אני נורא אשמח לשמוע מה אתם חושבים בתגובות:)

יפה ומסתורית-פרק 2

28/03/2016 591 צפיות תגובה אחת
אני נורא אשמח לשמוע מה אתם חושבים בתגובות:)

״אח קמרון.. לראות אותו אחרי מקלחת,בבוקר,עשה לי את היום״ האנה אמרה והבהילה אותי לשנייה. ״משוגעת,הבהלת אותי, כבר מסיימת להתקלח״ אמרתי והתחלתי להזדרז. האנה הייתה ילדה יפיפיה, שיער חום עד המותניים,עיניים בצבע חום דבש ,לא כלכך גבוה אבל אי אפשר היה שלא להתאהב בה. האנה הייתה מסוג הנשים שאם הן יחייכו לא תוכל להישאר אדיש. ״ נו כבר צאי״ היא צעקה ובדיוק סיימתי .״נוחה לך המיטה שלי?״ שאלתי וזרקתי לה בובת דובי לפרצוף ,היא צחקה וניסתה להחזיר לי אבל לא הצליחה . התחלתי להתלבש בינתיים כשהיא מעדכנת אותי ,מה היא רצתה באותו אסמס וכל מיני ריכולים כמובן ״אני רוצה את החולצה הזאת שאת מחזיקה״ היא קטעה את עצמה ואז חזרה לדבר ,גילגלתי עיניים לעצמי ״אני רואה את זה״ היא אמרה אבל כמובן, חזרה לדבר. סיימתי להתארגן והתיישבתי במיטה מולה ושיתפתי את דעתי לגביי כל הסיפורים,תמיד אהבתי לשמוע את הסיפור כולו ורק אז להגיב. ״יאללה תהני במסיבה המשפחתית והמיוחדת שלך״ היא אמרה בקול ציני ועשתה מן ריקוד במקום לעצמה עד שהצחוק של אחי עצר אותה בשנייה והיא ברחה הבייתה , ״האנה זאת האנה״ אמרתי לו וצחקתי ״ בואי, אמא כבר במכונית״ הוא אמר בזמן שקמתי מהמיטה ולקחתי את התיק ,סגרתי את הדלת ומיהרנו לאוטו.


תגובות (1)

אהבתי!

28/03/2016 23:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך