טולי
בחרתי דווקא בקטגוריה של סיפורי אהבה מסיבה אחת, אני ופיר זה סיפור אהבה אחד גדול!! אז זה הכי התאים לסיפור אהבה. פירושית שלייי יום אהבה שמח!!

יום אהבה ❤- מוקדש לפירפיר!!

טולי 11/08/2014 1246 צפיות 4 תגובות
בחרתי דווקא בקטגוריה של סיפורי אהבה מסיבה אחת, אני ופיר זה סיפור אהבה אחד גדול!! אז זה הכי התאים לסיפור אהבה. פירושית שלייי יום אהבה שמח!!

שלושה חודשים בערך וקצת יותר לדעתי.
שלושה חודשים שאני מכירה את הלב שלי.
אוקיי בואי נראה.. את מכירה אותי הכי טוב, את דואגת לי מלא, את יכולה להקשיב לחפירות שלי שעות על גבי שעות.
את חושבת שיום האהבה זה רק לזוגות.. (טכנית נכון) אבל היי גם אנחנו סוג של זוג חח.
אני אוהבת לדבר איתך עד 12 בלילה כשאת הולכת לישון, אני אוהבת לפתוח את הבוקר עם ההודעת בוקר טוב שלנו, אני אוהבת את זה שלא משנה מה אנחנו לא רבות ולא שופטות, אנחנו מנסות לעשות הכי טוב אחת לשניה. אנחנו היחידות שיכולות לדבר שעות בלי לשים לב, לדבר על הכל.
היחידה שהיא החברה שלי לאהבה של פו הדב, האהבה של הלב שלי, זאת שהלב שלי בחר בה.
איזה קיטשית אני? איך את עומדת להרביץ לי בטח דרך ההודעות חח
מרוקו תרדוף אותי בחלומות בכל לילה.
חיים שלי, מה אני יכולה לבקש?! יש לי את החברה הכי טובה שלי אבר!!
ה- BFF האישית שלי. זאת שבזכותה הביטחון האישי שלי כבר לא מתחת לבלטות, זאת שמאמינה בי תמיד לאורך כל הדרך לא משנה מה אני אעשה, זאת שתומכת בי ברגעים הכי קשים שלי.

אין דבר שאת ביקשת ולא היה לך,  אין דבר שרצית או חלמת ולא קרה, אין דבר שלבך אמר ולא נתתי לך וכל דבר קרה משמחה. 
אין סיבה שאת תשבי תמיד בשקט אם אומרים עלייך דבר שלא נכון.  תלכי עם עצמך עד הסוף , תראי מהר איך הלב שלך נותן לך המון.  כולם יגידו לך את דואגת בלי סיבה. את המלאך שלו אם היית יותר מבינה. אין פינה בלבך שלא כאבה לך. כשהבנת שמה שחילק לך האל זה לתת גם לאחר שלא ידע נחמה.
 אין דבר שאת ביקשת שאין בו רוח, אין דבר שיש לך שאין בו נשמה, אין דבר אם תבכי וזה קצת מלוח,  רק הזמן יראה לך שאין לך על מה.  

אז בואי נעצור לרגע כי אני רוצה לומר לך תודה.
תודה שאת תמיד שם למעני.
תודה שאת תמיד דואגת לי.
תודה שאת החברה הכי טובה שלי.
תודה שאת התאומה שלי.
תודה שאת לא עוזבת אותי.
תודה שאת מקשיבה לחפירות שלי.
תודה על זה שאת האחת שלי!!

אז אחרי כל התודה והכל בואי נגיע לעיקר חחח כן יש עוד תקראי עצלנית!!
אז ככה, הילדה שאני הכי אוהבת בעולם, ביקום בגלאקסיה. החברה שלי מבחירה.
אין בנות מדהימות כמוך, יפות כמוך, מושלמות כמוך. אומרים שלכל סיר יש מכסה, שלכל אחד יש את מי שמתאימה לו. כל אחד זוכה לסוף טוב הכל טוב, גם לך מגיע, גם לך יהיה אבל עד שנה הבאה, כאילו עד יום האהבה הבא יש לך אותיייי!!
ואני אגיד לך תמיד שאת מדהימה, עוזרת, מקשיבה, מפחדת מהכל, חולה על מוזיקה, מכורה לרותם כהן, זאת שתמיד תהיי הכי יפה בכל מקום שתלכי.. לא סתם אני קוראת לך מלכת יופי!!!!
אז… יש לי משהו לומר לך.
'גם הסטוציונר הכי גדול יפול לרגלייה של מלכת יופי' כמה חפרתי לך על המשפט הזה השנה חחחח
אז, יפה שלי, מלכת היופי שלי, לוחמת שלי, אחת שלי… יום אהבה שמח אהובתי!!!


תגובות (4)

כמה אני אוהבת את מערכת היחסים שלכן. היא עושה אותי מאושרת. היא גורמת לי להאמין שאולי אהבה קיימת. [למרות שכל אהבה תיגמר לבסוף, ולאדם אין דבר לעשות בנידון. ליקום לא אכפת מאיתנו מספיק]
שתיכן מדהימות. אני מאוהבת בשתיכן. תודה.

11/08/2014 00:08

גאד. זה קיטשיייי. מחליא וחמוד באותה המידה.
אתן כאלה מתוקות *הסמקה*
חוחוחוחו
טולי ופירפיר, אתן מדהימות:')
התרגשתי(-;

11/08/2014 00:29

אני חושבת שמגיע לי קרדיט על השירים המדהימים האלהה.
ופירפיר וטולי אתן מתוקותתת! שלא יסתיים לעולםם!
אוהבתת

11/08/2014 00:44

חיים שלי אין עלייך. החברה הכי טובה שלי, האחת של חיי. אין לי מילים לתאר כמה אני אוהבת אותך וכמה את חשובה לי, תודה על זה שנתת לי את הזכות להיות חברה שלך, ילדה מדהימה שאני אוהבת.
חג אהבה שמח אהובתי שלי

11/08/2014 10:02
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך