טעות או מזל? – פרק 38 ואחרון!

נויה^ 09/10/2015 1921 צפיות 20 תגובות

אני יושבת כאן, בדירה החדשה שלי. לא מצליחה להאמין שהגשמתי את מה שכל כך רציתי כל השנים האלו, עצמאות. אני חושבת וחושבת כל פעם מחדש, מריצה סיטואציות של…אם לא שושנה, איפה הייתי נמצאת היום?האישה הזאת, הצילה את חיי. אני חייבת לה כל כך המון, את כל כולי אקריב למענה. היא העניקה לי בית חם, אוכל חם מלא באהבה. היא העניקה לי לבוש ותרופות. מתנה את כל כולה בשבילי כשלא הייתה חייבת לי שום דבר, מרצונה העצמי, מהטוב לב שלה העניקה לי את כל זה באהבה ולב שלם. החזירה לחיי צבע ושמחת חיים, עזרה לי להקים את עצמי מחדש, שלב אחר שלב מבלי לדעת מה באמת עבר עליי. זאת אישה שראויה לשבח, שמגיע לה את כל הטוב שבעולם ואני אשתדל לתת לה כמה שיותר.
היה עצוב הרגע הזה שנפרדנו, עצוב מאוד. חייתי אצלה בבית, בחדר שסידרה במיוחד בשבילי כאילו הייתה ביתה מבשרה. קשה להיפרד מכל ההרגלים והזכרונות. אבל מגיע הרגע שמתבגרים ונכנסים לשלב הבא בחיים והוא לבנות מקום כזה משלך. לאט לאט עד שמגיעים למטרה.
כבר שבוע שלם אני גרה כאן, במרכז נתניה.דירה לא קטנה ולא גדולה. בינונית וחמימה. שני חדרים, מטבח, סלון, מקלחת ושירותים. לא צריכה יותר מזה.
טוב לי ככה, כאן אין לי זכרונות מיקיר, שהחליט לחזור לנויורק, להיפרד מיעל ולהתחיל לחיות מחדש. למרות שאמר שהוא אוהב אותי ואפילו הציע לי לטוס איתו. אבל כאן הם החיים שלי, המקום הבטוח שלי בישראל. מכירה את המנהגים והמקומות. הוא וויתר, וויתר על כל מה שהיה בינינו. השאיר אותי כאן עם הרגשות אשם שלי על כך שנתתי לעצמי להיכנס לזה שוב מחדש. עברה כבר חצי שנה מאז. אני מאמינה שהתחלתי לחזור לעצמי, אני כבר לא קמה בוכיה ונרדמת בוכיה, אני כבר רגועה.
הגיע הזמן לצאת לכיוון הבית של שושנה, הארוחת ערב תתחיל עוד מעט ואני רוצה להגיע בזמן.
לבשתי שמלה שחורה עם גרביון שחור ומגף שחור ארוך ללא עקב. עטפתי את גרוני בצעיף צמר מחמם בצבע אפור ותליתי את תיקי על כתפי. הזלפתי בושם על צווארי ונטלתי מהשידה את המפתחות של הרכב החדש שקניתי מיד שנייה, ויצאתי לדרכי.
***
"היי מאמא, מה נשמע?", שאלתי את שושנה, היא הסתובבה אלי וכמו תמיד המגבת הקטנה תמיד תלויה על כתפה. היא נגבה את ידיה בעזרתה וניגשה לחבק אותי עם חיוך רחב על פניה.
"היי יפה שלי, את כל כך חסרה!", היא אמרה וחיבקה אותי בחוזקה.
"גם אני מאמא, אבל אני אבוא לבקר אל תדאגי", אמרתי לה והתנתקנו מהחיבוק.
"איפה אוריה?", שאלתי אותה ועל הדרך הסנפתי את הריחות הנפלאים שבקעו מהסירים שבמטבח.
"בחדר", היא אמרה ורצה לכיוון אחד הסירים שכנראה כבר צריך לכבות את הגז מתחתיו.
צחקקתי קלות והתקדמתי לכיוון חדרה.
כשהגעתי לדלת שהייתה סגורה, שמעתי את קולה וקול נוסף, מוכר.
פתחתי את החדר, בלעתי את רוקי וליבי החסיר פעימה. קפאתי אל מול יקיר. נראה שגם הוא קפא, בדיוק כמוני.
"הכל בסדר?", אוריה שאלה והניפה את ידה אל מול פניו של יקיר מעלה ומטה, ניסתה להןציא אותו מההלם.
"חבר'ה!" היא צעקה ושנינו ניערנו את ראשנו. יצאנו מההלם.
"טוב…אני אשאיר אתכם לבד", היא אמרה ויצאה מהר מהחדר. השאירה אותנו להתמודד אחד עם השנייה.
סובבתי את גבי ובאתי לצאת מהחדר.
"לא חכי", הוא צעק וקם לעברי.
"אל תיגע בי", אמרתי בשקט ובקור. הוא עמד מולי, לבוש בטרנינג שחור של ארמני, כמה שהוא אוהב את היוקר והאיכות. שיערו השחור היה פרוע בטעם טוב ואת לסתו עיטרו זיפים שחורים שנתנו לו את המראה הגברי והמסוקס. עיניי הלילה שלו הביטו בי בחרטה מלאה. כאילו הודה דרך מבטו שהוא יודע שטעה.
"אני מצטער", הוא הוציא מפיו לאחר שתיקה קצרה שהרגישה כמו נצח.
"יופי שאתה מצטער, במה זה עוזר בדיוק?", שאלתי, מוציאה את כל הזעם שאגרתי חצי שנה כלפיו החוצה.
"אני יודע ש…", הוא החל להגיד ונאנח. ידע שכל מה שיגיד עכשיו לא יעזור. ששיחק עם הרגשות העצומים שהרגשתי כלפיו יותר מידי. שפגע בי מעל ומעבר.
"אני אוהב אותך סול", הוא אמר כמעט בצעקה. בלעתי את רוקי, מנסה כמה שיותר חא ליפול לזה שוב.
"סבבה אתה אוהב אותי, אחרי שבוע שוב תעשה לי את אותו הדבר", אמרתי ודמעה בוגדנית זלגה מעיני הימנית על מורד לחיי.
"אל תבכי…בבקשה", הוא התחנן והתקרב לעברי כמה צעדים הססניים.
"אז תפסיק לפגוע בי כבר", יבבתי בבכי חלוש, הוא השפיל את ראשו ומשך אותי לחיבוק. ניסתי להתנתק מידיו השריריות שהיו יותר חזקות ממני. "בבקשה, אני אוהב אותך סול", הוא אמר ולא וויתר. המשיך להילחם בי ולחבק אותי.
"אתה לא", התייאשתי, לא היו בי כוחות ונכנעתי לחיבוק שלו.
"אני תמיד אהבתי אותך סול, אהבתי בך הכל. את מושלמת. אני יודע שקשה לך להאמין לי אבל אני באמת אוהב אותך והייתי דפוק כני יודע!ויתרתי עליך והתחרטתי ברגע שנחתתי בנויורק", "אז למה לא חזרת?למה השארת אותי כאן, שבורה לרסיסים?", בכיתי, נשמתי כבר לא עמדה בכל הבכי והכאב.
"כי הייתי מטומטם סול…פחדתי לחזור
, להתמודד עם כל זה. אבל…חודש אחרי חודש זה נהפך להיות קשר יותר וכבר לא יכולתי. הפעם חזרתי לתמיד סול", שתקתי, מרגישה איך עוד שנייה אני נכנעת למילים המרגשות שלו ובי זמנית גם מעצבנות.
"יופי, בהצלחה שהיה לך", אמרתי חסרת כוחות.
"לא סול, תסתכלי עליי", הוא ניער אותי מכתפיי והכריח אותי להביט בעיניו האפלות.
"אני אוהב אותך, רק אותך אני אוהב. רק אותך", הוא צעק, כאילו ניסה להחדיר בי את הרגש.
"אני מפחדת יקיר…אתה פגעת בי יותר מידי", לחשתי…הוא גמע את רוקו ולא אחז בכתפיי יותר. כאילו רק עכשיו הבין למה הוא גרם לי, כמה שהוא שבר אותי לרסיסים קטנים וחדים.
"אני…אני מצטער, אני הייתי חרא של בן אדם שנתתי לאהבת חיי להיפגע ככה. את אהבת חיי סול. לא משנה מה תחליטי לעשות. את האישה שאני רוצה שתבלה איתי את שאר החיים ותהיה האמא של הילדים שלי", הבטתי בו, מתרגשת ממה שאמר ומתבלבלת בזמן שליבי נלחם עם ראשי, מלחמה קשה מאוד.
התקרבתי אליו, עיניו היו נעוצות עמוק בתוך עיניי. התחלנו להתנשם בכבדות. הוא תפס בעורפי והקריב אותי אליו, שפתינו התנגשו בחוזקה ונעו בהתלהבות עם המון תשוקה.
התנשקנו כאילו אין מחר יותר, כאילו זאת הפעם האחרונה שנראה אחד את השניה.
ליבי פעם בחוזקה ובטני התהפכה בטירוף. כל איבריי כאילו קמו לתחייה.
לפתע הוא הפסיק את הנשיקה והביט בי בחיוך, חיוך רחב ומרוצה.
"אני בחיים לא אעזוב אותך יותר סול. אני מצטער על הכל. אני באמת מצטער." הוא אמר וחייכתי, שמחתי והתרגשתי. התאהבתי מחדש בבן אדם שכבר שנים נחשב לבן אדם הכי חשוב בחיי. הבן אדם ששינה את חיי מאה שמונים מעלות. אחרי הכל…האהבה תמיד מנצחת.
"אני אוהבת אותך יקיר", לחשתי כששפתיי במרחק נגיעה משפתיו.
"אני אוהב אותך יותר סול", הוא לחש וליטף את לחיי ברוך.
"טוב…בוא נלך לאכול ו…נמשיך את זה אחרי הארוחה", אמרתי וקרצתי בשובבות.
"בואי", הוא הסכים איתי ושילב את ידו בידי וככה יצאנו מהחדר.
ביחד, סוף סוף ביחד.
———-

היי בנות קודם כל אני רוצה ךהודות לכולכן, על התגובות והפירגון והחיזוקים ועל הדירוגים. אתן לא מבינות כמה ריגשתן אותי כל פעם מחדש. בזכותכן אני ממשיכה לכתוב כי אתן מדהימות ומקסימות, תמיד יודעות איך לחזק אותי. שמחתי שאהבתן את הסיפור הזה והתחברתן אליו. אני רוצה להודות לכן על זה. בחיים לא אשכח לכן את זה ותמיד אעריך זאת עד בלי סוףףףףף!!
אוהבת אתכן כל כך❤


תגובות (20)

באסה שנגמר:( מקווה שתמשיכי את באת ושינית את כל החוקים כי אני מתה להמשך
אוהבת אותך ואת הסיפורים שלך מאוד מאוד ואני אמשיך לקרוא כל מה שתפרסמי

09/10/2015 15:39

    אני ממש שמחה שאהבת את הסיפור, את מדהימה ומודה לך על כל התגובות והפירגון שלך.
    אמשיך אולי היום:)
    מעריכה ואוהבת אותך עד בלי סוף. את מקסימה!

    09/10/2015 15:44

וואו .. התרגשתי מהסוף את כותבת מדהים ! אני ישמח אם תמשיכי גם עם הסיפור השניי

09/10/2015 16:40

    תודה רבה לך!
    אני מודה לך שאהבת את הסיפור והתרגשת ממנו:)
    אוהבת ומעריכה עד אין סוף:)
    אמשיך היום.

    09/10/2015 16:43

מהמם!! אולי תעשי אפילוג?!?!

09/10/2015 17:06

    יפתי, אני שמחה שאהבת.
    אני רוצה להודות לך שתמיד הגבת ודירגת את פשוט מרגשת אותי כל פעם מחדש!
    באמת שאת מדהימה ואני אוהבת אותך המוןןן!
    תודה ואני מעריכה אותך עד אין סוף!!!

    09/10/2015 18:21

אעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאעאעאעאאאאעעאאאאאעאאעאעאעעעאעאאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאעאעאעאאאאעעאאאאאעאאעאעאעעעאעאאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאעאעאעאאאאעעאאאאאעאאעאעאעעעאעא

פרק אחרוןןןן!!!!!!!! אני בשוק ועכשיו אני עפה לקרוא את הפרק, חכי לתגובה ממני..

(שתדעי שבלי לקרוא דירגתי 5 כוכבים כי אני סומכת עליך שזה יהיה מוש)

09/10/2015 17:59

    אוקיייי
    מילה אחת? וואווווו
    שתיים? זה מושלם
    שלוש?זה פשוט מדהים
    נאום? בכיף אז אני מתחילה תיכוני לחפירות בעוד…3….2…..1!
    חיים שלייייייייייייייייי, אהובה שלייייייי, התנשאי לי?? אישתי!
    אני לא יודעת כמה פעמים אמרתי לך את זה אבל כנראה שלא מספיק, אז אני אוהבת אותך עד סוף העולם שמאלה ככה שהאהבה שלא נגמרת לעולם.
    זה מדהים אני ציפיתי (ואני חושבת כולם) לסוף גדול, משהו מפוצץ עם צעקות וריבים, ותאונה או משהו שיזעזע את הקוראים.
    אבל את, באת בהפוכה עם סוף מרגש ועדין (ומושלם שלוש נקודות)
    ואני לא מדברת על העונה כולה, שאת גם עם מחסום כתיבה העלת שלושה פרקים שזה מטורףףף.
    אם זה מה שאת מעלה כשאת במחסום אז אולי תיהיי במחסום כל יום?
    אז זאת הייתה עונה קטלנית עם סוף פיצוץ ואני רוצה להגיד לך שאת מוכשרת וכותבת מדהימה ואני מעריכה אותך עד אין סוף!!
    אני לא קראתי את הסיפור השני שכתבת נראה לי על ברית ואידור, קראתי שתי פרקים וקצת פחות התחברתי לסגנון הזה אבל ״מי אתה ירין?״ נשמע סיפור פצצה ואני מחכה שתמשיכי, וגם הוא מתאים למצב החרא שיש במדינה.
    אז אוהבת המוןןןן❤️❤️❤️

    09/10/2015 18:13

    אה לא יצא כזה ארוך.

    09/10/2015 18:13

    אהובה שלי נסיכה שלי אישתייייי
    אני פשוט מאוהבת בךךך!!!#/&%#@!_@
    אני רוצה להודות לך על כל התגובות על הפירגון והחיזוקיםםם.
    תמיד ריגשת אותי וחיממת לי את הלב עם התגובות המדהימות שלך.
    אני שמחה שאהבת את הסוף אני באמת מאושרת.
    ואני שמחה גם שאת אוהבת את הסיפור החדש שבאמת הולך להיות מסופר על המצב במדינה.
    סיפור קצת שונה ממה שאני רגילה לכתוב.
    אז תודה רבה לך אהובה שלי יפה אני מעריכה אותך עד אין סוף ואוהבת הכי הכיייי!!!!!!!

    09/10/2015 18:24

ליאם תודה רבה לך!
אני שמחה שאהבת ממש ריגשת אותי עכשיו.
מעריכה ואוהבת המונים!

09/10/2015 18:25

מההה למה נגמרר אוףףף זה כזה מושלםםםםםםםםם אני דורשת אפילוג עכשיו דחוףףףף

09/10/2015 19:23

    יפה שלי, אני רוצה להודות לך על התגובות לאורך כל הסיפור. את תמיד ריגשת אותי וחיזקת אותי. את מקסימה!
    אוהבת ומעריכה עד אין סוף!!!

    09/10/2015 23:52

אעאעאעא..מדהימה שלי:)
סיפור מושלם,סוף מושלם,כל מה שאת כותבת מושלם.
אין לי מילים..את תמיד משאירה אותי מוקסמת!
אוהבת ומעריכה עד אין סוף<3

09/10/2015 20:47

    אהובה שלי מדהימה שלי נסיכה שלייי
    תודה לך, תמיד ריגשת אותי וחיממת את ליבי עם התגובות שלך. אין עליך יפה שלי אני מודה לך על הפירגון והחיזוקים את באמת מרגשת אותי.
    אז שתדעי שאני אוהבת אותך הכי בעולם ומעריכה עד אין סוף!
    תמשיכי את הסיפור שלך!!!!

    09/10/2015 23:54

אני לא מאמינה שזה הפרק האחרון!!!!!
אין מצב!!!
אני יודעת שראיתי את זה רק עכשיו..זה לא פייר!!
הסוף טוב, אבל זה הסוף, אין מצב!!!
חיימשלי תמשיכי לכתוב!!!
הסיפורים שלך מושלמים!!
אוהבת המון המון~~מיה~

10/10/2015 20:56

וואי אהובתי חיימשלי מהממת שלי מושלמת שלי כותבת מוכשרת שלי!
הסיפור הזה מהמם!
הסוף שלו מושלם! (ומפתיע ! ) לא ציפיתי שהוא יגיע עכשיו!!! אבל הוא היה קולע !
הוא פשוט השלים לי את כל מה שרציתי
ימית וסול ביחד יעל עפה מהעינינים
הם פתחו חיים חדשים
הם ביחד!!!!!!!!!!
(הלוואי וכל זה היה אמיתי, שכל סיפור אהבה היה אמיתי ולא איך שאנחנו היינו רוצות שזה יהיה)
אבללללל מגניב לכתוב סיפור לפי איך שאת היית רוצה שהוא התנהל ואת ניהלת אותו מהמם! מצוין!
הסיפור שלך היה כל כך יפה והייתי רוצה המשך של עונה שנייה איך החיים החדשים שלהם?(את יכולה גם לעשות אחרי כמה שנים שיש להם כבר ילדים…) חחחח אבל אני יבין אם תעשי פשוט אפילוג?(גם בזה אני יסתפק…)
לא הייתי באתר כמה ימים כי אין לי איך אין לי אינטרנט! ניגמר לי!(ועכשיו השלמתי פערים קראתי את הסוף של הסיפור שלך(הסיפור המושלם) ואני צריכה לקרוא שלושה פרקים אצל האחת והיחידה שאני מקווה שתסלח לי על זה שלא קראתי עד עכשיו וגם את ?…)
כל פרק נסחפתי מחדש רציתי שלא יפסיק שימשיך גרמת לי להיות מתוחה כל סוף פרק הייתי מסוקרנת עזה מה שגורם לי להמשיך לקרוא סיפור אהבה כל כך יפה!
תמשיכי לכתוב ! ולחלק מהכישרון שלך לכולם ! אל תזלזלי בו!

רוצה הפתעה ?
יש מצב שמחר בין לבין בשיעורים כשיתאפשר לי אני יתחיל פרק חדש או בהפסקות !
אוהבת המון המון ובלי סוף!

11/10/2015 01:00

אהההה ולגביי הסיפור החדש שלך שלא תחשבי שאני לא יקרא אותו פשוט לא רציתי לערבב יותר מידי סיפורים כי אני קוראת המון ורציתי לקרוא את שלך בכיף אז אני יקרא ואני מצטערת שלא התחלתי קודם…!
שלא תחשבי שאני לא שמתי לב שהתחלת סיפור חדש!!!!!

11/10/2015 01:03

אוקיי, עשית סוף טוב.
אהבתי שלא משכת יותר מדי את הסיפור, נפרדים וחוזרים ונפרדים.
זה יפה שלמרות כל הקשיים שהיו להם, הם מצאו את הדרך אחד לשני.
אני מחכה לסיפור מז'אנר אחר שלך, תפתיעי אותי!
אוהבת מלא ומעריכה בלי סוף.

11/10/2015 02:20

מהמם! יצא לך סוף פצצה אחותי!!! היה לי כיף גדול לקרוא את הסיפור הזה,איך שהראת שאנשים שלה היה להם כלום בחיים,פיתאום מצבם יכול להשתנות למאושרים. שנאתי את הדמות של יקיר,תיעבתי אותו! אבל הוא לא ויתר על סול ולכן נידלקתי על זה. בקשר לדמויות של לירן ודביר,האמת דביר הכי עיניין אותי-מתנהג בקשיחות,לא שם פס על אף אחד. אהבתי איך שהשארת את הדמויות האלו פתוח,מבלי לכתוב מה עבר עליהן. תותחית!!!!! יאללה,עפתי לקרוא את 'מי אתה ירין' ;)

11/10/2015 04:32
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך