יומנה של נערה

~love~ 08/03/2014 784 צפיות תגובה אחת

הקדמה :
הי לי קוראים תהילה ואני בת 12 וחצי כיתה ז' ברמת מופת קיצר חכמה . ישלי שיער בלונדיני ועניים כחולות רזה כמו מקל וגובה רגיל ,בינוני…… אני אוהבת לרקוד ומוזיקה זה הדברים היחידים שמצליחים להרגיע אותי , אני גם אוהבת יצירה וטיוליי אקסטרים כמו טיפוסים או גיפים עם אבא שלי . ההורים שלי גרושים אז אני גרה עם אמא אני בת יחידה כיף ליי . יש לי 3 חברות מושלמות : נועה כוהן החט"ל שלי (חברה טובה לנצח ) עדן דהן שעברה איתי והיסודי גם לתיכון ואופל נגאוקר שבישבילי היא כמו אחות .

פרק 1 :
יומני היקר היום נועה שיגעה אותי , אני גיליתי את הפרצוף האמיתי שלה ! היא מגעילה היא שקרנית היא חייב תצומי ! אתה מבטח חושב למה ? אז תקשיב הכול התחיל אחרי ביהס :
אני נועה ועדן הולכות ביחד לבית ופתאום נועה מתחילה להגיד :
תהילה זוכרת את הילד שהיה מאוהב בך נו החבר של הדוד של אורי ( אורי – בכיתה שלי ילד מפגר רצח אבל בסהכ חמוד ישלו תלתלים חומים הוא דיי גבוה )
אני בכלל לא הבנתי על מה מדובר מה? מי ? מתי ? מאוהב ? אמרתי
הן נידהמו מה אייך את לא יודעת ?! שאלו שתיהן ביחד עניתי בשקט לא….. עדן התחילה להסביר לי :לפני שבוע שהיית בעונש אז נישארנו אחריי ביהס ואורי סיפר לנו שחבר שלדוד שלו התאהב בך !
אההה עניתי אז למה לא סיפרתן לי ?! נועה קטעה אותי והמשיכה להגיד נו אז שמעתי אתמול את אורי ודוד שלו מדברים והקשבתי והם אמרו שהחבר שלו עבר אליי כי אני יפה יותר …
עדן הסתכלה עליי היא ידעה שאני אתעצבן אבל החזקתי את עצמי ועניתי מה אכפת לי בכלל ! והמשכתי לכיווני .
תאמת בכלל לא האמנתי למילה מי משהיא אמרה זה נישמע מוזר אז החלטתי לשאול את אורי , בערב ריאתי שהוא מחוברת בוואצאפ אז רשמתי לו "אורי אפשר לשאול אותך משהו?" אחרי כמה שניות הוא ענה והתחלנו לדבר על הנושר בסוף השיחה הבנתי שנועה שיקרה לי והמציא הכול אורי בכלל לא ידע על כך והיא אמרה והיא שמעה את זה מימנו . הלכתי לישון ברגשה ממש לא נעימה החברה הכי טובה שלי משקרת לי ?! ועוד בקשר לבנים ?! אייך אני יסמוך עלייה כול הלילה חשבתי על זה עד שנירדמתי …..
בבוקר קמתי ובכלל שחכתי מיזה , כשראיתי אותה ישר ניזכרתי בשקר אבל העדפתי לא להגיד כלום אני גם ככה יודעת את האמת אז לא נורא …..פתאום נועה בא אליי ואמרה תהילה…………………
ההמשך בפרק הבא :)


תגובות (1)

וואייי ייפה תמשיכיי
ובבקשה תקראי את הסיפור שלי

08/03/2014 17:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך