יותר מזה – פרק 3

סיפורונת 07/08/2013 801 צפיות 4 תגובות

כשאמא שלי גילתה והוציאה ממני שהלכתי למסיבה בלי רשותה ( ג'יני הלשינה ), היא אסרה עליי לצאת מהבית, רק לבית הספר וחזרה – לשבועיים .
למחרת כשקמתי בבוקר הייתה לי הודעה מחסוי : " בואי מהר, אני מחכה לך "
גלגלתי עיניים וניחשתי שזה שון ונזכרתי באתמול וששכחתי לתת לו את הז'קט שלו .
דחפתי לילקוט שלי את הז'קט שלו, שמתי חולצת בית ספר, מכנס בצבע מנטה וארוך, וסניקרס חמודות .
שמתי בושם סמבדיי ומרחתי גם קצת מהקרם גוף שלו, סדרתי את השיער שלי בקוקו, קצת התאפרתי והייתי מוכנה . חטפתי את התיק שלי והלכתי למטבח, שם כמובן אני הייתי צריכה להכין לעצמי ארוחת בוקר.
אמא שלי עדיין ישנה וג'יני כבר ישבה על הספה ובהתה בטלוויזיה ( ששידרו שם בובספוג ), ונראתה לגמריי מוכנה .
" ג'יני ? אכלת ארוחת בוקר ? " והיא רק הנידה בראשה והבנתי שאני צריכה להכין ארוחה כפולה, אז הלכתי על פנקייקים .
כשהם היו מוכנים שמתי על צלחת ערימה של חמישה פנקייקים והושטתי אותם לג'יני, שחטפה ממני את הצלחת והתחילה לזלול אותם .
אכלתי 2 פנקיקיים ואת השאר שמתי בשקית כי אני יודעת שאוכל אותם בדרך לבית ספר .
החטפתי מבט לג'יני " בואי, אלווה אותך לבית ספר "
והיא משכה בכתפייה " אני לא מרגישה טוב "
" כן בטח, את אומרת את זה כל יום, קדימה קומי ! "
ג'יני נחרה בבוז וסגרה את הטלוויזיה .
שמתי עליי את התיק וכך גם ג'יני עשתה ויצאנו לכיוון בתי הספר שלנו .

שון עמד על יד השער וחיפש משהו במבטו .
קיוויתי שהוא מחפש אותי, ולכן עברתי קרוב אליו, וצדקתי .
ידו נגעה בכתפיי והסתובבתי ושנינו אמרנו ביחד " היי "
" אתה מחפש את הז'קט שלך נכון ? " חייכתי אליו והורדתי את התיק כדי להוציא את הז'קט אבל הוא עצר אותי " לא לזה שלחתי לך את ההודעה "
" אז אתה זה ששלחת לי את ההודעה "
" כן מתברר " עכשיו גם הוא חייך " תקשיבי אחריי אתמול .. "
הרמתי את מבטיי אליו וקיוויתי שהוא יאמר משהו טוב, ולא רע .
" אז אני ממש רוצה להכיר אותך יותר .. את ממש יפה ו .. "
בהינו אחד בשני כמה רגעים ואז הוא המשיך " ואגב לא סיימנו משהו אתמול " ואז הוא רכן לנשק אותי .
" אתם חייבים לעשות את זה דווקא כאן ? " קולה של סם נשמע והתנתקתי משון ותקעתי מבט בסם, היא נראתה כועסת אבל מאוד .
" אנחנו צריכות לדבר " אמרה סם ואני הנהנתי ומלמלתי " אני מצטערת .. " ושון הנהן והספקתי לזרוק לו את הז'קט שלו ולרוץ אחריי סם שכבר ישבה על הספסל הקבוע שלנו וראיתי אותה מרחוק .
כשהתקרבתי לסם היא קמה והתעצבנה עליי " מה עובר עלייך ?! מנסה לקחת את היחיד שבאמת אהבתי ?! "
" היחיד מתוך מיליונים " גלגלתי עיניים והיא נחרה בבוז " את לא יודעת כלום ! "
" בבקשה סם .. הוא באמת היחיד שאני אוהבת אחריי רב כל כך שלא אהבתי מישהו "
" תמצאי לך מישהו אחר, הוא כבר תפוס ו – "
" אבל הוא אמר שהוא לא מעוניין בך, את רוצה בכוח ? "
" הוא היה, עד שאת הופעת "
" לא הופעתי, הוא זה שמצא אותי במועדון "
" בסדר מה שתגידי "
" אז אנחנו בסדר ? "
" אני צריכה לחשוב על זה עוד, בינתיים תמצאי לי מישהו אחר, אחרת אני אפסיק לחשוב ואגיד לא "
ואז היא עברה על פניי ונכנסה לבית הספר, ואני אחרייה, אבל לא ראיתי אוהת מרוב עומס התלמידים במסדרון . שמעתי את קולו של שון " הכל בסדר ביניכן ? " הוא הלך על ידי עכשיו, לבוש בז'קט שהבאתי לו . " למה אתה לובש עכשיו ? לא קר פה "
" אני יודע " אמר בחיוך והמשיך " אבל יש עליו את הריח שלך "
חייכתי ולא ידעתי מה לומר, הוא מרגיש כלפיי משהו ? האם אני מרגישה כלפיו משהו ? הכל היה דיי מבולבל אצלי .
" תרצי לצאת איתי היום ? את יודעת רק אני ואת "
חייכתי " כן רעיון דיי טוב "
" סרט הולך ? "
" לגמריי "
" ידעתי שאת טיפוס של בילויים " אמר וקרץ לי .
" כן, זה דיי ברור הא ? "
" כתוב לך על המצח "
" באמת ? "
הוא צחק " זה ביטוי אלינור "
הוא גרם לי להרגיש קטנה אבל זרמתי וצחקתי " אז אני אבוא לאסוף אותך היום בשש ? "
" אין בעיה ! " צעקתי לו אחריי שהתרחק .
אבל אז נזכרתי שיש לי עוד את העונש מאמא שלי .


תגובות (4)

המשך!!

07/08/2013 13:04

המשךך

07/08/2013 13:22

המשך!!!!

07/08/2013 23:56

המשךך! !

15/10/2013 10:24
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך