נויה^
כן, הפרק היה מאוד קשה ואני בטוחה שחא תאהבו אותו אבל זה. אני בכל זאת אשמח לדעת מה דעתכן על הפרק. ממש חשוב לי לדעת.

טעות או מזל?-פרק 21 פרק קשה מאוד לקריאה מזהירה מראש.

נויה^ 20/08/2015 2658 צפיות 27 תגובות
כן, הפרק היה מאוד קשה ואני בטוחה שחא תאהבו אותו אבל זה. אני בכל זאת אשמח לדעת מה דעתכן על הפרק. ממש חשוב לי לדעת.

פרק ממש קשה לקריאה, מזהירה מראש.

היה לי קשה לקלוט ולעכל את שלושת המילים שהוציא מפיו עכשיו. סובבתי את ראשי אליו ואז את גופי. הוא רעד, הוא היה לחוץ. לא חשבתי שזה מה שהוא מרגיש אלי, הבן אדם שאנס אותי, שעשה את המעשה הזוועתי הזה בגלל הסמים שלקח, שהרסו את כל חייו. הוא באמת נחשף לגמרי מולי. חשף את יקיר האמיתי וחסר מסכות, שבר את כל החומות מולי.
הרגשתי משהו בלב, משהו שאני יודעת שאסור לי להרגיש. "בבקשה סול…", הוא אמר בקול רועד והתקרב אליי כמה צעדים. "בבקשה תספרי לי על היום הזה, זה הורג אותי. הורג אותי שאני לא יודע מה הלך שם. ש…שאני אחד מהאנסים", הוא אמר את המילה האחרונה בלחש ודמעות החלו לרדת בעיניי. נשברתי, הוא גורם לילדה החזקה להפוך לחלשה ורגישה. להיות כנועה לו.
"אתה בטוח שאתה רוצה לדעת מה הלך שם?", שאלתי, הייתי מוכנה פתאום לדבר על זה, להוציא את זה ממני אחת ולתמיד. אולי ככה כבר לא אצטרך לתת הסברים לאף אחד על זה.
"כן", הוא אמר בביטחון. התיישבתי על המיטה וניגבתי את הדמעות עם שתי ידיי. הוא התיישב על ידי, והביט בפניי. "אני וחברות שלי היינו צריכות לצאת באותו היום. אני זוכרת שהתארגנתי, תכננו לצאת לחגוג את היום הולדת שלי במועדון שרק נפתח באותו היום.
הייתי כבר לבושה, שמלה, איפור. מוכנה כבר לצאת. אבל…", לקחתי נשימה עמוקה אל תוך ראותיי והתאפקתי לא לבכות. בלעתי את החנק בגרוני והמשכתי. "אבל אז אבא שלי הופיע מולי, כבר לא שיכור, פיקח לגמרי. הוא התקרב אליי וחיבק אותי.
לא ידעתי איך להגיב, לא ידעתי למה לצפות. חשבתי שהוא הולך לאנוס אותי…אבל לא. זה לא קרה. הוא הסתכל עליי, עמוק בתוך עיניי וחייך.
"מזל טוב סול, הוא אמר ברוך, כאילו באמת התכוון לזה. חייכתי חיוך קטן והודתי לו. הוא המשיך לחייך לכיווני ואז פתאום אגרופו עפה לכיווני ופגעה בעיני השמאלית. נחתתי על הריצפה ומפה כבר…מפה כבר הכל הפך לכתם שחור אחד. איבדתי את ההכרה.
כשפקחתי את העיניים, הייתי בחדר זר, במקום מטונף שנראה כמו מקלט, בית נטוש. הייתי עירומה. אבא שלי עמד בצד וחייך חיוך ערמומי…שבחיים אני לא אשכח. חרוט במוחי כמו צלקת. על ידי שכבו שני גברים שליטפו את גופי באיטיות. הרגשתי בחילה אבל בקושי הצלחתי להזיז את הגוף. הייתי מסוממת. הם הזריקו לי סמים. אפילו לנסות לברוח לא הצלחתי, בקושי יכולתי לזוז. הם…הם היו מבוגרים, בגיל של אבא שלי. אלה היו החברים השיכורים שלו. הם היו לבושים רק בתחתונים ו…הגיע שלב שהם הורידו את התחתונים ו…היו עירומים לגמרי. אחד מהם התיישב מולי ו…ופיסק את רגליי, הוא הסתכל עליי ו…וליקק את השפתיים הדוחות שלו", אמרתי בבכי, יקיר שם את ידו על ברכיי אך הזזתי אותה ממני. כל הצלקות בלב החלו לבעור, לשרוף את כולי.
"אני מצטער, עדיף שלא נדבר על זה", הוא אמר אך לא הקשבתי לו. רציתי להתפרק, להוציא את זה ממני.
"הוא החל הכניס את איברו בדחיפה, בכוח והכאיב לי כל כך. אני זוכרת שאספתי כוחות, את כל האנרגיות שלי והתחלתי להתנגד לו. הוא התעצבן ו…החטיף לי אגרוף בפנים. השתיק אותי ולא הצלחתי לזוז.
הוא המשיך לחדור בתוכי כמו חיה רעבה טורפת יקיר…לא יכולתי להסתכל בפניו. הוא הגעיל אותי, הכאיב לי. קרע לי את הלב ואת הנפש.
"הגבר השני, אני לא אשכח את זה… הוא אמר לו להפסיק והושיב אותי עליו. הוא אמר ל…הוא אמר לגבר הראשון לחדור אליי מאחורה. לא האמנתי, פניי שרפו מהאגרוף פעמו מכאב. פחדתי שאם אתנגד הוא שוב יחטיף לי ויעשה יותר גרוע.
שינהם חדרו אליי והרגשתי איך אני מתחילה לאבד את עצמי, איך אני מתה עם כל שנייה שעוברת.
הם סטרו בכל גופי להנאתם השאירו סימנים אדומים בכל גופי. הכל שרף לי. הם המשיכו לעשות את זה חצי שעה בערך שנראו כמו נצח. אחרי זה נכנסו עוד שני גברים…הם…אותם אני לא אשכח לעולם.
הגברים הראשונים עזבו אותי וזרקו אותי אחרי שהגיעו לסיפוקם והעבירו אותי לשניי הגברים שבאו.
הם היו יותר צעירים מהראשונים. אחד מהם…הוציא סכין. פחדתי, כל כך פחדתי אבל…אבל גם באותו הרגע הרגשתי שלא איכפת לי למות. שיהרגו אותי פיזית שככה לא אצטרך לחיות עם זה, שלא אסבול יותר.
הוא התקרב אליי ואני התרחקתי ממנו עד שכבר לא היה לי לאן. הוא נשכב על המיטה ומשך את גופי אליו הוא הניף את הסכין באוויר באיום ומבטו היה רצחני
הוא הנחית את הסכין בין רגליי בצידי הרגל הימנית שלי ועשה חתך עמוק. צרחתי, זה כל כך כאב לי, לא יכולתי לסבול את הכאב. הדם החל להישפך והכאב לא פסק. הוא חתך גם את הרגל השנייה ופה כבר התחלתי לאבד את ההכרה לאט לאט.
כשפקחתי עיניים כבר הייתי בבית, חבושה ונקייה מדם.
נזכרתי בהכל והתחלתי לבכות…לא יכולתי להפסיק. בכיתי שעות שלמות, הייתי לבד בבית. אמא שלי הייתה בעבודה. אבא שלי…בטח פחד לחזור.
אני ארזתי כמה בגדים בתיק השחור שלי וברחתי. מאז אני שנה ברחוב, שנה של הישרדות. קיבצתי נדבות כשכל הכסף נגמר. לא חשבתי שאצליח לשרוד את זה. ברחבתי לכאן, לנתניה מחולון ובסוף אמא שלך ואוריה מצאו אותי והצילו אותי. אני לא יודעת אם זה טעות או מזל אבל…אני בחיים לא אשכח את מה שעשיתם לכבודי. אני מתכוונת חהחזיר לכם על זה. לא יודעת איך אבל…אני אחזיר", סיימתי לדבר, הדמעות ירדו ולא חדלו. הוא היה עם המבט מושפל ושקט עטף את החדר.
"אני לא…אני לא מאמין שעברת את כל זה. את…אני מצטער סול", הוא החל לבכות. לא היה לי מה להגיד.
"אם הייתי יודע מי אלה הייתי רוצח אותם. לא מגיע לך דבר כזה. אני כל כך מצטער סול", הוא בכה והניח את ראשו על ברכיי. בכיתי איתו, אבל הצלקות תמיד יבכו וילוו אותי כל שלב בחיי.
לא הפסקנו לבכות, שחררנו את כל מה שישב על ליבנו. בבכי, ללא מילים. רק בבכי.


תגובות (27)

אהובתי חיימשלי מהממת שלי נדירה שלי!!!
הפרק כל כך יפה ועצוב !
נתת לי להרגיש בתוך הסיפור ולהרגיש את הכאב של סול אבל זה בחיים לא יהיה אותו הכאב כמו של מי שעבר את זה…!
את רשמת את הפרק כל כך יפה!!!
חיכיתי לפרק המון זמן!
את חייבת להמשיך וכמה שיותר מהר!!
אוהבת המון ומלא!!!

20/08/2015 22:17

    אהובה שלי יפה שלי חיים שלייי את לא מבינה כמה כיף לקרוא את התגובות שלך.
    את מדהימה את תמיד מחממת את ליבי.
    תודה, תודה על הפירגון אני כל כך מעריכה אותך את לא מבינה בכלל כמה.
    אוהבת הכי בעולם!!!!

    20/08/2015 22:47

ואוו אני פשוט בוכה יחד איתם!!!
תמשיכי

20/08/2015 22:37

    יפה שלי תודה על התגובה, ממש חיממת לי את הלב!
    אוהבת ומעריכה בלי סוף!!!!!!!

    20/08/2015 22:48

איך היא בכלל מסוגלת לקרוא לדבר הזה אבא?!

20/08/2015 22:49

    כן, זה בכלל לא אנושי.
    ולצערנו הרב יש בנות שעוברות את זה בעולם.
    עצוב וכואב.

    20/08/2015 22:52

אני חייבת לדבר איתך!!! תיכנסי לג'ימייל!!!!

20/08/2015 23:08

    החזרתי לך תגובהה

    20/08/2015 23:11

פאקק איזה פרק! יואוווווו תמשיכי זה מהמם איך שכתבת ופירטת את זה למרות שזה כואב לקרוא!

20/08/2015 23:39

    תודה אהובה שלי אוהבת ומעריכה המוןןןן!!!!!

    21/08/2015 09:02

אני בוכה איתם גרמת לי להכנס לתוך הסיפור ואני… אין לי מילים… זה מדהים

20/08/2015 23:45

    ווואו תודה רבה לךך אני אוהבת ומעריכה המוןן!

    21/08/2015 09:02

זה ממש מושלם ועצוב… תמשיכי

21/08/2015 00:03

    יפה שליי תודה רבה לך! אוהבת ומעריכה המוןן!!!

    21/08/2015 09:03

חיים שלי!!!! אין לך אפילו שמץ של מושג כמה חיכיתי לפרק הזה הוא מ-ו-ש-ל-ם!!!!
אין אין את פשוט אדירה שאלוהים יעזור לי!!!!!!!
תמשיכי פליז אין לך מושג כמה את מרגשת אותי!!!
נשבעת שאם תעלי עוד פרק אני יהיה מאושרת!

21/08/2015 01:00

    אהובה שלייי חיממת לי את הלב את פשוט מדהימהה !!!
    אני מודה לך אוהבת ומעריכה המוןןןןןן!!

    21/08/2015 09:04

וואוו יפה שלי כל כך התגעגעתי לסיפור שלך.
סיפור מדהים ברמות אדירות!!
יש לך כתיבה מעולה,
תמשיכי דחוףףףףף
אוהבת אותך המון המון המון יפה שלי ♡

21/08/2015 11:42

    אהובה שליי התגעגעתי אלייך כל כך!
    מדהימה שלייי תודה רבה לך על התגובה, חיממת את ליבי!
    אוהבת אותך המון בלי סוף! חיים שלי. מעריכה המוןןןןןןן3>

    21/08/2015 23:08

נויה שלי. וואו. זה היה חזק.
את מדהימה אותי כל פעפ מחדש, באמת.
אני מחכה להמשך.
ואולי אולי תעשי שפתאום אבא שלה יספר לאמא שלה, והוא יכנס לכלא והאמא תמצא אותה?
תמשיכייי

21/08/2015 14:44

    אהובה שלייי תודה רבה לך!
    אני כל כך אוהבת את התגובות שלך וההצעות שלך.
    תודה רבה לך ואחשוב על זה, יש מצב גדול שזה מה שיקרה:)
    אוהבת ומעריכה בלי סוף עדן שלי3>3>3>

    21/08/2015 23:09

מילנה, היא סיפרה את זה ליקיר, היא סיפרה עד החלק שהיא זוכרת מהיום הזה.
ויקיר עדיין לא נסע. את תדעי הכל בבירור בפרק הבא. תודה רבה לך על התגובה מאמי אוהבת ומעריכה המון!

21/08/2015 23:10

אם הם סיממו אותה איך היא זוכרת?
הפרק מאוד יפה -יש בו תקוה כמו שיש עצב. את חייבת לעשות עוד כמה פרקים לפחות סיפור מדהים! :)

22/08/2015 15:48

    הם לא סיממו אותה עד כדי כך שהיא לא תזכור דבר.
    ואני מודה לך כל כך, כיף לקרוא תגובה כזאת ממך:)\
    אוהבת ומעריכה המון!

    22/08/2015 22:58

ואוו המון זמן לא קראתי פה את הסיפורים , והשלמתי את הפרקים שלא קראתי עכשיו , כרגיל כתיבה מדהימה !
עצוב שהסיפור הזה משקף מציאות של אחרות …

22/08/2015 23:16

    וואו תודה רבה לך, ממש כיף לקרוא תגובה כזאת ממך:)
    וכן, זה ממש עצוב והיה לי ממש קשה לכתוב את זה, כי זה לא דמיוני. זאת לצערנו המציאות שלנו היום…
    בכל מקרה אני מודה לך ומעריכה אותך בלי סוף:)

    23/08/2015 19:01

אני התמכרתי פליז פליז פליזז תמשיכי אני מכורה זה כל כך עצוב אני בוכה יחד איתם

23/08/2015 18:18

    היי יסמין, אני שמחה שהצלחתי לגרום לך להתחבר לפרק ולסיפור עצמו.
    זה אומר שהצלחתי להעביר את המסר המאוד כואב והעצוב.
    אני מאוד מודה לך ומעריכה בלי סוף!
    אשתדל להמשיך מחר:)

    23/08/2015 19:02
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך