סיפור לשתי חברות שלי משי הראל ועופרי סטודניק...:)
איך?תגיבו לטוב ולרע כי אני ממש ממש השקעתי חמש שעות חח

וואן שוט לעפרי ומשי נייל ולואי

18/11/2012 1387 צפיות 7 תגובות
סיפור לשתי חברות שלי משי הראל ועופרי סטודניק...:)
איך?תגיבו לטוב ולרע כי אני ממש ממש השקעתי חמש שעות חח

"עופרי תעבירי לי את הפיצה"נייל אמר לי"אכלת כבר שלוש"ו…?"צחקתי והבאתי לנייל עוד פיצה לאכל מכה שניות הוא סיים את הפיצה ועבר לשבת לידי"אני אוהב אותך"גם אני אותך"השבתי ונישקתי את נייל היום אנחנו נשואים כבר שלוש שנים ואני בהריון אז רוצה לשמוע איך הכל היתחיל?הכל היתחיל מלפני 5 שנים
קמתי בעשר וחצי זה היה יום ראישון רגיל ללא לימודים(ראישון לא בארץ חח)קיבלתי הודעה ממשי"סיס ערה?"כן איך בישראל?"השבתי לה אני לא יכולה ליסבול יותר את לונדון שבוע וחצי אני פה ואני משתגעת הכל מסודר אין תאונות אין באלגנים בבית ספר?איזה תלבושת אחידה חצאית מיני לבנה וחולצה אדומה עוד מעט יגידו לי שחייב קוקויות בזמן שהמשכתי לעיין בתקנון בית הספר אחרי מה שקרה עם המורה המעצבנת הזאת? עדיףף לי ללמוד את החוקים גם אם זה 27 עמודים לפתע קיבלתי עוד הודעה ממשי"את לא מבינה את לא מבינה את לא מבינה איזה באלגן יש פה?!"מה קרה?"השבתי מהר"מלחמה עם החמאס…שוב"אני מצטערת בישבילך איך בא לי להיות איתך"אבל …"אבל מה?"אני באה ללונדון!אאאאאאאאאאאאאה צרחתי בבית"עופרי אחיך יושן הוא לא הרגיש טוב בלילה שמרי על שקט!"אמי צעקה מהמבטח "סורי"היתקשרתי למשי"הלו?"את רצינית את באה ללונדון?!"כן מה ניראה לך שאני יכולה להיות רחוקה ממך?!שימחת אותי לכמה זמן?" לא יודעת ההורים שלי מצאו פה עבודה והם באו לתקופת ניסיון ונישאר כאן חצי שנה ואולי נחזור לישראל"שברור לך שאת יושנת אצלי ביום שאת באה"ברור לי"אויש דופקים בדלת"אמרתי והלכתי אל הדלת"מעניין מי זה?"משי אמרה פתחתי את הדלת וראיתי את משי ניתקתי את הטלםון וקפצתי עלייה בחיבוק"מפגרת אחת התגעגעתי אלייך"ואני לא?נסיכה שלי איך את מהפרידה?"אני בסדר אדם סתם היה אחד ואת?משהו חדש?"האמת שכן אני כאן כבר יומים…"דפוקה לא יכלת לבוא?!"לא עזרתי להורים שלי בכמה דברים תקשיבי אתמול אני הלכתי לטייל ואיזה בן אחד עם כובע על ראשו נתקל בי הוא היצטער ואמרתי לו שזה בסדר והוא היציע לי לצאת איתו!"אהההההההה"צחרתי"עופרי אמרתי לך להיות בשקט"אמא צרחה מכיון המבטח"שם חתיך? גיל? משהו?"תני לי לדבר קוראים לו לואי טומלינסון בן 20(תזרמו)שעי…."שעיר חום עיינים כחולות רזה וגבוהה הוא ברח מבנות?"היית שם?"אההההההההההההההההההההההה"אמא באה מהמטבח"עופרי מה קרה לך שאת… שלום משי"אמא אמרה בחיוך וחיבקה את משי הם די חברות אפשר להגיד אמא הלכה בחזרה לעיסוקיה"את יוצאת עם לואי מוואן דיירקשן!!!"אה"משי מארה בזלזול"לא אכפת לך?"אני לא אוהבת אותם כמוך והוא חמוד וחתיך אז אני יומצאת איתו בגלל זה והיום זאות אומרת עכשיו קבענו להיפגש"אפשר לבוא ^_______^(פאפי פייס של דנה ואורלי)"אני ישלח ללואי הודעה"הי לואי אני באה אני יכולה לבוא עם חברה?"בסדר מחכה לכם"לואי השיב"חייבים להיתלבש"אני לבושה!"את לא בואי"באנו לארון שלי הוצאתי למשי שמלה ורודה עד הירך ונעל בובה לבנה היא מגושמת בעקבים ואני לבשתי שורט ג'ינס בהיר חולצה שחורה ונעלי עקב קטן אספתי את השעיר לקוקו גבוהה ויצאנו הלכנו ברגל"אני לא מאמינה שאני הולכת ליפגוש את אפרוחי"מי זה?"ניילי חוצפנית!"מה כבר אמרתי?"אוי נו באמת"שמתי שירים של וואן דיירקשן שמתי i wolda anther wareld משי התחננה שאני יפסיק לא בגלל המוזיקה אלה בגלל שאני מזייפת ביחד איתה הגענו מהר"ואו"אמרתי"ואו"משי אמרה גם"זה מושלם"אמרנו ביחד וניכנסנו לשער הגדול שהיה פתוח… הלכנו ליד בריכה גדולה שהיו לידה כיסאות גדולות מבד פתאום משי דחפה אותי לבריכה צללתי ועליתי מהר"מטומטת"ביוש"משי מארה והלכה לדלת הלבנה שהייתה ליד הבריכה במקחר של מרים ספורים"משיייייייייייייי"צרחתי "את בסדר?"לפתע נשמע קול"כן חברה שלי דפחה אותי היא יוצאת עם לואי"אמרתי מבלי ליראות אל מי דיברתי"אייה"אמרתי שדרכתי על הרגל"מה קרה?"עיקמתי את הרגל"אני יעזור לך"הקול אמר שמעתי רעש במים הבנתי שהאיש שלא היסתלכתי אליו ניכנס הוא תפס בכתפי היסתכלתי וראיתי את נייל חייכתי הוא עזר לי לצאת מהבריכה והושיב אותי על שפת הבריכה כך שרק רגלי טבולות במים לאחר דקה הוא חזר עם שתי מגבות אחת הוא עטף על גבי את המגבת הורדרדה ואת המגבת הלבנה על גבו"תודה"מלמלתי"אני נייל ואת?"אני יודעת מי אתה ואני עפרי סטודניק אני בת 19 ועברתי ליפני שבוע וחצי מישראל"אני בן 19 אנ…"אני דיירקשנית אני יודעת"נייל צחק"את חמודה"נפלט לו ושתינו הסמקנו הוא יהוריד את המגבת מגבו וניכנס למים כמובן שעם בגדים"את יכולה לעמוד?"אני חושבת שכן" הורדתי את המגבת מגי וירגתי נייל תפס במותני לכמה שניות ואז שחרר"אני לא מאמינה שאני…"שאת כאן?"נייל הישלים"כן"אמרתי וצחקנו לאחר כמה דקות מצחיקות יצאנו מהמים"אין לי בגדים"אמרתי אני יביא לך משהו משלי"נייל אמר בחיוך ועלינו לחדרו"תתלקחי ותלבשי את זה"נייל אמר והיביא לי סט טרניג אפור "תודה"אמרתי נייל הראה לי איפה המקלחת והחלך לחדרו נעלתי את הדלת וניכנסתי להתקלח ממש ממש ממש מהר לבשתי את הבגדים שנייל היביא לי וחזרתי לחדרו ליפני שדפקתי בדלת שמעתי את נייל נמגן בגיטריה את השיר cmon cmon השיר שאני הכי אוהתב מהאלבום החדש ניכנסתי לחדר והוא לא ראה אותי והמשיך לנגן בסוף השיר מחאתי לו כפיים והוא חייך עליי"אני מחבב אותך"נפלט לא היתיישבתי לידו ונישקתי אותו נשיקה קטנה אך עם הרבה משמעות כשהיתנתקנו שניניו חייכנו כמו שני דבלים מטומטמים שמתי את ראשי על כתפו"אנחנו לא ממהרים נכון?"שאלתי"אם זה מהר לך מידי תגידי לי הרי אנחנו מכירים רק שעתיים"לא זה לא מהר אני יודעת שמה שיש שיניו מיוחד"
ההורים של משי קיבלו משרה קבועה בלונדון אז היא נשארה לתמיד וב2016 לואי היציע לה להיתחתן כמובן שהיא אמרה כן ונולדה להם בת בשם לינזי היא בת חודשיים וחצי
בשלוש וחצי שנים האחרונות ממש ממש בילנו ביחד אני משי הבנים ב2015 נייל היציע לי להתחתן איתו ברור שהסכמתי למדתי להכיר אותו יותר ממה שהכרתי אנחנו מצפים לבן לפי הבדיקות שערכנו נייל מדבר לבטן שלי כל הזמן הוא יהיה אבא נהדר אני בטוחה בזה!"את יכולה לפתוח?"נייל שאל מהמטבח"כן"אמרתי והלכתי לכיון הדלת פתחתי את הדלת אלו היו משי ולואי לינזי והבנים שבאו לבקר בבית שלי ושל נייל"הי סיס"עברו חמש שנים ולא נמאס לך להגיד הי סיס? שאלתי את משי בזמן החיבוק שלנו"לעולם לא"חיבקתי גם את הבנים אני והארי ממש נעשינו כמו אחים טובים מישהו יכול לביא לי עוד משולש מהסלון?"נייל צעק"אכלת כבר חמש!"לא נורא"יש לך מזל שאתה לא משמין"כולנו אמרנו וצחקנו אז הדברים פחות או יותר נשארו אותו דבר בחמש שנים האלה וליפני חצי שנה וואן דיירקשן היתפרקו היום כשאף אחד לא שומע אני שומעת את השירים שלהם
סיפרתי לך יומני שוב את כל הסיפור מההתחלה כי הפעם אין יותר יומן זהו הדף האחרון היתחלתי ליכתוב אותך בידיוק היום מלפני חמש שנים ב13.9.2014 והיום ה13.9.2017 אנחנו חוגגים את ימולדתו ה24 של נייל כל פעם שאני מרגישה אבודה אני קוראת בך אתה מקוה התקווה שלי אוהבת אותך לעד עופרי הורן


תגובות (7)

אוווווו איזה יפה זה !!!
רואים שהשקעת !!
נורא יפה , והכתיבה שלך מ-ד-ה-י-מ-ה !

19/11/2012 03:46

חח תודה
והעלתי איזה משהו וזה נמחק כאילו זה היה ברשימה של הסיפורים שמחכים לאישור וזה לא עלה אז מה שכתבתי הוא שבועוד כמה ימים אני פורשת מהאתר אני שוקלת אני צריכה תדעות שלכם איזה באסה שנמחק:::::::::::::::!

19/11/2012 03:48

פורשת?!
מה?!
לאלאלאלאלאלא
את לא פורשת!!!!!!
לאלאלאלאלא
למה את רוצה לפרוש?!?!
לאלאלאלאלאלאלא
(סורי על כל ה- לאלאלא פשוט אין לי דרך אחרת להגיב על זה!!!)

19/11/2012 03:58

לא יודעת לא קוראים תסיפורים שלי ואני סתם משקיעה וזה די מעצבן כי מה אני יושבת מינומים שעה על על פרק כל וואן שוט כל סיכום כל הקדשה וזה די מעליב אפילו שאין לי קוראות אבל כשתבתי על וואן די כן היו לי קרואות ואני לא אומרת שישי יותר מידי סיפורים על הבנים כי אין אני אומרת שלא מסתייחסים יותר לאחרים!

19/11/2012 04:18

ממש יפה!!!!!!!!!!!!!!?!!!!!!

19/11/2012 06:44

תקשיבי יש לך מלא!! קוראים!!! יותר ממה שלי יש!!!! בבקשה אל תפרשי!!!

19/11/2012 07:31

אני ישקוול את זה :O

19/11/2012 16:38
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך