Roni5672
אניי ממש ישמח אם תגיבו כי זה חשוב לי

יהי אור הזמן פרק 4

Roni5672 07/06/2014 667 צפיות אין תגובות
אניי ממש ישמח אם תגיבו כי זה חשוב לי

יהי אור הזמן פרק 4:
2 דמויות חדשות :
תמיר- בן 16 בשכבה של אור הוא מלך השכבה כול מה שהוא אומר כולם עושים הוא חתיך שיער חום עים עניי זית.
רינה- בת 16 בשכבה של אור היא פקצה חושבת את עצמה מלכה ויש לה שפוטות שיעשו אחריה הכול יש לה שיער שטני עניים חומות והיא לא ממש יפה .
חזרה לפרק:
אחרי שתמיד הזמין אותי לדיט רצתי ישר לספיר ואביאל אתם מתים מה הוא אמר לי עכשיו אמרתי ברגש , מה? שאלו בסקרנות , הוא הזמין אותי לצאת!! אעאעאעאעאעאעא אור וספיק צעקו חחחח , טוב אני חייבת לחשוב מה אני ילבש מה אני יעשה בשיער יאווו אמלהה הוא הזמין אותי לצאת את קולטתת!! אמרה אור , מה אתם מתרגשות כול כך הוא כולה בנאדם בנות אמר אביאל בקול מזלזל הוא אמר את זה כי הוא מאוהב באור אבל אין לו אומץ להגיד לה , כולה בנאדם הוא חתיך אלוהיי כולם רודפות אחריווו כולה בנאדם??? אמרה אור בהתרגשות.
נגמר היום ואור חזרה הביתה אכלה ארוחת צהרים הכינה שיעורים והלכה לישון קצט … שקמה ראתה שיש לה עוד שעתיים להתקונן היא רצה מהר למקלחת התקלחה ואז רצה לארון היא כבר ידעה מה היא רוצה ללבוש שמלה סטרפלס וורודה מהממת עים נעלי עקב שחורות וטיק שחור מהמם … התאפרה קל והיא שומעת ציפצוף של האוטו של תמיד , אמא שאלה לאיפו זה ? לדיט עים החתיך אמרה אור , חחח אורי תשמרי על עצמך ואל תחזרי מאוחר מידי תזכרי את בסכנה! אמרנ אמא, טוב.. אמרתי, יצאתי וראיתי אוצו אמרנו היי התחבקנו ונכנסנו למכונית שלו הלכנו לסרט זה היה קומדיה רומנתית סרט מרגש קצט בכיתי חח שהוא הסתיים אמרתי לאן עכשיו , אממ רוצה נלך לחוף נשב על החול? שאל תמיד , סבבה אמרתי הגענו לחוף ישבנו אחד ליד השני ודיברנו המון סיפרנו אחד לשני על עצמנו וכולכך התרגשתי שאני עים החתיך הזה בדיט, את יפה את יודעת אמר לפטע וגרם לי להסמיק, תודה אמרתי בקול עדין , הוא התקרב אלי לאט לאט וזה קרה התנשקנו …
לאחר זמן קצר שהתנשקנו הסתקלנו על הים השקט היה כולכך יפה , היא לי מאוד כיף איתך היום את באמת רגישה יפה וחכמה לא כמו הבנות האחרות את מיוחדת אמר תמיר וגרם לי להחסיר פעימה, תודה גם אתה רגיש חמוד וחתיך אמרתי , חזרנו למכונית והוא התחיל להגיד רוצה לישון אצלי , אממ זה קצט מוקדם מידי בישביל אמרתי , אוקי שתרגישי בנוח יותר זה יקרה אמר , לא ממש הבנתי למה הוא התכוון, הוא החזיר אותי הביתה נפרדנו בחיבוק והוא ישר משך אותי אליו והתנשקנו נשיקה סוערת .. לילה טוב אמרתי לילה טוב החזיר ונכנסתי הביתה , ראיתי את אמר אמרתי לה לילה טוב ועליתי לחדרי התקשרתי לספיר, ספירר!! אמרתי, אורר!! החזירה, נו ספרי איך היה ??? היא שאלה היא כיף חח אני יפרט מחר אני קצט עייפה ואמרתי לילה טוב …
בוקר יום חדש אני יוצאת לבית ספר באיחור של שעה עים 6 שיחות שלא נענו מספיר 4 שיחות שלא נענו מאביאל ושיחה שלא נענתה מתמיר … רצתי לתחנת אוטובוס עליתי לאוטובוס לאחר זמן קצר של נסיעה הגעתי נכנסתי לכיתה ואמרתי סליחה על האיחור , גברת אור זה ירשם לך בתעודה אמרה המורה , נכנסתי ישבתי ליד ספיר ואמרתי אוך אני שונאת תמורה הזאת פעם ראשונה שאני מאחרת השנה שתותר פעם אחת לא יזיק לה , חחח שהיא תותר זה כמו שעכשיו תגידי שאנכנו נעמוד על האויר אמרה ספיר וצחקתי , גברת אור משו מצחיק אותך אמרה המורה , לא סליחה המורה אמרתי , הסתימו השעתיים הראשונות סוף סוף עים המורה למתמטיקה הזאת אוף איזה מורה מעצבנת אמרתי כן הצדיקו אותי אור ואביאל , הלכנו לקפיטריה ישבנו לאכול פטעום אני מרגישה נשימות מאחורי ומישהו שנוגע לי בכתף הסתובבתי וראיתי את….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך