Roni5672
מקווה שאהבתם אשמח לתגובות ולביקורות

יאי אור הזמן פרק 1

Roni5672 04/06/2014 755 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם אשמח לתגובות ולביקורות

פרק 1:
הכול התחיל בערב אחד שאור חזרה מהחברה הכי טובה שלה ספיר , אור בדרך הביתה פגשה זקן אחד שצעק בכולי כולות לעברה ״ הזמן ״ ״ הזמן ״ איך קוראים לך נערה יפה שאל, אור.. ענתה בעיסוס והוא צעק בקולי קולות ״ יהי אור הזמן ״ ״ יהי אור הזמן ״ , נערה יפה מהיום החיים שלך עומדים להשתנות לרע ובסופו של דבר לטוב אמר ונהלם במהירות .
אור חזרה הביתה עלתה לקומה למעלה לחדרה , התקלחה וחשבה המון על מה שקרה לה עכשיו , סיימה להתקלח לבשה פיג׳מה ועלתה לישון אחרי מחשבות רבות הצליחה להירדם…..
יום חדש ….
בוקר טוב שמעה אור את אמא שלה צועקת מלמטה אור קומי לאכול ארוחת בוקר מהר את תאחרי לבית ספר , אור קמה הלכה לארון לבשה חולצת בית ספר בצבע ורוד, טייץ שחור , ונעלי אולסטר שחורות .
ירדה לקומה למטה אכלה את ארוחת הבוקר לבדה לאור אין אח לפי ידיעתה אבא שלה בעבודה מ 5 בבוקר ואמא שלה יצאה לעבודה ישר אחרי שהעירה אותה , אור סיימה לאכול לקחה את הטיק ויצאה לתחנה שם אור פגשה את ספיר חברתה הטובה ואת אביאל ידיד שלה ושל אור הם נסעו ביחד לבית ספר .
אור סיימה בית ספר בדרך הביתה אמא שלה מתקשרת ואומרת או בואי בדחיפות הביתה!!
אור נבעלה ורצה הביתה כשאור הגיעה אמא רצה לחבק אותה חזק חזק ואמרה את בריאה ושלמה בתחושת הקלה …
אור לא הבינה מה קרה ודרשה שיתחילו לספר לה למה ההורים שלה בבית כולכך מוקדם כי בדרך כלל הם מגיעים מאוחר הביתה מהעבודה ההורים שלה קראו לה לסלון לספר לה הכול ..
אמא שלה החילה להגיד לפני שהכרתי את אבא שלך התחתנתי עים איש בשם רמון הוא היה מאפיונר מהמאפיה ובסופו של דבר הצלחתי להתגרש ממנו ואז הכרתי את אבא שלך התחתנו והבאנו אותך לעולם אבל רמון נשבע להתנקם בי והיום הוא שלח לי הודעה לנייד שהבת שלי יפה והנקמה שלו מתחילה …


תגובות (1)

ממש יפה תמשיכי
וגם אני כותבת סיפור אז פליז תקראי ותגידי לי מה את חושבת תודה❤️❤️

04/06/2014 14:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך