Lolly girl
אז אמ .. פרק חדש .. תגיבו^^

חייה של סופיה . פרק 6

Lolly girl 07/07/2013 736 צפיות 2 תגובות
אז אמ .. פרק חדש .. תגיבו^^

התעוררתי בחדר בצבע ורוד בוהק ,זה נראה חדר כמו כל החדרים שלנו בפנימייה . אך הרבה יותר גדול … מרוהט , ומעוצב .
"התעוררת .. " שמעתי קול מוכר להחריד . הסתובבתי וראיתי את קייט עומדת לידי ..
"מה …." התחלתי להגיד
"מה את עושה פה ? " קטעה אותי קייט . "אני אסביר .. אז ככה : את התעסקת עם חבר שלי ..אחרי שהזהירו אותך .. ואני אמ .. לא חטפתי אותך , רק רציתי להראות לך מה קורה כשרק מתקרבים אליו ." אמרה והתיישבה מולי . " רואה ?! את אפילו לא קשורה .."
הסתכלתי על עצמי .. ישבת כל כיסא די נוח , ורגליי וידיי היו משוחררות .
"אם זה לא מתכוון לעצור אותך ..יש לי עוד חדשות בשבילך . " אמרה . "עשיתי מחקר קטנטן , על המשפחה שלך .. ועל האבא המהמר שלך . ואם רק ארצה לא יקבלו אותו לעבודה בחיים .. בחירה שלך .. "
הייתי בהלם , לא יכולתי לדבר .. עד שלבסוף אמרתי : " את חתיכת זונה קייט ,חתיכת כלבה .."
"אוי אויי .. דרך אגב את יכולה ללכת .." אמרה . "וכמובן ..לא כדי לך לספר את זה לאף אחד .."
יצאתי מחדרה של קייט , ובדרך נתקלתי בראיין ..
"או היי " הוא אמר . "מה קורה ? "
ואני רק הנדתי בראשי ..
_____________________________________________
"היא מה ?! " הזדעקה אנה , כאשר סיפרתי לה על מה שקרה עם קייט . " אוח כל כך נמאס לי ממנה ! הרי היא אפילו לא אוהבת אותו .. היא עושה את זה כדי שהאבות שלהם יוכלו לסגור עסקה כלשהי .." אמרה , והתיישבה על מיטתי .
"מה זאת אומרת ? " שאלתי אותה , והתיישבתי גם אני .
" את באמת תמימה .. היא חברה של ראיין , ולוחצת עליו ללחוץ על אבא שלו , על סגירת העסקה . ויותר גרוע מזה .. היא גם רוצה להתארס איתו אחרי סיום הלימודים .. "
"היא מטורפת ! " אמרתי וקמתי בהחלטיות . "אני הולכת לספר את כל זה לראיין .."
"תחסכי את זה לעצמך .. כולנו ניסינו לספר , אבל הוא מתעקש שזו אהבת אמת .." אמרה אנה .
"אני הולכת להתאוורר טיפה .." אמרתי ויצאתי מהחדר .
_______________________________________
התחלתי ללכת עוד הפעם לכיוון היער …
" קוקו " שמעתי קול מאחורי שהקפיץ אותי בבהלה .. הסתובבתי וראיתי את ראיין ..
" אמ .. היי . אני ממהרת עכשיו אז .." אמרתי והגברתי את קצב ההליכה .
"את הולכת לאגם לא ? גם אני .. בואי איתי . " אמר והסתכל לעברי ..
"ראיין .. " עצרתי . " אתה חמוד והכל , אבל יש לך חברה . ואני חושבת שהכי טוב שתהיה איתה .." הבטתי בעיניו החומות .
"אבל אני .."
"אבל אתה מה ראיין ?! תעשה לי טובה , יש לך חברה .. תבלה איתה .. היא לא ממש אוהבת כשמדברים איתך .." אמרתי , והבנתי איזו טעות איומה עשיתי .
"מה זאת אומרת ? היא איימה עלייך ? היא אמרה שהיא השתנתה …." ראיין החל לחזור לכיוון הפנימייה ..
"חכה רגע .. לאן אתה הולך ? " אמרתי .
"לדבר איתה .."


תגובות (2)

ידעתייי שזאת קייט!
כי היא כזאת כלבהה!!
ואם ראיין יספר לקייט שהוא יודע על האיום שלה, אני ארצח אותו ^_^
תמשיכיי! D:

08/07/2013 08:13

חחחחחח אוח .. מה יהיה איתך מגדת עתידות -.-

08/07/2013 16:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך