סיפורונת
קראתי בסוף לסיפור " יותר מזה " כי אני חושבת שהוא מאוד מתאים . הגעתי לשם הזה כי אני שומעת לאחרונה את השיר " more than this " של וואן דיירקשן ובתרגום לעברית זה " יותר מזה " .
אז איך אתם חושבים, מתאים ?

אוהבת המון ♥
ארנלה :)

יותר מזה – פרק 1

סיפורונת 02/08/2013 1017 צפיות 4 תגובות
קראתי בסוף לסיפור " יותר מזה " כי אני חושבת שהוא מאוד מתאים . הגעתי לשם הזה כי אני שומעת לאחרונה את השיר " more than this " של וואן דיירקשן ובתרגום לעברית זה " יותר מזה " .
אז איך אתם חושבים, מתאים ?

אוהבת המון ♥
ארנלה :)

" אז לאן אנחנו הולכות הפעם סם ? "
הלכתי בקצב מהיר אחרייה כדי לנסות לעמוד בקצב שלה וללכת על ידה .
" איזה אחד מהשכבה הזמין כמה בנות למועדון ואני אחת מהן, אני בטוחה שאת יכולה גם לבוא " ענתה לי, בלי להעיף אליי מבט .
אני חושבת שסם לא הכי יפה שיש, אבל הבנים מסתפקים בחזה הגדול שיש לה .
יש לה שיער שחור שמגיע לה עד אמצע הגב בערך והוא מדורג, והעיניים שלה חומות .
" ומה השם שלו ? "
" את לא מכירה "
" אוקי .. וזה היום ? "
" כן, תהיי מוכנה בשעה שמונה, דרך אגב חשבתי בשבילך על תירוץ לאמא שלך – הלכתי לסם, גאוני לא ?"
" זה מה שאני אומרת לה כל הזמן ! היא כבר תתחיל לחשוד שעברתי צד "
" מה הבעיה לומר לה שאת הולכת למסיבה ? "
" נראה לך שהיא תרשה לי ? "
" אז תגידי שאת הולכת עם חבר "
" ואז היא תרצה לדעת איזה "
" אז למחרת תיפרדי ממנו "
" לא רעיון טוב אבל אני כבר אאלתר משהו, אולי היא בכלל תירדם ולא תשים לב "
" מעולה, אז אני אגיד לו שאנחנו באות "
" לגמריי "
הצלצול צילצל ונכנסנו לכיתה .

כשנכנסתי הבייתה וזרקתי את התיק בחדר, הופתעתי לגלות שאני לא שומעת את קולה של אמא שלי . תמיד כשהייתי חוזרת מהלימודים הא הייתה יושבת על הבר ומעשנת סיגריה ואז צועקת " למה איחרת ?! אני מחכה לארוחת צהריים כבר שעה ! "
הרבה פעמים אני מעירה לאמא שלי שאולי היא צריכה ללכת להתאשפז בבית משוגעים או ללכת לפסיכולוג שיעזור לה עם הבעיות שלה, אבל אז היא זורקת עליי משהו ואני לרוב מצליחה להתחמק וצועקת " מה את חושבת שאני ?! משוגעת ?! " ואז מעשנת עוד קצת .
אבל הפעם כשנכנסתי למטבח וציפיתי לראות אותה כמו בכל פעם על יד הבר מעשנת, היא לא הייתה שם, היה רק פתק צהוב שלא ראיתי הבוקר על המקרר .
על הפתק היה רשום : " אלינור מקווה שתסתדרי בלעדיי ותצליחי להכין לעצמך אוכל, הלכתי לראיון עבודה, שלך אמא "
הכתב שלה היה כתב חרטומים לגמריי, אחריי מה שקרה עם אבא היא הדרדרה כל כך, היא התחילה לעשן, הכתב שלה נראה מזעזע, ההתנהגות שלה הדרדרה ומה לא, אני חושבת שיכול להיות שזה גם בגלל שלפניי שנתיים היא איבדה את אמא שלה בתאונת דרכים, ואבא שלה מת שש שנים לפניי כן .
אני אסתדר אמא, כרגיל .
פתחתי את המקפיא ושם כרגיל חיכו לי שנצילונים שקניתי בסופר בקניות האחרונות, כי רציתי לקחת קצת חופש מהלכין שניצלים בעצמי . אז הוצאתי אותם מהמקפיא ושמתי אותם על המחבט .
בינתיים שחיכיתי שהשניצלונים יהיו מוכנים התקשרתי לג'יני .
" היי ג'יני, איפה את ? "
" אני אצל חברה, שכחתי להודיע לאמא, מצטערת "
" לא זה בסדר .. מתי תחזרי ? "
" בסביבות שש "
" בטוח ? "
" בטוח "
" טוב סבבה תתקשרי אליי אם קורה משהו "
ואז ניתקתי וראיתי שיש לי הודעה מסם : " היי אל ( אל היה קיצור לאלינור, ככה רק סם קראה לי ) רק שתדעי שדיברתי עם הבחור החמוד והוא אמר שהוא ישמח שתבואי, אז אין לנו בעיות, אגב קוראים לו שון, סתם כי רצית לדעת . – ס' "
לא ידעתי מי זה שון אבל עניין אותי מאוד לדעת .
שלחתי לה בחזרה : " מי זה שון ? "
לא זכרתי שיש לו מישהו בשם שון בשכבה, אבל זה לא הפתיע, יש לנו שכבה ממש גדולה .
כשהשניצלונים היו מוכנים, הנחתי אותם בזהירות על צלחת ששמתי על הבר ואכלתי שם כמה דקות ואז הלכתי לחדר .
חשבתי שבגלל שהשעה כבר שלוש וחצי ( אני כבר חצי שעה בבית ), כדי שאתחיל להתארגן, כי לוקח לי לפחות שלוש שעות, טוב לא להתארגן, לפחות לבחור לבוש .

בשעה שמונה הייתי מוכנה לגמריי .
שמלה לבנה, נעלי עקב תואמות, התאפרתי, עשיתי קשת צמה כזאת בשיער, שמתי בושם אליאן, שרשרת תואמת ותיק צד לבן שבתוכו שמתי את הנייד שלי וכסף אם אצטרך .
סם שלחה לי הודעה " אני בחוץ, תצאי "
אמא שלי עדיין לא חזרה מראיון העבודה שלה, אבל ג'יני חזרה בשעה שהבטיחה לחזור בה, אז צעקתי לג'יני לסגור אחריי את הדלת, ושנייה לפניי שסגרתי שמעתי אותה צועקת " לאן את הולכת ?! "
לא רציתי לפתוח את הדלת חזרה ולענות אז פשוט הסתובבתי ופניתי ללכת, ובחוץ עמדה סם .
" היי את נראית נהדר " אמרה לי ואני הנהנתי " גם את " .
הדיף ממנה ריח של כמויות בושם " איזה בושם שמת ? " שאלתי אותה והתחלנו לצעוד, והיא הובילה .
" גירלפרנד, מכירה ? "
" לגמריי, היה לי אותו אבל הוא נגמר "
" נכון ! אני קניתי לך אותו ! "
הנהנתי, שמחתי שהיא זכרה . " אז איזה מועדון זה ? "
" אחד הטובים בעיר, את ממש תהני "
" בטוחה ? "
" לגמריי, ועוד כששון המארח .. "
" רגע המועדון הוא של שון ? "
" תיקון : של ההורים שלו "
" דרך אגב, עדיין לא ענית לי מי זה שון "
היא החטיפה לי מבט " ועדיף שגם לא תדעי ? "
" בכוונה רעה ? "
" פשוט אל תתקרבי אליו אוקי ? אני רוצה אותו, ואני ממש קרובה להשיג אותו "
הנהנתי " בסדר סם "
כשהיינו ברחוב של המועדון זיהיתי הרבה מהשכבה מתקרבים לשם, וגם נערים ונערות שלא הכרתי ולא ראיתי מימי . המוסיקה הרועשת נשמעה עוד מתחילת הרחוב, וכשסם ראתה את ההבעה על פניי היא אמרה " כל הרחוב הזה זה מועדונים, אז אפשר להרעיש פה "
" ואלה מועדונים חוקים ? "
" ברור שכן, טוב נראה לי "
בכניסה למועדון עמדו שניי גברים במדים שחורים, שממש נראו כמו הגברים האלה שעמדו בכניסה למועדון, כמו מהסרטים .
הם החטיפו אלינו מבט ואחד מהם שאל " מה השמות שלכן ? "
פתחתי את פיי כדי לענות אבל אז סם ענתה ברוגע " סם ואלינור, אנחנו ברשימה "
הגברים בחנו את הרשימה ואז הנהנו ופנו לנו דרך להיכנס .
היו שם הרבה נערים ונערות ורובם היו ברחבת הריקודם ורקדו אחד ליד השני, ראיתי גם כמה זוגות מתנשקים להם בצד, בעצם אי אפשר היה שלא לראות את זה .
שמעתי את סם צועקת לי " נכון שזה נהדר ?! " ואני רק הנהנתי וכשהחטפתי מבט כדי לראות אותה, היא הייתה כבר עמוק בתוך רחבת הריקודים, רוקדת עם איזה בחור חמוד .
פניתי לבר שהיה שם וביקשתי לשתות מים, אני לא אוהבת מוגז ואני גם לא רוצה להסתבך עם אלכוהול. הברמן היה זריז ומיד הוציא כוס ומזג לה מים, כשסיים הושיט לי את הכוס ואני מלמלתי " תודה " .
בגלל שסם עזבה אותי ולא ראיתי מישהו או מישהי שאני מכירה ויכולה לדבר איתו או איתה, הלכתי לצד והבטתי בכולם רוקדים ונהנים, סם מאוד בלטה שם עם השמלה החושפנית שלה וראיתי שהיא כבר רוקדת עם מישהו אחר .
" היי את " הפנתי את מבטיי מהמקום שהגיע הקול, נער שנראה בגילי התקרב אליי .
" אני מכירה אותך ? " שאלתי והוא חייך אליי " תמיד אפשר להכיר, קוראים לי שון אגב "


תגובות (4)

המשך!!

02/08/2013 08:28

יותר מזה זה שם נחמד :)
ניראה איך הוא יתאים לסיפור בהמשך.
אני אשמח לקרוא את ההמשך. זה נשמע סיפור נחמד לעקוב אחריו D:

02/08/2013 08:53

תמשיכי

02/08/2013 09:02

vהמשך

02/08/2013 09:13
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך