יומנה של ערפדית -פרק 4

hanna.eden 11/01/2013 869 צפיות אין תגובות

סטפן אמר :" חכי פה אני כבר חוזר … "
סטפן התקדם לכיוון החצר האחורית. התחלתי לשמוע צעקות .
רצתי לחצר האחורית בלי שסטפן ישים לב שאני שם הסתכלתי עליו מרביץ לסם. אחר כך סטפן אמר :"שלא תעז לעשות את זה שוב אי פעם! "ואז סטפן חזר.
רצתי במהירות בעזרת הכוחות הערפדיים שלי בחזרה לשער, סטפן הגיע ואמר לי :" אל תדאגי הוא לא יעז להתקרב אלייך. "
שאלתי אותו :" מה עשיתה לו? " כדי לא לעורר חשד.
" דיברתי איתו. " ענה סטפן.
חזרתי לכיתה לשיעור מתמטיקה וישבתי ליד סטפן כדי להודות לו.
"תודה " אמרתי לסטפן.
" בכל זמן שתצטרכי " הוא ענה לי.
הרגשתי מבולבלת מצד אחד ג'סטין כזה מושלם ! ומצד שני סטפן כל כך נחמד אליי …

שעה – 23:00
יומני היקר !
אני לא מצליחה ללכת לישון אני כל הזמן חושבת על סטפן.. וג'סטין .
זה כל כך קשההה למה סטפן לא יכול להיות מגעיל כמו כולם ולהפסיק להיות נחמד אלי ?!

שעה – 07:00
לבשתי חולצה בצבע תכלת ומכנס בצבע סגול לילך עם הנעליים שקניתי בתחילת שנה ( יחסית הם עדיין חדשות :D ) ויצאתי מהבית .

~ הפסקת אוכל ~
לקחתי מגש עם ספגטי ברוטב עגבניות ומיץ תפוזים למרות שאני לא יאכל את זה אני הרי ערפדית וערפדים שותים דם אבל כמובן שאני יקח אוכל כדי שזה לא יעורר חשד למשהו …
הסתכלתי על ג'סטין המשכתי ללכת וללכת ולהסתכל על ג'סטין עד ש..
" מה את עושה ?! " שאלתי את קטלין שבמקרה ממש לא מפתיע הייתה עם חברתה קטרין היא שפכה עליי את מגש האוכל שלה !!
" זה לא היה קורה אם לא היית נועצת עיניים בחבר שלי ! " היא ענתה .
חבר שלה ? איך ?! חשבתי שבייני לבין ג'סטין היה משהו … הייתי מושפלת רצתי לשירותים והתחלתי לבכות ניסיתי לנקות את האוכל מהבגדים שלי אבל זה לא ירד !!!
ו… אני לא מאמינה ! היא הרסה את הנעליים החדשות שלי !!!
אני עוד אנקום בה … לפעמים בא לי לשתות לה את כל הדם עד שלא תישאר לה טיפה אחת בגוף !
יצאתי למסדרון ובכיתי כל כך חזק ולא היה אכפת לי מי מסתכל .
" את בסדר ? " שמעתי קול שתמיד ניחם אותי .. הקול של סטפן .
" לא אני לא בסדר" עניתי לו
הוא מחה את הדמעות מפניי והסתכל עליי " תפסיקי לבכות " הרגשתי שהיה שם רגע של..אהבה .
הסטתי את פניי לא אהבתי את סטפן בצורה כזאת אף פעם .. אני חושבת.
"לכי להחליף בגדים .." הוא אמר .
" טוב " עניתי לו ורצתי אל הלוקר שלי .
לקחתי את בגדי הספורט שלי והחלפתי לנעליי ספורט ישנות ומכוערות והלכתי לשיעור .
ראיתי את ג'סטין וקטלין מתנשקים והרגשתי את הדמעות מגיעות .
ג'סטין ראה אותי וניגש אליי " זה לא מה שאת חושבת , באמת ." הוא אמר .
הסטתי את השיער שלי כדי שלא יראה את הפנים שלי , את הדמעות שלי . " אתה לא חייב לי הסברים , הרי לא היה בינינו משהו . נכון ? " אמרתי לו .
" נכון אבל… " המורה נכנס לכיתה .
" כולם לשבת ! " המורה צעק , תודה באמת לא יכולתי לסבול עוד שנייה של לעצור את הדמעות .
באמצע השיעור ביקשתי ללכת להתפנות אבל זה לא מה שרציתי , רציתי לצאת לחצר האחורית ולהרגע מהיום הזה .
הלכתי לחצר האחורית , ישבתי על ספסל והרמתי את היד וראיתי שלולית דם הלכתי אחרי עקבות הדם וראיתי מישהו על הרצפה .
הדם הגיע ממנו .. אני לא יודעת איך הוא הגיע לפה אבל עדיף שאני ישתה את הדם שלו כדי לגאול אותו מייסוריו … וגם בגלל שאני רעבה …
התחלתי לשתות את דמו "את חייבת לעשות את זה בציבור ?" שמעתי את אנגלה שואלת אותי
" זה כמו שאני ישאל אותך אותו דבר כשאת אוכלת אמרתי לה וניקיתי את הפנים שלי מהדם " חחחחחחחחח" שלושתנו צחקנו ביחד .
" איפה היית ? לא ראינו אותך כל היום " שאלה סרינה
" סיפור ארוך .." אמרתי לה התחלנו לדבר עד שהשומר בא ושאל בבהלה וגם קצת בכעס " מה הולך פה ?! אתן בסדר ?! למה יש פה כל כך הרבה דם ? ומה קרה לאיש הזה ?"

אני לא מאמינה שזה קורה לי ……

תגובות וממשיכה D:

hanna and eden <3


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך