Alice
יאלה חבריה חחחחחחחחחחחחח

יומני היקר | צריכה דמויות

Alice 03/08/2013 945 צפיות 12 תגובות
יאלה חבריה חחחחחחחחחחחחח

העלילה מתקדמת וכך הדמויות.
אני צריכה מספר מקביל של בנים-בנות(X בנים Xבנות)
הרשמה:
שם:(אנגלי זה מתרחש באנגליה)
גיל:לא משנה(עד גיל 17)(אפשר ילדים אפילו)
תיאור:
אופי:
עבר:
זוגיות:כן\לא
הערות\הארות\גזר מקומט:

תקציר הסיפור:

שמי ליסה,אני בת 15 מאנגליה.
אני נערה ממוצעת כמו כל הילדים בגילי,אך אני לומדת בבית ספר פרטי ל"עשירים סנובים ומטומטמים"
בבית הספר המטומטם שלי,המורים מאמינים במשמעת שמיושמת במכות,עונשים,ונימוס.
מ-ע-ו-ל-ה…
~
כרגיל אמבר והחברות הסנוביות שלה באו ולכלכו על הסוודר החדש שלי,למרות שהוא היה בדיוק כפי שלהן רק בצבע אחר.
"השיער שלה כל כך נוראי!"אמרה אחת וחייכה חיוך מגעיל.
"והנעלים…בושה לאנושות"אמרה אחרת ושילבה את זרועותיה.
המשכתי בדרכי,נאנחת מעצבים אך יודעת שכל מה שהן אומרות זה שקר.סבתי היקרה תמיד אמרה:"מי שאת זו את ואף אחד אחר לא יוכל לקבוע את זה,מתוקה שלי."
נזכרתי בה,איך הייתי יושבת בספת ביתה,מול האח,והיא הייתה מספרת לי סיפורים עליה ועל סבא שלי,שנפטר עוד לפניה,ממזמן.
פני הפכו לעצובות,היא יקרה לי.תמיד אהבתי אותה……
~
"את ליסה?"הבטתי על הנער הלא מוכר,היישר לתוך עיניו הכחולות.
"כן"הנהנתי.
"בריק.נעים להכיר."אמר והפנה אלי את ידי,לחצנו ידים .
"אני הנער החדש……."
~
"תלמידים שקט!"צעקה המורה ונקשה במקל שהיה בידה על הלוח.
התחיל השיעור,והרגשתי את עיניו של בריק נעוצות בגבי,וחייכתי לעצמי חיוך קטן.
"מה כל כך מצחיק העלמה רובינסון?!"צעקה המורה עלי והכתה בראשי שלוש מכות עם המקל הקשה.
בלעתי את הצעקות,והצחקוקים כבר החלו.
כרגיל.
הסתכלתי על בריק,הוא היה נראה המום.
טמנתי את ראשי בתוך המחברת,לא נותנת לדמעות לברוח.
המורה השמן הזה השפיל אותי ליד בריק.
"נמאס לי."אמרתי,ראשי מורכן,כל שיערי עבר כמו חומה שמיגנה על ראשי,מה שלא נכון.
המורה היכה בראשי 3 מכות עם הסרגל.
מכה,מכה,מכה-
"לא!"צעקתי ותפסתי את ידו,לא נותנת לו להכות אותי.
"לא?"שאל.
"לא.נמאס לי שמרביצים לי.
נמאס לי שמקללים אותי.
נמאס לי שמתייחסים אלי ככה!
איזה מין בן אדם אתה,מכה נערה תמימה סתם כך?
איזה מין בן אדם חסר לב,נשמה?
איך אתה מעז לעשות לי דבר כזה.
מי אתה?
מי אתה!?"צרחתי עליו.


תגובות (12)

שם:צ'ירו ^-^
גיל:מה שבא לך
תיאור:נמממ , שיער חום עד הכתפיים ופוני לצד ועיינים כחולות -_-
אופי:נחמדה , אמיצה , פתיל קצר (והווו אני קצרה)
עבר:עלתה מיפן , זה בטוח , את השאר תמציאי לבד XD
זוגיות:לא
הערות\הארות\גזר מקומט:את מכירה את פורטל הארי פוטר? ^-^

03/08/2013 05:41

כן

03/08/2013 05:45

שם:ג'ני
גיל: מוזמנת לבחור(;
תיאור: בעלת שיער חום בהיר ורך, פוני קל הנוטה מעט לעיניה, עיניים תכולות עדינות ולהן מעטפת ריסים כהות, חיוך שובה, גומות, חיוורת, גבוהה, רזה, עגילים לזוג תנוכיה.
אופי: חברותית, עדינה, מגוננת, שנונה, בעלת חוש הומור, יודעת לתקוף כשיש צורך, חברה טובה וקשובה, מופנמת. חובבת ספרים ושקיעות ארוכות, מצלמת נופים ואנשים פה אחד, מציירת, רגועה, שרה כשמתחשק יחד עם נגינת הגיטרה של ז'אק.
רקע: ג'ני גדלה בבית מרוחק ומבודד בקצה עיירה פשוטה ושוממת. כאשר הגיעה לכערך גיל 14, החלו ריבי הוריה. חצי שנה לאחר מכן ארזה חפציה והתלוותה לאימה לעיר הגדולה.
בן זוג: ז'אק, אניח לך לפתח את המערכת יחסים כרצונך, כי יצירת מערכות יחסים זה כיף חח

שם:ז'אק
גיל: כשנה וחצי לערך מעל הגיל שתבחרי לג'ני
תיאור: בעל שיער שחור כהה ולו פוני קל, עיניים ירוקות מדהימות בעומקן, זוג שורות שיניים צחורות וישרות, חיוך ביישני אך עם זאת שובה, עיניים צוחקות. גבוה, בעל כתפיים רחבות, עורו זהוב למדי, נוטה לחיוורון.
אופי: ביישן, עמוק, שנון, בעל ניסוח מדהים, מקצר במילותיו, מגונן כאשר קיים צורך, אוהב, עוצמתי, בעל נוכחות בולטת בדממתו. מנגן בגיטרה, כותב שירים וקטעים, מלחין להנאתו, מגבש דעותיו.
רקע: ז'אק הינו בן לזוג מהגרים צרפתים, אשר אוצר מילותיהם בשפה האנגלית הינו דל, ולכן מוצא עצמו מלמד הוריו לשפתו שלו. נולד באנגליה, דובר אנגלית וצרפתית.

מקווה שאהבת.. אני מהנייד והריכוז שלי לא משהו חח

03/08/2013 05:51

בת זוג עתידית, ג'ני חחחחח

03/08/2013 05:52

אוקיי :) עוד זוג אחד או בת אחת או בן אחד לא משנה לי כבר

03/08/2013 06:04

אמרת שאת הולכת לא?

03/08/2013 06:06

שם: תומאס (תום, כינוי) מרקרדי.
גיל: שבע עשרה בדיוק.
תיאור: מראה שגרתי, בעל שיער בלונדיני חיוור (כמעט לבן) ועיניים ירוקות. מאוד גבוה (1.87, בערך). לובש בגדים רגילים ולא מותגים, למרות שהוריו עשירים מאוד.
אופי: בחור דיי נורמלי וטוב בספורט, מתמטיקה וספרות אנגלית. יש לו הרבה חברים ובנות לוטשות בו מבטים. בסתר, הוא מנהל חיים סודיים. הוא הומוסקסואל (אם זה לא מפריע לך) בארון, שמנהל מערכת יחסים וירטואלית עם מישהו באינטרנט., שהוא לא מכיר.
עבר: אמו התאבדה בילדותו בגלל דיכאון והוא היה זה שמצא את הגופה שלה, מה שהותיר אותו עם טראומה רצינית. לאחר כמה שנים, אביו התחתן עם מנהלת חברת פרוות (אמיתיות, אגב) שחצנית ודוחה, ששכנעה את אביו לשלוח אותו לבית הספר הזה, כי, לטענתה, הסביבה החדשה תעזור לו.
הערות: יודע לדבר בכמה שפות שונות.

03/08/2013 09:37

שם: אמיליה פונד
גיל: 17
מראה: שיער אדום כדם (היא לא צבעה אותו) עיניים ירוקות, חזה שופע (אני בן אדם מוזר- הערת הכותבת), גובה ממוצע, משקל ממוצע.
אופי: קרירה, כנה (קצת יותר מדי), יודעת לשמור על סודות, מסתורית, עקשנית, גאוותנית.
היא בחורה די משוגעת בכל מה שקשור להתנהגות כי אנשים ממש לא מבינים אותה. היא אוהבת מוזיקה ישנה, לא אוהבת קניות, שמה בגדים מוזרים (רק ג'ינס וחולצות מכופתרות), לא אוהבת צבע ורוד והרשימה די ארוכה. למרות הקרירות שלה היא ממש יפה ולכן בנים נוהגים ללטוש בה מבטים מהצד אבל לא יותר מדי זמן כי אם היא תגלה שזה מה שהם עושים היא תשלח להם מבט של כעס טהור, מה שממש מפחיד אותם.
עבר: הוריה הם פיזיקאים מפורסמים אבל צנועים ולכן הם משפחה מעוד מחוברת. בחורף בגלל שהם ממש לא אוהבים את הקיץ הם תמיד היו נוסעים לבית קטן שיש להם בקנדה כדי לבקר את סבתא שלה. אבל כל זה השתנה כשאמא חלתה והתחילה לשבת בכיסא גלגלים. חוץ מכיסא הגלגלים שום דבר בה לא השתנה אבל האווירה הייתה יותר רחמנית סביבם והם שנאו את זה.
זוגיות: לא נמצאת בזוגיות כרגע וגם לא רוצה……(יש פה רמיזה רממיזה רמיזה לזוגיות בעתיד רמיזה רמיזה רמיזה)

03/08/2013 10:11

הערות: מנומסת מעוד, מדברת בסינית גרמנית רוסית וכמובן אנגלית.

03/08/2013 10:12

חחחחחחחחחח הבנתי את הרמיזה,אני ממשיכה כולכם בסיפור :)

03/08/2013 13:06

ואני ממשיכה את הפגישה הנחמדה שלנו ושל אינויאשה ;-;

03/08/2013 13:09

נחמדה?

03/08/2013 13:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך