה. אני מקנא בניקו. הוא משתתף בטלנובלה חדשה בתחילת ספטמבר."
"מה?! טוב אז אני מבינה את הסנוביות שלו. שחקנים יכולים להיות כל כך סנובים. אם אני איהיה שחקנית אני בחיים לא אשתנה ככה."
אחרי השיחה הזאת המשכנו לראות את הסרט ואז אליס נרדמה.
לא נרדמתי כי כבר ישנתי בהתחלה אז החלטתי ללכת אל ההורים שלי לראות מה שלומם וראיתי שגם הם ישנים מרוב שעמום הלכתי לעידן ויובל אבל גם הם ישנו. טיילתי קצת במטוס וראיתי שבעצם כל המטוס ישן! אפילו ניקו הסנוב.
החלטתי לשבת בחזרה במקום שלי ליד הסנוב כדי לא להפריע לאליס.
לא הייתה לי בעיה להפריע לו.
הסתכלתי בטלויזיה ובדיוק הראו את ערוץ המוזיקה!
אלוהים יודע כמה אני אוהבת לשיר אז החלטתי להפריע לסנוב בכוונה והתחלתי לשיר ממש ליד האוזן שלו שיתעורר. אבל לא מספיק חזק כדי שאחרים יתעוררו.
אחרי שיר אחד הוא התחיל להתעורר אז אני הפסקתי לשיר והעמדתי פני תמימה.
"מה הבעיה שלך?" הוא שאל אותי פתאום.
"אה? אין לי בעיה. לך יש לפי מה שזה נראה."
"כן באמת? אז אולי תפסיקי להעיר אנשים שישנים!" הוא אמר לי בכעס.
"על מה אתה מדבר?" המשכתי להעמיד פני תמימה אבל מבפנים התפוצצתי מצחוק. "מותק אני באמת חושבת שאתה צריך ללכת לפגישה עם פסיכולוג." אמרתי וגיכחתי.
"כן בסדר מה שתגידי." הוא רטן וניסה להירדם שוב.
אלא שאני המשכתי לראות את ערוץ המוזיקה והמשכתי לשיר.
אחרי שיר אחד שהוא לא אמר לי כלום נשאבתי לשירים והתחלתי לשיר יותר חזק.
לא שמתי לב שהאיש שישב לפני התעורר.
"סליחה?" הוא שאל אותי באנגלית. נבהלתי.
"מה?" שאלתי אחרי שנרגעתי.
"איך קוראים לך?" הוא שאל.
"אמממ קוראים לי ליטל."
"שלום אני ג'קסון ואני המפיק של הטלנובלה החדשה שאנחנו מתחילים לצלם בספטמבר."
"אמממ כן שמעתי על זה."
"באמת?" הוא שאל מופתע.
"כן עזוב סיפור ארוך. מה רצית?"
"השחקנית הראשית שלנו התפטרה. והייתי רוצה להציע אותו לך."


תגובות (10)

וואו! כל הכבוד.
נתת סיבה נהדרת לכך שהציעו לליטל את התפקיד: גם השחקנית הראשית התפטרה, וגם כנראה המפיק שמע את ליטל שרה במטוס – מאוד מחוכם.
העלילה חביבה ביותר, נחמד היה לקרוא את השיחה בין שתי הבנות, אבל מה שמעט הפריע לי היה שאליס חוזרת שוב ושוב על המילה: "אהה", אולי כדאי להכניס לאליס אוצר מילים שונה, אחרת השיחה נראית מעט מזוייפת.

חוץ מזה, כל הכבוד! מאוד התרגשתי לראות שיש המשך, ואני בטח אתרגש עוד יותר לקרוא את הפרק השלישי!

12/08/2011 12:35

חחחחחחחחחחחחחחח כן את צודקת רק אני פשוט רגילה לדבר ככה…
אבל אני אשים לב לזה בפרקים הבאים.
שמחה שאהבת ואני קווה שתאהבי את הפרקים הבאים! : )

12/08/2011 13:04

דורינה החביבה

אהבתי מאד מאד את הסיפור מקווה שתמשיכי מהר ככל שתוכלי

שבת ברוכה לך ממני בקי

12/08/2011 15:11

מדהים!!! אני מתה על כל הסיפורים שלך אבל זה האמת על הפרק הראשון התמכרתי! :) תמשיכיי ומהר, אני במתח!

12/08/2011 19:19

תודה לך בקי!
אני כבר עכשיו כותבת את פרק 3 ושבת ברוכה גם לך!

12/08/2011 19:20

תודה גם לך כותי? חחחחחחח אני ממשיכה… ושמחה שאהבת! :)

12/08/2011 19:21

אממ ויש לי שאלה את בכוונה רשמת טנלובלה? כי האמת רושמים טלנובלה אז רציתי לדעת אם זה בכוונה ככה או לא….

12/08/2011 21:02

אוו כן זה היה בטעות!
אני תכף אתקן. תודה שאמרת לי את זה.

12/08/2011 21:37

בבקשה :)

12/08/2011 21:50

דורין, העלילה של הסיפור ממש נחמד, אני מאמינה שאם תשפרי קצת את סגנון הכתיבה ותשתמשי גם במילים שאינן יומיומיות זה יהייה הרבה יותר מנחמד…
חוץ מזה ממש אהבתי

15/08/2011 02:54
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך