מקווה שתאהבווווו מחכה לתגובות :)
לאב יוווו המוון

יש מקום בלב? פרק 1

29/07/2013 1320 צפיות 3 תגובות
מקווה שתאהבווווו מחכה לתגובות :)
לאב יוווו המוון

טוב אז אני נטלי פרץ בת 17 הייתי 4 שנים בארצות הברית בפנימייה למחוננים יש לי תואר ראשון במתמטיקה (!) אז אחרי 4 שנים שסיימתי את התואר אני חוזרת לישראל…החלטתי לעשות להם הפתעה, הם לא ידעו מתי אני אמורה לחזור בדיוק יעני איזה תאריך, לקחתי מונית לבית אנחנו גרים בראשון…מזל שזכרתי את הכתובת אחרי 4 שנים,נהג המונית הוריד אותי ונראה מפוחד,בהתחלה לא הבנתי למה אבל אחרי שראיתי את הגודזילה בכניסה לבית שלנו גם אני פחדתי…לקחתי נשימה עמוקה לפני שדפקתי על הדלת…היה לי ממש קשה שמעו הייתי בת 13 לא הבנתי למה שולחים אותי לשם, עד כיתה ד' הייתי בבית ספר אחרי זה התחלתי ללמוד עם מורים פרטיים בגלל שאני מחוננת אבל עדיין לשלוח ילדה בת 13 לארצות הברית? לבד? היו לי כמה חברות אבל הרגשתי כל כך לבד תחשבו הם לא חוגגים חגים יהודים ובחגים שלהם הייתי נשארת לבד בפנימייה, כמה בכיתי ב4 שנים אבל איך אומרים מה שלא הורג אותך מחשל אותך? לקחתי נשימה עמוקה ודפקתי על הדלת, "כפרההההה שליייייי"אמא שלי אמרה והתחילה לנשק אותי,שיתפתי פעולה למרות הכעס, אחים שלי לא היו בבית עדיין כנ"ל לגבי אבא שלי הלכתי לשים את הדברים בחדר ..לא השתנה נשאר אותו החדר של ילדה בת 13 שגרה פה לפני ארבע שנים אפילו הפוסטר של השמיניה נשאר, "כבר מחר נלך לחנות רהיטים תבחרי מה שאת רוצה" אמא שלי אמרה, פתאום שמעתי את הקול של אחי ליאב הוא בן 21 בצבא עדיין, ירדתי למטה באדישות כזו מה לעשות אני עדיין כועסת עליהם!
"לא נכון" הוא אמר ורץ אליי וחיבק אותי, באמת הייתי צריכה את החיבוק הזה, אבל לא רק עכשיו…הייתי צריכה אותו שם, כשהייתי לבד, כשאף אחד לא הבין אותי, כי מה לעשות שטלפון בראש השנה לא מספיק, הם אפילו לא באו לבקר אותי הייתי לגמרי לבד!! "תראי איך גדלת" הוא אמר וסובב אותי, "כן אתה יודע שלחתם אותי בגיל 13 לשם ולא באתם לבקר…אז עכשיו אני נראית לך גדולה" אמרתי והתיישבתי על הספה, "נטלי" הוא אמר אחרי שהוא לקח נשימה עמוקה, "עזוב אני לא פותחת את זה עכשיו אנחנו נפתח את זה כשאבא יגיע" אמרתי לו, נפתחה הדלת "חיייים שלייייי" שמעתי את מתן,היחיד שעוד שמר איתי איכשהו על קשר,הוא הפיל אותי לספה עוד שנייה, "יוואו איזה כוסית נהיית נשבע שאם לא היית אחותי…" הוא התחיל להגיד וליאבב הוריד לו כאפה בראש, "אחחחח אינעל אבוק למה? " מתן אמר לו, "למה? מה אתה אומר לה איזה כוסית" הוא אמר לו, אחרי איזה שעה אבא שלי נכנס, חיבקתי אותו והכל וידעתי שעכשיו…אני הולכת לצאת על כולם!! כל הארבע שנים האלה שאכלתי חרא, הכל אבל הכל הולך לצאת עכשיו!


תגובות (3)

תמשייכיי זה מהמם

29/07/2013 15:19

הסיפור נשמע ממש מגניב .. תמשיכי מהר :)

29/07/2013 16:20

תמשיכייי

30/07/2013 00:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך