הסיפור שלי :)
היייייייייי חזרתיייייייייייייייייייייייייייייי תנו תגובות לראות שאתם פה בננותתתת

טעויות איתו

הסיפור שלי :) 22/01/2016 658 צפיות אין תגובות
היייייייייי חזרתיייייייייייייייייייייייייייייי תנו תגובות לראות שאתם פה בננותתתת

כשאין לך בחיים אפשריות לבחור אתה הולך על המזל,לפעמים הוא לטובתך ולפעמים הוא לא.
אני לדוגמה שהתחלתי לעבוד במשטרה זה לא היה מבחירה.
לא הייתה לי ברירה,כמות התיקים שהיו לי היו יכולים להכניס אותי לכלא לשנה אולי אפילו שנתיים.
כשאתה כלכך שונא את המשטרה על התיקים,על התגובות שלהם אתה לא בדיוק רוצה לעבוד בשבילם נכון?
אבל מצד שני,שנותנים לך עסקה אתה חייב לקחת לא?
אתה לא יודע כלכך מה יהיה, ושנתנו לי את העסקה שיכולה למחוק לי את כל התיקים הייתי חייב לקחת מה לא?
אבל כמו תמיד למה המזל יבוא לטובתי ? (דיימון אשטון)

'דיימון' הוא נכנס למשרד בהבעת פנים מוזרה,עוד לא הבנתי איך זה הולך כאן אבל למי שיש פרצוף שמח אוכל אותה.
'פעם הבאה תדפוק' מלמלתי וחזרתי את מבטי למחשב.
'התיק של "ג'ונסון" נסגר עקב אי ראיות,יש תיק אחר' הוא זרק את התיק לשולחני והלך.

אליזבת אלווין.
גיל:18 וחצי.
תיקים:
גניבה
שוד
סיבת התיק: חשד לרצח.

תמונה של נערה יפהפייה הודבקה בראשית הדף,עיניה הירוקות נצצו מהתמונה ושערה שחור כפחם מילא כמעט את כל התמונה שפתייה הבשרניות קלטו את עיניי.
יצאתי מהמשרד לחדר החקירות.
על הדלת היה שלט "חדר חקירות ד.א (דיימון אשטון) 2"
היא ישבה על כסא וידייה אזוקות,היא בכתה.
'היי,אני דיימון' הסתכלתי עלייה פאק היא כלכך יפה.
היא הסתכלה עלי והשפילה את מבטה.
'מכירה את הבחור הזה?' שאלתי אותה כשאני מראה לך תמונה של מישהו ממוצע בשנות החמישים-שישים.
היא הסתכלה על התמונה "כן זה אבא שלי".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך