EmmaLove
אל תשכחו לומר מה דעתם...

ואני שוקלת להפסיק את משנה מקום משנה מזל-
אל תכעסו עליי... פשוט אני רואה שלא אוהבים אותו כ״כ...

יומני היקר – פרק 6

EmmaLove 11/06/2011 1102 צפיות 10 תגובות
אל תשכחו לומר מה דעתם...

ואני שוקלת להפסיק את משנה מקום משנה מזל-
אל תכעסו עליי... פשוט אני רואה שלא אוהבים אותו כ״כ...

פרק 6

*נקודת מבט – ג׳ני*
מה? זה לא יכול להיות, למה החיים כ"כ אכזריים אליי? 
"מה?! לא! בבקשה! למה דווקא היום? למה דווקא ב4? אפשר לדחות? לבטל? משהו?" התחננתי בפני אדון ג׳ונסון.
ידעתי שלקחת חלק מהאשמה עליי זה רעיון מפגר!
"אין דבר כזה לדחות ריתוקים. זה בית ספר, לא קניון. פעם הבאה תדעי לא להבריז. עכשיו תצאו מפה" אמר אדון ג׳ונסון והצביע על הדלת. 
"אוף איתך!" גערתי בשון כשיצאנו מחדר המנהל. 
"מה את רוצה ממני? אני גם לוקח את כל האשמה, גם את מטומטמת מדיי בשביל להגיד שאת רוצה להיענש וגם אני  האשם?" גער בי בחזרה. 
הייתה לו טענה טובה. 
"מה שהתכוונתי ז-" התחלתי לומר אך הוא קטע אותי. 
"מה שהתכוונת לומר הוא תודה שון שאתה כ״כ נסיך, וחלומי, ומושלם בשביל לקחת את כל האשמה עלייך ותסלח לי כי אני כל כך מטומטמת שגרמתי לעצמי לקבל עונש ולהפסיד דייט עם פוץ אידיוט" אמר, והיה נראה כאילו שמח בדבריו. 
"מה שעוצר את הדמעות בובי" אמרתי והתחלתי ללכת. 
"ורק שתדע…" אמרתי בעודי עוצרת להסתכל עליו. 
"מייק לא פוץ. הוא כנראה טוב יותר ממה שאתה תהיה אי פעם" אמרתי והלכתי משם במהירות. אידיוט. 
עכשיו אני רק צריכה למצוא את מייק, לגרום לו לשנות את תאריך הדייט. אני לא אפספס אותו בשום הון שבעולם. חיכיתי לפגישה הזו יותר מדיי. 

*נקודת מבט – שון*
"ורק שתדע…" אמרה ג׳ני והפסיקה ללכת. 
" מייק לא פוץ. הוא כנראה טוב יותר ממה שאתה תהיה אי פעם" אמרה והלכה בלי לתת לי להגיב. זה פגע בי, לא אשקר. 
מי לא יפגש כשישמע שאהבת חייו יוצאת לדייט עם פוץ מסריח? 
אפרופו פגישות! הפגישה עם סת׳! אני חייב לדחות אותה! 
אין סיכוי בעולם שאני מוותר על ההזדמנות לדעת מה ג׳ני אוהבת. 
הוצאתי מהר את הפלאפון, מדפדף בן השיחות האחרונות, מחפש את המספר הספציפי. 
"סת׳!" אמרתי לעצמי כשעיניי נחו על מספרו במכשירי. 
"תענה… תענה" לחשתי לעצמי. 
"הלו-" נשמע קולו של סת דרך הפלאפון, אך קטעתי אותו במהירות.
"היי סת׳ זה-" התחלתי לומר אך נקטעתי על ידי סת׳. 
"כן אני מזהה את הקול שלך, מה אתה צריך אחי? אתה לא יכול להתאפק לערב, אתה רוצה מידע על ג׳ני עכשיו?" שאל וגיחך. 
"תשתוק אידיוט! מישהו עוד ישמע אותך!" גערתי בו. 
"שון, תן לי לספר לך משהו שאולי יפתיע אותך. כולם יודעים שאתה אוהב את ג׳ני. כולם חוץ מג׳ני." אמר ואני השתתקתי. זה לא יכול להיות! אף אחד לא יודע! 
"זה לא יכול להיות, לא סיפרתי לאף אחד" דיברתי לעצמי בקול. 
"בוא נגיד שאתה לא השחקן הכי טוב. ואיך שהתנהגת כשג׳ני נפרדה ממני היה דיי מסגיר" אמר ואת החלק של ה׳נפרדה ממני׳ אמר בכאב. 
מה אני אעשה שחשתי צורך עז בלרקוד כששמעתי שהם נפרדו? 
"בכל מקרה. לא על זה רציתי לדבר איתך, זאת אומרת כן על זה פשוט לא על זה…" אמרתי ואני חושב שאפילו בלבלתי את עצמי…
"אוקיי?" אמר סת׳ בשאלה והיה ניתן לשמוע שהוא מבולבל. 
"בכל מקרה, אני לא אוכל להגיע היום.. קיבלתי ריתוק" אמרתי והסתכלתי קדימה. אל קבוצת בנות שבחנה אותי בלי הפסקה במהלך העשר דקות האחרונות. 
"ריתוק? על מה?" שאל סת׳ מופתע. יש על מה להיות מופתע, אני לא מהילדים של ריתוק בוא נאמר ככה…
"הברזה"
"שובב" אמר סת בגיחוך, מה שגרם לי לצחוק מעט. 
"טוב, אני צריך ללכת. אז נדבר?" שאלתי אותו. 
"כן" ענה בפשטות. 
"ביי" אמרתי בפשטות. 
"מי זה היה?" שמעתי קול מוכר מאחוריי גבי. 

*נקודת מבט – ג׳ני*
התהלכתי לי במסדרונות בית הספר בלי תעסוקה. 
דיברתי כבר עם מייק וקבענו לתאם תאריך אחר לפגישה. 
הסתובבתי לי עד שעיניי נחו על שון שעומד באמצע רחבת בית הספר מדבר בטלפון כשחבורת בנות בוחנות אותו מלמעלה עד למטה. 
רציתי לדעת אם מי הוא מדבר בטלפון. אולי הנערה המסתורית שלו? הסקרנות הרגה אותי. לאט לאט התקדמתי לכיוון שון. עומדת מאחוריו ומצותת לשיחתו. 
 "בכל מקרה, אני לא אוכל להגיע היום.. קיבלתי ריתוק" שמעתי אותו אומר לפתע. כנראה שמי שהיה בצד השני שאל אותו למה, כי הדבר הבא שהוא ענה היה
"הברזה"
אחרי כמה שניות צחוק קטן נפלט מפיו, זה גרם לי לחייך. מה קורא לך ג׳ניפר אן פרקר?! תפסיקי לחשוב על שון!! הוא רע!
"טוב, אני צריך ללכת. אז נדבר?" קולו של שון אמר לפתע, מוציא אותי ממחשבותיי. 
"ביי" אמר בפשטות וניתק את הטלפון. 
"מי זה היה?" שאלתי, לא מרסנת את עצמי.  


תגובות (10)

וואווו! איזה מדהים!
את חייבת להמשיך דחוף!! :)

11/06/2011 17:35

את לא רצינית ! אל תפסיקי את משנה מקום משנה מזל !!!
הוא באמת סיפור מדהים
והמון אוהבים אותו
את פשוט לא יכולה להפסיק !

ושוב, הכתיבה שלך… יש לך כישרון אמיתי

11/06/2011 18:13

בבקשה אל תפסיקי לכתוב את "משנה מקום משנה מזל" זה סיפור ממש יפה!

11/06/2011 18:22

לאלאללאלאלאלאללאלאלאלאללאלאלאללאלא
את לא מפסיקה את משנה מקום משנה מזל אין סיכוי!
אם את מפסיקה את משנה מקום משנה מזל אני מפסיקה לכתוב.חד וחלק.
וחוצמזה אני אוסרת עלייך!פשוט א ו ס ר ת !אסור לך,שומעת(או קוראת)?!את לא מפסיקה את הסיפור הזה בשום פנים ואופן לא ולא אין סיכוי בחיים לא אין אפשרות כזו פשוט אין
נ.ב:הללויה!היא חזרה לראות!ווהווו!היא לא עיוורת!!היא רואה שהוא דלוק עליה ברמות מטורפות!!!

11/06/2011 19:08

בנות תודה על התמיכה (:
הדר אם תפסיקי לכתוב אמצא דרך ואכה אותך, את לא מפסיקה
בטח שלא בגללי… אני לא אתמודד עם הידיעה שגרמתי לך להפסיק לכתוב.
אבל [!] אתן חייבות להבין בנות, הסיפור הזה… משנה מקום משנה מזל
ממש קשה לי לכתוב אותו, אני שוברת את הראש על כל מילה בשביל שיצא הכי טוב שאפשר
ולא הרבה מראים שאוהבים אותו, אני לא רוצה לכתוב אם אין ביקוש, למרות שזה יפגע בי..
וגם אם יחליטו שזה בסדר שאפסיק אתחיל אחד חדש..

11/06/2011 19:29

אל תפסיקי את משנה מקום משנה מזל הוא ממש טוב <3
ותמשיכי את הסיפור הזה הוא מדהים!!!

11/06/2011 19:57

אמה,אם את תפסיקי את משנה מקום משנה מזל אני אבוא אלייך לבית אם דחפור,אחפור דרך אל החדר שלך ואלייך ואצרח עלייך להמשיך את הסיפור עד שהאצבעות שלך ייפלו ואת תיפלי למיטה מרוב עייפות.
לרוב אני לא בנאדם אלים אבל כשזה מגיע לסיפורים שאני אוהבת….כדאי להתרחק ממני.
אם קשה לך להמשיך אז את יכולה ליצור איתי קשר ואני אעזור לך למצוא רעיונות.
ותאמיני לי שאני אפסיק אם את תפסיקי.
אז קדימה,תכתבי ותמשיכי כי אם לא אני צריכה למצוא מישהו עם דחפור…

11/06/2011 20:04

העלתי משנה מקום משנה מזל 9.
אני מחכה שיאשרו,
בואו נראה כמה אוהבים אותו כמו שאומרים (:

11/06/2011 20:29

קראתי את הכול שוב!! 0_0!! חחחח
לא רוצה לחפור או משו, אבל אני די התמכרתי! אז…
תמשיכייייייייייייייייייי ;)

13/06/2011 23:25

ממש יפה!!11111111

13/07/2011 01:33
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך