סורי שזה קצררר אני חסומה...לא יודעת מה לכתוב

יש מקום בלב? פרק12

05/08/2013 1108 צפיות 8 תגובות
סורי שזה קצררר אני חסומה...לא יודעת מה לכתוב

"פאק תביא מים" מתן אמר לאושרי, קמתי אחרי איזה חמש דקות לפי מה שהבנתי מהם, "אולי לא הייתי צריך לספר לך" מתן אמר, "המשאף" אמרתי חצי נחנקת אושרי הביא לי אותו והשעין אותי עליו, "מה הם רצו ממני? " שאלתי עם דמעות בעיניים, "כלום זה הדרך של קוקסינלים לסגור חשבון, אנחנו לא נוגעיל לא בנשים ולא בילדים, הם הוציאו אותך מהגן וכשליאב בא לקחת אותך את לא היית שם הוא ישר התקשר לאבא התחלנו לחפש אותך ואז התקשרו לאבא להגיד שאת אצלם זה היה אחרי שהם חשבו שהאחיין שנהרג בתאונת אופנוע זה אנחנו אשמים" הוא אמר, "זה למה אחרי כמה שנים כבר הפסקת ללכת לבית ספר ולימדו אותך בבית" הוא המשיך, "ועכשיו מה? " שאלתי, "הכל בסדר לא? " הוא שאל, "כן אבל מאיפה אני יכולה להיות בטוחה שהם לא יחטפו אותי שוב? " שאלתי, "אני שומר עלייך" אושרי אמר,עדיין המשכתי להיות בלחץ, "על מה הריב המפגר הזה בכלל?" שאלתי ואבא ואמא נכנסו הביתה, "מה קרה? " אמא שאלה בלחץ, "כלום נחנקתי" אמרתי, "אתם זוכרים שמחר אנחנו נוסעים למטווח? " אבא אמר, "מה כדי שאני אוכל להתאמן? " מלמלתי, "חזרת חוצפנית אני רואה" אבא שלי אמר, "אנחנו נעלה לחדר" אמרתי ולקחתי את אושרי יחד איתי, הוא נשכב על המיטה ואני לידו, הנחתי את ראשי על החזה שלי והוא חיבק אותי עם היד השנייה הייתי צריכה להרגיש מוגנת…"ואם הם יפגעו בך? " שאלתי, "אף אחד לא יפגע לא בי ולא בך תהיי רגועה" הוא אמר לי ולאט לאט נרדמתי, "בוקר טווב" שמעתי את אמא אומרת, נרדמתי עד ליום למחרת ואושרי כבר לא היה לידי, לבשתי שורט בצבע שמנת וחולצה שחורה ויצאתי, מתן מתחיל יותר מאוחר ממני אז הוא לא יכול היה לקחת אותי, הגעתי לבית ספר שיעור ספרותתתת אני נרדמתתת אבל המורה ממש אוהבת אותי אז הכל בסדר, "היפיפיה הנרדמת שלי מקווה בשבילך שקמת ואת כבר בשיעור!" קיבלתי סמס מאושרי, "ספרות עד המוות" שלחתי לו, "כמו שצריך" הוא שלח לי, בהפסקה ישבתי עם רוני ונועה סוף סוף יש לי חברות ואז הגיע שיעור הסטוריה, "סליחה אפשר את נטלי? " שאלה הרכזת שכבה שלי? יצאתי החוצה והיו לידה שני שוטרים…


תגובות (8)

תמשיגגיככייכ

05/08/2013 05:50

אולי זה קצר אבל זה יפהה..
תמשיכי זה סיפור ממש ממש יפה !

05/08/2013 06:16

תמשיכי !

05/08/2013 06:21

מושלםם תמשיכי.ושלחתי לך במייל הצעות!

05/08/2013 06:26

תמשיכיייייי

05/08/2013 07:23

תמשיכי תמציאי

05/08/2013 07:38

מהממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!

05/08/2013 09:35

תמשיכיי

05/08/2013 10:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך