יש לי את הצרכים שלי

הסיפור שלי :) 30/08/2015 639 צפיות אין תגובות

זה לא בדיוק קטע כתיבה,היה לי השראה משיר וכתבתי את מה שעלה לי לראש מקווה שתאהבו ❤️❤️

״יש לי את הצרכים שלי״
אתה צודק שיש לך את הצרכים שלך,אתה בהחלט צודק.
זה נכון שאתה גבר ומה שאתה צריך הוא חשוב ואף אחת לא באה ואומרת לך שזה לא נכון.
עובדה שאנחנו צריכות את הצרכים שלכם.
כן כן.
אבל, אתה לא חייב להרוס.
כן אתה לא חייב.
אתה לא יודע כמה בחורה, כל בחורה.
קטנה,גדולה,יפה,קצת פחות יפה,זולה,צנועה כמה היא תשמח לשמוע שאתה לא פוגע בה.
נכון שהאגו שלך גדול וגם שלנו גדול ;)
אבל בשביל חברים תוותר על מישהי?
בשביל אנשים שחצי מהחיים שלהם זה רק לצחוק על בחורות, להפיץ עליהן דברים שבחיים הם לא עשו.
שהתדמית והשם שלהם יהרסו בגלל שהם לא עשו בחירה נכונה בבנים.
אתה לא אשם.
אתה צודק.
אבל אתה נהיה כמוהם, מה אתה מצפה? שתוציא שם,שתהרוס תדמית,שתעליב או שתסתכל על בחורה בצורה זולה והיא תאהב אותך?
חה לא .
אף אחת לא ביקשה ממך שתיהיה עכשיו הילד הכי טוב בעולם,אבל גם לנו יש את הצרכים שלנו.
שלא תפגע.
שלא תעליב.
שלא תקלל.
ושלא תדבר משהו עלינו שהוא לא נכון.
לא יהיה לך טוב עם תיהיה לך מישהי שכן אוהבת אותך? שאתם ביחד אתה מרגיש בעננים? שאתה מתחיל איתה בלי קטע של פוזות ואגו ? שאתה לא משחק אותה ערס העולם? 'אז מה בובה כמוך עושה במקום שכזה?' חה לא.
במקום זה תוכל להגיד לה 'את נראית מדהים' , 'את באה לכאן הרבה?' ?
לא ביקשנו יותר מדי , רק שלא תתייחס אלינו כמו לבובת מין שלך.
יש את המשפט 'אל תעשה לבחורה מה שאתה לא רוצה שיעשו לאחותך'
תחשוב שאחותך יוצאת עם מישהו שמתחיל איתה ב'מה בובה כמוך עושה במקום שכזה?' דופק לה קרציה, נוגע לה בתחת? מסתכל עליה כמו כלבלב שמסתכל על סטייק בצלחת.
זה מה שאתה עושה.
גברים? לא תצליחו בחיים עם תמשיכו אם האגו הזה.
עם משחקי אגו שלכם לבחורות.
כי שהיא תלך ותמצא מישהו שלא ישחק איתה משחקים והיא תאהב אותו,כמו שהיא אהבה אותך! בדיוק.
רק שאיתו היא תרגיש שלמה.
בטוחה.
ולא מפחדת באיך שהיא לידו.
אתה תצטער.
ולא תיהיה דרך חזרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך