hanna.eden
תגובות וממשיכה <3

יומנה של ערפדית

hanna.eden 08/01/2013 1317 צפיות 11 תגובות
תגובות וממשיכה <3

שמי ליליאן ( רוב החברים קוראים לי לילי )
אני בת 16, אני באה ממשפחת ערפדים
חבר – אין, חברות טובות יש רק שלא ראיתי אותן חודשיים
טוב אז נתחיל

יום שני שעה 14:15

יומני היקר
היום קמתי בבוקר ניראתי פשוט זוועה, היתלבשתי והיתערגנתי לקראת היום הראשון ללימודים.
פתאום הפעמון של הדלת צילצל. …… ניגשתי ליפתוח את הדלת ואת מי אני רואה? ! את השתי " הבסט פרנדס " שלי.
קפצנו אחת על השניה היתחלנו ליצרוח מרוב היתרגשות,
שאלתי – מה אתם עושות פה?
הן – מה זאת אומרת מה אנחנו עושות פה מה את לא שמחה ליראות אותנו?! סתתתם בנו לאסוף אותך לתיכון החדש שלנו.
אני- רגע זה אומר שסלחתם לי ?
הן- ברור, תיראי עברו חודשיים שלמים ומזה היתגעגנו., התחלנו כבר להבין את כול הקטע של הערפדים והחלתנו שאין מה לעשות זאת מי שאת וזהו.
הלכנו לבית הספר והיום הראשון התחיל, היתלבשתי הכי יפה שיכולתי לבשתי חולצת תחרה וחצאית פירחונית קצרה עם נעלי עקב בצבע סגול לילך. כול החופש חסכתי בישביל הנעליים האלה. וזה לא כי ההורים לא מביאים לי כסף זה ביגלל שאין לי הורים. זה סיפור דיי עצוב…. בעצם מאוד עצוב. איבדתי את ההורים שלי בגיל שלוש כאשר עברנו תאונת דרכים ורק אני שרדתי עפתי מהחלון של האוטו ונישארתי בודדה על הכביש ואז זוג הורים מדהימים! מצאו אותי, לאמא לא היתה אפשרות להוליד היא היתה הרה. אז הם החליתו לאמץ אותי וקראו לי ליליאן כי הם מצאו אותי בלילה כשהירח המלא היה באמצא השמיים. ברגע זה הם הבינו שאני ערפדית ביגלל שכשהתחלתי ליבכות שלפתי שיניים.
אבל לצארי אחרי כמה דקות הגיעו ערפדים בוגרים בין אלפי שנים מהמועצה, הם אמרו להורים שיוחלו לישמור עלי עד גיל 7, אחרי גיל 7 אני יעבור למועצה לילמוד להיות ערפדית אמיתית. וכמובן שעברתי למועצה אבל גם למדתי בבית ספר רגי ושם פגשתי את שתי החברות המקסימות שלי סרינה ואנגלה, שתיהם זהובות שער ויפות ממש יפות. שכמוני מכוערת אבל כולם אומרים שלא אבל זה רק בעשביל שלא ליפגוע בי.
עכשיו נחזור אלי ואל החברות שלי, יצאנו לביהס החדש שלנו היינו לחוצות. הגענו לשער הראשי של בצפר "גרין" . וכמובן אנגלה התחילה להיתבכין שהיא מפחדת, אפשר להגיד שאנגלה "דרמה קווין" . החרכנו אותה להיכנס והמשכנו ללכת לכיתה שלנו קיבלנו את המערכת שלנו ופיתאום ראיתי מישהו חתיך וגם שלא הקרתי אותו הבנתי שהוא אהבת חיי. ועד כמה שאני מגושמת ניתקלתי העמוד שבמיסדרון והיתעלפתי. החברות שלי והוא באו לעזרתי ואמרו לו " תעשה לה הנשמה " ופיתאום באה רקזת שמנה וצעקה " זוזו מידרקי אני יתפל בה " היתעוררתי ראיתי את הנער הזה ורצתי לשרותיםמרוב בושה. החברות שלי ניסו להרגיע אותי ששום דבר לא קרה אבל לא ממש הקשבתי האיתי עשוקה בנער החתיך הזה שאני לא יודעת את שמו.
אני וחברותי ניפרדנו וכול אחת אלכה לשיעורים שלה. היום השיעורים שלי היו יותר קצרים.בדרח הביתה היה גשום, נורא רציתי לעבור כביש וכימעת החלקתי, למה כימעת (שאלה רתורית ) ?! כי ה"חתיך" הזה תפס אותי. היסתקלהו אחד בעיניים של השני זה היה אהבה מימבט ראשון הוא ניסה לנשק אותי אבל קמתי מהר ורצתי לבית שלי.
אההה וקוראים לו גסטין, נכוןנשם מדהים.
הגעתי לשער של הבית שלי פתחתי אותו ופתאום………..

– המשך יבוא –
Hanna and Eden


תגובות (11)

אם היא ערפדה איך היא לא נראית טוב? ואם היא ערפדה איך היא גדלה מאז שהיא תינוקת או אם ההורים שלה ערפדים איך היא נולדה כי ערפדים לא יכולים ללדת ואם ההורים שלה היו ערפדים איך תאונה הרגה אותם?!
בבקשה תמשיכי והסבירי כי אני רוצה לדעת. ^~^

08/01/2013 12:32

היא חושבת שהיא לא ניראת טוב אבל היא יפה,לא סמתי לב לפרטים האלה, הכוונה שהיא מעומצת ופשוט שמאז התאונה אך אחד לא מצא אותם

08/01/2013 12:39

כשדמות מדברת נהוג לשים את מילותיה במרכאות
דוגמא: "……………." אמר/ה/צעק/ה/בכה/תה ____ וכאלו דברים.

נסי ליכתוב בעיברית תיקנית וזה יעזור לקורא להבין את המיתרחש :)

08/01/2013 12:47

תודה על הערה אני ישמח שתשתפי אותי עם יש לך מה לתקן
אבל כאשר הדמות מספרת וזה לא ציטוט לא חייב להוסיף מרכאות

08/01/2013 12:54

כשהדמות מספרת היא כותבת את הדברים, לכן גם כל מה שהיא כותבת צריך להיות במרכאות ("..") וכשאנשים מדברים על הדבר הזה ששכחתי איך קוראים לו… ('…')

(ניראה כמו פנים אבל זה לא XD)

08/01/2013 15:07

אבל זה לא ציטוט והקוונה שהיא יכלה להגיד משהו אחר באותו הסגנון והמשמעות

08/01/2013 22:24

תמשיכי

08/01/2013 22:45

אוקיי .
יש לך כמה שגיאות כתיב ( זה לא ממש משנה , אבל תבדקי את הפרק לפני שאת מעלה
אותו ) .
תעשי רוחי זמן , נגיד לא לכתוב את כול בפרק אחד , תסבירי טיפה יותר ותפרטי את ההרגשות
שלה ותיאורים מקום ובני אדם .
שאנשים מדברת שמי מרכאות :
פתחתי את הדלת כדי לראות מי מצלצל בפעמון , ברגע שפתחתי את הדלת ראיתי את
שתי החברות הכי טובות שלי שלא ראיתי חודשיים , הייתי בשוק רציני " מה אתן עושות פה "? שאלתי שאני עדיין בפה פתוח .
" מה , מה זאת אומרת מה אנחנו עושות פה "? הן קפצו עלי בחיבוק .—————————- ואל תשכחי לעשות סימני פיסוק ————————————–.
קיצר בהצלחה בשכתוב :)
ולגמרה שככתי , ברוך הבא לאתר P: P: P:

09/01/2013 00:23

זה הסיפור הראשון שלי ואין לי ממש ניסיון אז אני ישמח עם תתקנו אותי
אהה ו… תודה

09/01/2013 03:18

אה אהבתי אבל את צריכה לעשות כול מה שהן אמרו בקיצור …..
וגם תרחיבי בתיאורים וגם את הולכת ממש מהר עם הסיפור חכי קצת תספרי יותר עליה
על החברות שלה איך הם נפגשו וכזה….
ובבקשה אל תעשי שני צדדים כי הרבה עושות וזה מחרפן אותי…
חוץ מזה ממש אהבתי ותעשי פרקים ארוכים חחחחחחחחח

09/01/2013 03:25

המשכתי <3

09/01/2013 04:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך