EmmaLove
דעה? תגובה? משהו? (:

יומני היקר – פרק 13

EmmaLove 13/07/2011 1111 צפיות 8 תגובות
דעה? תגובה? משהו? (:

יומני היקר – פרק 13

*נקודת מבט – ג׳ני*
קמנו בשקט מהספסל מתקדמים לביתי באיטיות.
לא דיברנו, כל אחד היה שקוע במחשבותיו. 
העברתי מבט זריז על שון וראיתי אותו מביט מטה. מבט עצוב על פניו. באותו הרגע רציתי לתפוס בידו ולחבק אותו חזק, להעלים את העצב מעיניו. אבל ידעתי שאני לא יכולה. הוא יכעס. נכון הוא היה נחמד אליי בפארק אבל זה כנראה היה רק מתוך רחמים. 
"ג׳ני?" שמעתי את קולו החלש של שון. מוציא אותי ממחשבותיו.  
"כן?" שאלתי בטון הכי רגוע שלי והפניתי את מבטי אליו. 
"אני יכול לשאול אותך שאלה?" שאל במבוכה וגירד את עורפו. 
"אני חושבת שכן" אמרתי בבלבול, מה הוא כבר יכול לשאול אותי?
"טוב.. אז.. אממ.. יש איזו ילדה.. ואני קצת.. קצת אוהב אותה.. אבל אני לא יודע איך להגיד לה.. יש לך הצעות?" שאל במבוכה ועכשיו הלחיים שלו היו אדומות כמו עגבנייה. 
"אתה.. אוהב מישהי?" שאלתי בפליאה. זה כאילו שמעתי את הדבר הכי נורא בעולם. שוו אוהב מישהי. מישהי שהיא לא אני. 
"כן.. אבל אני לא יודע אם היא אוהבת אותי בחזרה. את מבינה? לפעמים כשהיא מסתכלת עלי אני רואה אהבה בעיניים שלה ולפעמים אני מרגיש שאם היה לה גרזן ביד היא לא הייתה מהססת להשתמש בו" אמר וגיחך מעט.
"ומה אתה רוצה ממני?" שאלתי, מנסה להסתיר את העצבנות שבקולי כמה שיותר. 
"אני לא יודע.. את בת.. מה בנות אוהבות?" שאל והביט בי. 
תסכול ועצב מהולים בציפיה היו בעיניו. מצד אחד הוא רוצה להרשים את הבת שהוא אוהב והוא סומך עלי מצד שני.. אני לא רוצה שהוא יהיה עם מישהי אחרת.. מה אני עושה?! 
"זה משתנה מבת לבת.. מה האופי שלה?" שאלתי. 

*נקודת מבט – שון*
"זה משתנה מבת לבת.. מה האופי שלה?" ג׳ני שאלה. 
"היא הילדה הכי מדהימה בעולם. היא מצחיקה, ויש לה צחוק שגורם לך באופן אוטומטי לצחוק גם. כל פעם שהיא מאושרת אני מרגיש מאושר גם וכשהיא עצובה בא לי להחזיק אותה חזק ולגרום לה להרגיש טוב" אמרתי. לא מרסן את פי. את כל הרגשות שהיו לי אליה אמרתי בלי לחשוב אפילו.
"אהה.. היא בטח מאוד חשובה לך אם ככה אתה מרגיש" ג׳ני אמרה בטון עייף או מאוכזב. 
אתם בטח חושבים לעצמכם למה אני כזה אידיוט ואמרתי לה שאני אוהב מישהי. זה רק בגלל שככה אני אוכל לדעת מה היא מרגישה, איך היא רוצה שיצהירו בפניה אהבה. 
אני רק מקווה שאני לא עושה נזק ביחסים סיננו בזה שאני שואל אותה שאלות כאלה. 
"כן, מאוד" אמרתי וחייכתי. 
"תנסה להביא לה פרחים. או אולי לגלות מה היא אוהבת ולגלות אם יש בנכם נושאים משותפים" אמרה. 
זה מה שאני מנסה לעשות! והתשובות שלך לא עוזרות לי כל כך! 
אוף ג׳ני. תעזרי לי. איך אני אומר לך שאני אוהב אותך?


תגובות (8)

שיווווווו לא אכפת לי איך, העיקר שיעשה את זה כבר! או שהיא….
הם מתים אחד על השני ואף אחד מהם לא מעז להגיד! אוף!
שישלח לה פרחים יכתוב לה שלט במטוס, ישאר לה פתק על השולחן, יגיד וזהו! מצידי שיכתוב לה את כסטטוס בפייסבוק! אבל שיגיד כבר!
חחחחח אני מכורה לסיפור שלך!
אוהבת אותו!
תמשיכייייייי
נ.ב: סורי על החפירה ,:)

13/07/2011 21:47

אעאעאעעאעא!!!
שיגיד לה כבר!!!
ושהיא תגיד לו!!!!
ושתמשיכי!!!
עאעאעאעא!!!!

13/07/2011 22:07

את חייבת להמשיך הוא חייב להגיד לה שהוא אוהב אותה !! מיצידי שיסקור מטוס ויכתוב על בד ג'ני אני אוהב אותך ויתלה על המטוס ושהמטוס ימריא היא תראה את זה חחחח אני יודעת שזה מאוד מפגר חחחחח :)

13/07/2011 23:07

יואווווווווו!!!
אין התאהבתי בסדרה את חייבת להמשיך!!!!!!!
ואיך היא לא מבינה שזאת היא???
אוףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!

13/07/2011 23:09

תמשיכייייייייייייייייייייי עכשיו מיד דחוף בהוללל נווווו

14/07/2011 01:58
lilach LC

את לא רצינית ! שיגיד לה כבר הטמבל !! תמשיכי ומהר …

14/07/2011 10:46

נוווווווווווו!!!
שיגיד!!!
היא נישקה אותו!!!!
הוא גבר לעזאזל!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אהאהאאהאהאהאהאאהא!!!!!!!!!!!!!!

14/07/2011 19:23

העלתי, אני מחכה לאישור (:

17/07/2011 16:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך