NealvsHook
אתמול לפני שנרדמתי הקשבתי לגשם וככה עלה לי הרעיון. יצא לי דביק מידי, אבל לא נורא.

ילד הגשם שלי

NealvsHook 08/12/2013 895 צפיות 6 תגובות
אתמול לפני שנרדמתי הקשבתי לגשם וככה עלה לי הרעיון. יצא לי דביק מידי, אבל לא נורא.

הפעם הראשונה שפגשתי אותו הייתה כשהייתי בת חמש.
ירד גשם כבד, ואני ראיתי מבעד לטיפות ילד בגילי. שיערו בהיר ועיניו כצבע הגשם. הוא לבש מעיל גשם כחול עם כפתורים. הוא לא דיבר, ומבטו הזמין אותי לשחק. שיחקנו בין השלוליות. כשהגשם נחלש, הוא נפנף לי לשלום והתפוגג יחד עם הגשם.
וככה היה כל שנה. הוא הגיע בגשם, ושיחק איתי. גדלנו יחד, למרות שפגשתי רק פעם אחת בשנה. הייתי מעדכנת אותו בכל מה שעובר עלי, והוא היה מקשיב ומחייך.
הוא אף פעם לא דיבר, אבל התרגלתי למצב. הוא הפך לילד הגשם שלי. לא סיפרתי עליו להוריי או לאחי הגדול, מחשש שלא יאמינו לי. עם כל פגישה שלנו חיבבתי אותו יותר, את ילד הגשם שלי.

יום לפני יום הולדתי השש עשרה, הוא הגיע. הוא גדל, וכבר לא היה ילד. הסתובבנו באזור וסיפרתי לו מה קרה שהוא לא היה. הוא רק שתק וחייך. כשהגשם נחלש, לא יכולתי שהוא יעזוב אותי פעם נוספת.
תפסתי בידו. "תישאר איתי", לחשתי. והוא רק חייך, ומשך אותי אליו לחיבוק.
"את יכולה לבוא איתי", הוא לחש באוזני. הקול שלו נשמע כמו טפטוף של טל בשעת בוקר מוקדמת – שקט ועדין. התלבטתי אם אני באמת מוכנה לעזוב את הכל בשבילו.
הוא התחיל להתפוגג, וממבטו הבנתי שזה עכשיו או לעולם לא. כל כך רציתי להצטרף אליו – אבל כל כך פחדתי. אני לא מסוגלת לעשות את זה להורים שלי.
"מצטערת", לחשתי ועזבתי אותו. הוא התפוגג.
בשנה הבאה הוא לא חזר.


תגובות (6)

הרעיון כזה מקורי! זה פשוט מקסים, גם הכתיבה והביטוי שלך (:
אהבתי מאוד^^

08/12/2013 08:30

זה יצא לך ממש חמוד! אני אהבתי.

08/12/2013 08:31

ממש יפה

08/12/2013 08:32

תודה!
בגלל זה אני כל כך אוהבת את החורף – הוא הופך אותי לאנרגטית (מה שגורם לי להתרוצץ ברחבי הבית) ונותן לי השראה.

08/12/2013 08:35

אני שונאת את החורף, לא נורא…
וסיפור חמוד וממש יפה.

08/12/2013 08:36

זה כלכך חמוד ורגיש! ^-^
אוי אני מתה על זה! כתיבה מעולה

08/12/2013 09:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך