אין לי מה ^^

יש בך מה שאין לאף אחת אחרת.

09/12/2014 1030 צפיות תגובה אחת
אין לי מה ^^

פרק: 3
"מה הולך כאן?" הוא שאל. הפסקנו לריב וכולם השתתקו.
"תשאל את חברה שלך למה היא שפכה עלי מים." אמרתי שוחקת את השיניים. השיער שלי היה רטוב ובטח גם מסריח בגלל הפן, הבגדים שלי היו רטובים והיה לי קר. גימגמתי ורעדתי.
עילאי הסתכל על שיר במבט מאוכזב. "למה עשית את זה?" הוא שאל\צעק.
"מה אני יגיד לך, זה כיף לי שהחבר שלי מתנשק איתה," אמרה בצניות. "שתלמד לא להתנשק איתך." צעקה.
"מתי תביני שיר?? אני נישקתי אותה לא היא אותי! היא לא קשורה לדרמות שלך!" הוא צעק. חתיך שלי לא נשאר חייב.
ירדו לי כמה דמעות כי היה לי ממש קר. "חתכתי" אמרתי בגימגום וצעדתי. הוא ראה שהיה לי קר ועצר אותי.
"קחי" אמר והושיט לי את הסוודר שלו. אחח איזה ריח מושלם! איך אני מתגעגעת עליו. לקחתי ושמתי אותו. והלכתי לכיתה.
בשיעור המורה הושיבה אותי ליד החימום שפעילו במיוחד בשבילי.
עילאי היה גדול ממני בשנה, הוא בכיתה י"א. ושיר כמובן הייתה אצל המנהל כרגע.
אחרי שכבר היה לי נעים ולא היה לי קר והתיבשתי, ביקשתי מהמורה להביא את זה לעילאי.היא הרשתה והלכתי.
ניכנסתי לכיתה וביקשתי את עילאי. הוא יצא.
"תודה על הסוודר" אמרתי ונתתי לו.
"תמיד" הוא קרץ לי. באתי ללכת והוא עצר אותי.
"את יודעת שאת חשובה לי" הוא אמר לי. הנגיעות שלו עשו לי צמרמורת ניעמה.
"אני יודעת," חייכתי והסתובבתי.
הוא הדביק לי נשיקה מלאת געגוע וכל כך אמיתי. לא התנגדתי, להפך: זרמתי איתו. הוא היה חשוב לי כל כך.
הוא הרים אותי וצעק: "אני מאוהב בסתיו דהןןן" צחקתי, ידעתי שהמורה שלו בטח שומעת, וכמובן שהתלמידים. לא עברה שנייה ושמענו שמעבר לקיר התלמידים צוחקים.
הסמקתי וחייכתי. הוא נתן לי עוד נשיקה והתקדם לכיתה. ועכשיו הצחוק של התלמידים היה גדול יותר.
הייתי כל כך מאושרת. אבל שיייט יצאתי זונה. הפעם באמת גרמתי לו לבגוד בשיר. ואני יודעת גם שהיא יודעת על זה, כי היא הייתה מאחורי.


תגובות (1)

תמשיכיי

09/12/2014 18:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך