annna2015
הי אם משהו לא מובן תמיד תשאלו אותי. אני משקיע בסיפור. אשמח לדעת אם תרצו שאמשיך :) אוהבת,אנה.

יומנה של סם אמה סטיילס.-פרק 4

annna2015 20/06/2015 533 צפיות אין תגובות
הי אם משהו לא מובן תמיד תשאלו אותי. אני משקיע בסיפור. אשמח לדעת אם תרצו שאמשיך :) אוהבת,אנה.

יום שני הגיע והחלטתי לצאת להליכה קטנה במחלקה עד שראיתי את האקס שלי קולין רוס.

*קולין הייתי איתו לפני דיימון והוא בגד בי באותו זמן עם קורה האיך להגיד אתזה יפה? הנדבקת של השכבה.

קולין הבן זונה הזה! מה הוא עושה בניו יורק? אמרתי לעצמי

הסתובבתי במהירות עד כדי כך שלא שמתי לב שנתקלתי בעגלת מחשב ואז גם נפלתי והוא קלט אותי. אני כזה אסון ><.
אמרתי לעצמי מה אני עושה ואז ,ואז דיימון ראה שהוא התקרב כדי לעזור לי לקום.ומשם עד כאן מכות.מצד אחד זה החמיא לי אבל מצד שני רציתי להפריד בניהם כי לא היה כלום.בחיים לא רבו עלי. קיצר דיימון סיים עם פנס בעין ושפה סדוקה וקולין עם שפה סדוקה .
צרחתי על קולין "מה ניראלך שאתה עושה?!" ודיימון השתיק אותי והחזיק אותי.

האבטחה באה והפרידה בינהם ואז לקחתי את דיימון לחדר שלי ושם היה לי קצת צמר גפן ונגבתי לו את הדם מהשפה. דיימון הסתכל עלי במבט סקסי לוהט בזמן שאני מנקה לו את השפה וברגע שבאנו להתנשק בפה ,אבא שלי נכנס ושאל"מה הלך כאן?" אמרתי לו "קולין" בטון מזה לא אכפתי והמשכתי לנקות את השפה.
הוא צחקק ואמר"אוי..אהבת נעורים" ואז הוסיף"דיימון,איזה גבר שהגנת על סם." דיימון צחקק ואמר:"בכל עת ליאון.. הבטחתי שאשמור עליה!" צחקנו כולנו ואז אבא אמר שגקסון עוד מעט יביא את אחותי.אז אבא שלי שם את העוגה ופיזר את הבלונים וחיכינו לאחותי.

ואז היא וגקסון נכנסו והיא הייתה מופתעת ושמחה.
כן אמא שלנו תמיד בלב ואנחנו מנסים עדיין לשמוח.

יסמין נישקה אותי ואת כולנו ועשינו תמונה.

ואז זואי הצטרפה לחגיגה ואמרה לי שלא לאכול יותר מידי מהעוגה וקרצה ואז בדקה לי את התפר ואמרה לי שהיום יורידו לי אותו.ואני כלכך שמחתי היא אמרה לי שבדרכ כלל מורידים תוך שבוע ושאני מקרה מיוחד.

חח מאוד שמחתי כי זה היום הרביעי שלי כאן ונכון לעכשיו אני מרגישה מעולה ומאז שהתאבון חזר אלי אני מתחילה להתחזק.הכל בזכות דיימון.

אחותי שאלה מה קרה לדיימון ואז התחלנו להסביר לה וצחקנו כי זה הצחיק.

היינו ככה כולם עד 12 ואז כולם היו צריכים לעזוב כי זו שעת מנוחה של החולים מהמבקרים.
דיימון הלך הבייתה להתרענן ואחותי וחבר שלה הלכו לעבוד ואבא שלי נשאר בחדר ההמתנה.

באותה שעה עשו לי אולטרסאונד שוב,ואמרו שהכל בסדר ושאני מחלימה ממש מהר והיו בהלם במיוחד דרק. ממש שמחתי כי ממש לא היה לי כוח לחזור על כל זה שוב..הורידו לי גם את התפרים .האינפוזיה לא חזרה והוציאו לי תדבר הזה של האינפוזיה מהיד ואמרו לי שהיד תנוח.

אחר"כ כשיצאתי לעוד הליכה כדי להזרים דם ברגליים ראיתי את קולין ושאלתי אותו "למה? למה באת אלי?!" הוא אמר לי"כי אני מצטער ואני אוהב אותך" והוא באה לנשק אותי ותפס אותי ממש חזק ואז הוא נגע במקום של התפר ודפקתי צרחה על כל המחלקה. ואז הוא הסתבך עם המשטרה על הטרדה מינית ובוא נגיד שאם דיימון יראה אותו זה לא יהיה טוב.(בדיוק מה שקרה) אני לא רוצה להיות פטתית אבל דיימון הוא כמו המלאך השומר שלי ואיך שזה קרה ,במזל,הוא התנפל עליו והרחיק אותו ממני שלא נדבר על זה שאבא שלי היה בשוק שהוא שמע אותי דופקת צרחה וישר בא אלי,מבוהל, והספיק לראות שלקחו את קולין לחקירה ודיימון במזל שהוא לא דפק לו כמה מכות טובות והוא ניצל מחקירה,לבנתיים(לא אמרתי כלום). אמרו לי שיבואו לחקור אותי אחרכ. דיימון אמר לי שהוא מצטער שהוא היה חייב ללכת ונישק אותי בפה מול אבא שלי.אני כל כל הסמקתי והתביישתי כי זה היה מול אבא שלי!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך