l.a.h.i
קריאה מהינה מה דעתכם צריך לשנות משהו? מה קורה בין גל ומור?

כבשתי אותך עונה 2 פרק 13: אויבים חלק א'

l.a.h.i 23/01/2015 1415 צפיות 5 תגובות
קריאה מהינה מה דעתכם צריך לשנות משהו? מה קורה בין גל ומור?

"שנאה טהורה מכסה את ליבי
אני רואה אותך איתו ושנאה תוקפת אותי
אני לא מסוגל לנשום
אני לא מסוגל להוציא אותך מליבי
את הפכת לחמצן שלי
אני גוסס מבפנים
ואת איתו.
אני שונא אותך כל כך
את שנאת חיי
את הפכת את הכל בתוכי
את זו ששרפה אותי בגחלי האבה
עכשיו אני נשרף מול עינייך
ואת לא רואה."

"שנאה שוטפת את נפשי
אני מקללת את היום שבו הופעת בחיי
אני מקללת את החיים שנתנו לפגוש אותך
אני שונאת אותך כל כך
אתה באת הופעת בחיי נישקת אותי
בלי שרציתי שתנשק הנשיקה שהרסה את חיי
אתה בא אחרי מנסה לשבור אותי
אני עייפה מהמלחמה הזו.
עייפה אני רוצה אותך ואני שונאת אותך
טעם שפתיך משכר אותי
ולך זה רק משחק."

"אני שונא את משולש האהבה הזה
אני שונא שאת אוהבת לשחק בי
אני שונא אותך כי את יפה
אני שונא את הדמעות שלך
שמכות בי כגשם ואיני רוצה לראות דעמעותייך
אני שונא את החיוך הקר שלך
את הקור שאת משדרת לי
אני שונא אותו כי הוא מנסה לקחת לי אותך.
אני שונא שאת משחקת בשנינו.
מתי את תביני שאני אוהב אותך."

~~מתוך המכתבים האישיים~~
——–רטמיר———-
הבוקר הגיעה ואיתו המחשבות על אתמול, המשכתי אלאה מביט דרך החלון לא ישנתי כל הלילה ואיתו פגשתי את השחר. המחשבות אליה שרפו את ליבי אני יודע שהיא לא תשוב היא עוד לא שלי. שכבתי מחובק בעוד זונה שיערה כהה, הבטתי דרך החלון החבר'ה ישנו עדיין. לא יכולתי לעכל את העובדה שהיא לא שלי יותר, שהיא התנשקה עם הבן זונה ההוא אתמול. הלב שלי שרף כל כך גופי בער באמצע החורף הקר, הרגשתי בחורף הזה שתוקף את ליבי ואיתו השרעב הגיהינום ששורף אותי. אני מנסה להתעלם מן התחושה המקוללת הזו אני שונא אותך גל את הורסת אותי. את זו שהרסה אותי ואת נפשי לעד ואני עדיין מאוהב בך. זה כל הזמן מהדהד בראשי הכל בגללך אמן ותעלמי מחיי אני שונא אותך שונא שנאת מוות.
"היי הגיעה הזמן לקום," אמרתי מעיר אותה אני לא צריך אותה פה כשהמורים יגיעו.
"מה מאמי?" היא שאלה בכל חתולי מפתה מפגרת זאתי ברמות.
"הגיעה הזמן שלך ללכת קדימה אין לי את כל היום." אמרתי לה היא קמה באי רצון זרקתי אליה את בגדיה והיא יצאה מהחדר.
הלכתי לכיוון המקלחת התקלחתי שוטף מאליי את המחשבות המזדיינות על אפחום נמאס לי ממנה. היא משגעת אותי כוסאמק למה אני חושב על הריב שלנו ועל הבחור המזדיין הזה שאיתו היא התנשקה אתמול לעזאזל.
התקלחתי לי משתגע מהמחשבות המזדיינות האלה אליה, התלבשתי לובש את התלבושת בית ספר ברישול. החולצה היתה מכופתרת שהדגישה את חזהי שהיה כבר שזוף קצת לבשתי את החולצה המכופתרת עד המרפקים. לבשתי מכנס ג'ינס קרעים ויצאתי לי לחדר כשחיוך ממזרי על שפתיי. תפסתי את הכריות זרקתי על אטיאס.
"ינעל אמא שלך פצע מה אתה עושה?" אטיאס אמר עצבני שלחתי לו קריצה הוא קלט שכל ההזדמנויות בידינו.
"הגיעה הזמן לכיף אח שלי," הוא אמר בחיוך ממזרי לי ויצאנו מהחדר.
"אני לאולם הספורט ואתה לחדר האוכל החגיגה." אמרתי לו בחיוך ממזרי.
"אין בעיה אח שלי עכשיו נפגשים כאן גבר הכיף מתחיל." אטיאס אמר בחיוך ממזרי נתנו אגרופים זה לזה בכתף מחייכים.
רצתי לאולם הספורט מחפש את מה שהייתי צריך באותו רגע לקחתי ארבעה כדורים ויצאתי מהחדר כשבידי ארבע כדורי סל כתומים. ובדיוק אטיאס עלה ובידו חלב של הבוקר ושני פיים במגשים וקמח שני שקיות.
"מוכן, שלוש ארבע ו.." לחשתי לאטיאס כשאני לוקח בקבוק חלב וקמח חייכתי חיוך ממזרי כשאני עומד מעל חצי וחיוך ממזרי על שפתיי. ואטיאס מעל קוקו כמוני מחייך הוא קרץ שפחתי את הקמח כך גם הוא ואז תפסתי את הפאי וכך אטיאס הם לא הרגישו את הקמח לקחנו שפכנו את החלב
"מה לכל הרוחות—" חצי וקוקו התחילו להגיד שמתי בפנים של חצי את הפאי כך גם עשה אטיאס לקוקו. והתחלנו לזרוק אליהם כדורים.
"יא בני זונות!!" קוקו צעק עצבני.
"יא בן שרמוטה פצע!!" חצי צעק עליי שזרקתי עליהם כדורים. אני ואטיאס צחקקנו רק.
"בוקר טוב לזונות של רוקפורד!!" אמרנו צוחקים עליהם.
"אתם מתים תקראו קדיש." קוקו צעק.
"אני איתך קוקו." חצי צעק.
"אטיאס זה הזמן שלנו לעוף היה נעים סלאמת." אמרתי להם קורץ.
"פצע אטיאס אתם מתים!!" הם צעקו כולם יצאו מהחדרים מביטים בנו רצים.
"בוקר טוב תרנגולות!!!" צעקתי להם כולם צחקו.
"בוקר טוב לדובים!!! ולסוסים!!" אטיאס צעק מסתלבט אליהם הישראלים האחרים יצאו צוחקים ראיתי את הבן זונה ההוא שהתנשק עם גל מסתכל אליי.
"בוקר מזדיין לכל תיכון רוקפורד המזדיין!!" צעקתי.
"פצע אתה מת!!!" נפתלי רץ אחרי כשהם מחזיקים כריות וכדורים.
"התקפה אש!!!" קוקו צעק והם זרקו אלינו כדורים מפספסים אני ואטיאס רק צחקקנו.
"וואלה אחי הסתבכנו," אטיאס אמר מצחקק.
"כן אח שלי תתפלל לראות עוד פעם אחת את לירז." אמרתי לו מצחקק.
"אל תדאג אח שלי לירז תנקום מהשם שלנו כשנמות." הוא אמר מצחקק.
"אם נמות בכלל מי אמר!!" צעקתי מתגרה בהם עוד יותר הם רצו אחרינו תופסים אותנו. נותנים לנו כריות לפנים.
"בוקר טוב אחים שלי," אטיאס אמר להם נותן אגרופים לקוקו וחצי.
"בוקר טוב גברים." חצי אמר מצחקק נותן לי ולאטיאס מכה על השכם.
"יא בני זונות עם לא הייתם אחים שלי הייתי רוצח אתכם." קוקו אמר מצחקק.
"בוקר טוב תרנגולות," אמרתי צוחק נותן להם מכה בשכם.
"יא שרמוטה מה זה המכות האלה עם הכדורים היה?" קוקו שאל את אטיאס.
"זה היה הרעיון של פצע." אטיאס אמר מצחקק.
"אם לא היית אח הייתי רוצח אותך יא זונה." הוא אמר לי חייכתי חיוך ממזרי.
"לא בטוח אח שלי הייתי אז טס לתאילנד לאיזה כמה שנים טובות אחי, הייתי תופס לי שם תאילנדיות כוסיות." אמרתי בחיוך ממזרי.
"בטח אחי מקסימום שהיית תופס שם לידי בוי." אטיאס צחקק על חשבוני.
"יא זונה באיזה צד אתה?" שאלתי אותו עצבני.
"אז הייתי מצלם את זה וכל ישראל היו יודעים שאתה הומו, בעצם אתה תמיד היית כזה." קוקו אמר צוחק לו עוד יותר.
"קוקו שאני לא יכניס לך פיליפינית עם כוסית מרטיני." אמרתי צוחק על חשבונו.
"נראה לך תימי תעקור לך ולי על שהכנסת לי פיליפינית למרות שהייתי שמח על איזו פיליפינית." הוא אמר מצחקק כולם הביטו בנו כשהלכנו.
"מה היית שמח יא הומו שיעקרו לך." אמרתי צוחק כולם צחקנו.
"לא יא שרמוטה." הוא אמר נותן לי צ'פחה.
"יא זונה על מה זה?" אמרתי לו מחזיר לו צ'פחה בזמן שצעדנו לחדר צוחקים.
"אח שלי היית משאיל לי את הכוסית שלך עם אתה הולך לפיליפינית?" שמענו קול אומר קוקו ואני והשאר הסתובבנו. קוקו ואטיאס נראו עצבניים. ראיתי את הבחור שזוף עם שיער שטני עיניו ירוקות שחורות גופו שרירי גבוה בלי חולצה.
"מה אמרת יא בן שרמוטה?" קוקו אמר עצבני טילים.
"אמרתי היית משאיל לי את הכוסית שלך?" הוא אמר בחיוך ערמומי הבן זונה. קוקו התקדם עליו עצבני ונתן לו אגרוף בבטן ובפנים.
"תקשיב לי טוב יא שרלילה, אם אתה תעז עוד הפעם לפתוח את הפה שלך על החברה שלי אני אזיין לך את הצורה ויעקור לך את הזין מהמקום." הוא אמר עצבני מאוד.
"הו אתה ממש מזיז לי יא זין מי שיעקור לך את הזין ואת הראש מהמקום זה אני." הוא אמר מחייך חיוך. "ממזרי אם הייתי רוצה את החברה שלך היא כבר אתמול היתה מוצאת לה מקום במיטה שלי אולי היא כבר מצאה מי יודע." הוא אמר לו קוקו רצה לתת עוד אגרוף עצבני טילים.
"קוקו!!" אטיאס אמר לו בקול חד הוא התרחק אטיאס התקרב עצבני ונתן לו שני אגרופים ששתקו אותו החברים שלו רק הביטו בעין חדה באטיאס בוחנים אותו. "עכשיו אתה תקשיב לי טוב יא עמלק יא שרמוטה עוד מילה אחת קטנה לא במקום על תימור אני בעצמי אקבור אותך יא זין אפילו זין לו יהיה לך." הוא אמר עצבני. "ולמי שיש בעיות אני שם עליו זין אני אזיין פה כל אחד שמעתם!" אטיאס אמר עצבני.
"עדי אטיאס מי שם עליך יא הומו מי אתה חושב שאתה?" שמעתי קול חד אומר מאחורי כל הבחורים יצא לו בחור אחר שעוד לא ראינו קודם.

———עדי————
עיני בערו מזעם הסתובבתי למשמע הקול של הבן זונה שדיבר אליי. הסתכלתי עליו עיני מלאות שנאה.
"הו אני רואה שיש פה עוד זין חודש שגדלו הביצים לבוא עליי," אמרתי בחיוך ממזרי לפני שהוא הבין מה קורה פה נתתי לו אגרוף לפנים ובאתי להמשיך לבטן והוא עדף אותי.
"ניסיון יפה אטיאס, אבל מעכשיו אני פה ואני הולך לחסל אותך ואת חבורת ההומואים שלך." הוא אמר לי בחיוך ממזרי.
"אנחנו עוד נראה בעניין וזה לא הדבר היחיד שעשיתי." אמרתי בחיוך ערמומי מכניס לו אגרוף לצלעות. והוא ירק דם על הריצפה. "אל תשכח מי עומד בפניך אני עדי אטיאס האחד והיחיד פה ולא קיים אף בן זונה שינצח אותי." אמרתי לו נותן לו מכה בכתף ועברתי לחדר שלנו כשהחבר'ה הולכים אחרי.
"אנחנו נרסק אותם!" אמרתי בקול חד.
"אני יוציא לזין הראשון את הזין." קוקו אמר.
"ואני יחסל את החבורת השרמוטות האלה." פצע אמר עצבני.
"גם אני אנחנו נרמוס אותם." נפתלי אמר עצבני.
"יאללה בואו נתלבש מצפה לנו יום מעניין." אמרתי להם בחיוך ממזרי כולם חייכו אליי חזרה אותו חיוך.
"יאללה מלחמה!" צעקנו כולנו והלכנו להתלבש.

——–תימור———-
קמתי לי מתלבשת לי בשעה שש אחרי מה שקרה אתמול לא יכולתי להירגע עדיין. תהיתי עדיין על אותם הדברים שהבחור ההוא אמר לי. תהיתי מכל אם אהבה שלי ושל יואל חזקה עד כה?

~~~פשלבאק~~~
“בטוחה שאת רוצה שאני אשחרר אותך, או שאת עדיין מעדיפה אותי על פניו אני רואה איך מתה שהטעם אותך.” הוא אמר בקול מפתה הרגשתי מן תחושה מוזרה של פרפרים כשהוא אמר זאת. מה קורה איתי אני אוהבת את יואל ? מה עובר לי בראש? האם אני מכירה אותו למה הוא כל כך מוכר לי? למה הוא דווקא אותי רוצה? הבטתי בעיניו הערמומיות שעברו על גופי. זעם עבר בעיני לעזאזל תימור, את אוהבת את יואל הוא סתם סטוציונר בן זונה שינצל אותך ויזרוק.
"אני בטוחה במאה אחוז עכשיו תשחרר אותי או שאני הגיד לאטיאס שאתה מציק לי!" אמרתי בקול תוקפני ובטוח.
"אה את מתכוונת לאח המזויף שלך? מה הוא כבר יעשה לי?" הוא שאל אותי בערמומיות.
"הוא יבוא ויזיין לך את הצורה כמו שהוא עשה לכל בחור שלא בא לי טוב לעין." אמרתי לו בקול מלא שנאה טהורה.
"את חושבת שאני אלכס ההוא שיפחד להעיז לגעת בך?" הוא שאל אותי בחיוך ממזרי מתקרב אל גופי יותר מצמיד אותי למראה יותר. הרגשתי את נשימותיו על פניי ועל צווארי הרגשתי חום בגוף חום רותח מחשמל . נטף מימנו ריח של סקס אפיל כשהיה כל כך קרוב. "את חושבת שאשאל את החבר העלוב שלך או את אטיאס שבשיט לא מזיז לי את ביצה?" הוא שאל אותי הוא היה כל כך גס פראי יותר עיניו הירוקות שחורות הביטו בי בערמומיות.
"לא עפת על עצמך יאללה תפוס אבנים כי עפת על ענף גבוה שלא תעוף לחלל." אמרתי מביטה בו בזעם הוא גיחך.
"את בדרנית אמרו לך את זה?" הוא אמר בהתגרות.
"אני יודעת נולדתי כזאת." אמרתי כשאני מקרבת את פניי יותר אל פניו ובעטתי בו הוא תפס את הרגל שלי מלטף אותה.
"ניסיון יפה תימור רמים, אבל עליי זה לא עובד." הוא צמצם את הסנטימטרים הבודדים אליי.
"עדי—-" באתי לצעוק הוא חסם את פי.
"מי אתה ומה קורה פה?" שמעתי קול אומר ראיתי עומדת נערה בת שתיים עשרה.
"זהו," הוא אמר נושף בעיני. "בפעם הבאה את לא תצליחי להתחמק." הוא לחש כך שרק אני אשמע.
"מי אתה?" הילדה שאלה אותו.
"אני חדש פה והתבלבלתי בשירותים אז ראיתי את הבחורה הזו וריס נשאר לה בעין והחלטתי לעזור לה." הוא אמר לה בחיוך שלו ורגועה לילדה היא הוקסמה מחיוכו.
"איך קוראים לך?" היא שאלה אותו בחיוך מהופנט.
"שי אוחנה." הוא אמר בחיוך לילדה.
"אני מריה." היא אמרה בחיוך.
"נעים להכיר אותך מריה." הוא אמר לה בחיוך לילדה הקטנה.
"את תימור רמים?" היא אמרה בחיוך ענק על שפתיה.
"כן," אמרתי בחיוך קטן.
"שמעתי עלייך את הבחורה הכי יפה ברוקפורד את הכי יפה בנשף שראיתי שנה שעברה." היא אמרה בהערצה גדולה הבחור ההוא הביט בי שי אוחנה.
"את רוצה שבנשף הבאה אני הכין אותך לנשף?" שאלתי בחיוך את הילדה הולכת איתה מחוץ לשירותים.
"אני ממש אשמח תלמדי אותי להתאפר כמוך!" היא אמרה נרגשת חייכתי אליה מזווית העין ראיתי אותו נעלם.
~~~סוף הפלשבאק~~~

לבשתי חצאית שחורה מיני עם חולצה ארוכה בית ספר מכופתרת בצבע אדום וקשרתי אותה בצורה שראו את העגיל בטבור. השפתי את שערי לקוקו גבוה התאפרתי שמתי מסקרה ואודם אדום דובדבן.
"ואו מישהי נראית הבוקר דוגמנית מהמגזין?" לירז אמרה בחיוך כשהיא לבושה בחולצה לבנה כופתרת עד המרפקים בחצאית אדומה מיני כך היא עשתה אותה לפחות, שיערה היה פזור וצמא אחת בצד סינית קטנה. והתאפרה במסקרה ועיפרון ואילנר שחור פס דק. היא עשתה אודם בצבע אדום ועל ידיה עיתרו צמידים שחורים.
"ואו מישהי יצאה ממגזין של רוקסטאר?" עניתי לה בחיוך.
"בדם שלי." היא קרצה לי.
"בוקר טוב לכולן," נטלי אמרה שיערה אסוף בקוקו גבוה היא לבשה חצאית מיני בטורקיז של בית הספר שישבה אליה בול וחולצה מכופתרת לבנה קצרה בצורה של באד גירל עם נעלי עקב נמוכות קצת. עיניה היו מאופרות בעיפרון בצבע טורקיז מסקרה ואילנר היא שמה אודם בצבע ורוד מסטיק.
"כל הלילה חגיגה.." גל יצאה מהאמבטיה לבושה בחצאית עור שחורה וחולצה לבנה של תיכון שהפכה לגופייה וקשרה את החולצה בצורה פראית. שיערה פזור וקשת כסופה עם אבני סוורובסקי על ראשה ועקבים קצת גבוהים עיניה היו מאופרות בטורקיז עדין ואודם בצבע פטל.
"מישהי קמה עם מצב רוח טוב?" נטלי אמרה בחיוך לגל.

———גל—————
"בטח יום חדש ונקמה חדשה." מלמלתי בשקט לעצמי בחיוך אין את הדבר הכי חזק ממני.
"נקמה אני אשמח לעזור לך," לירז אמרה בחיוך בשקט.
"נדבר אחר כך לירזוש." אמרתי לה בחיוך היא חייכה אליי בעידוד.
"הגיעה הזמן לצאת אנחנו נאחר," תימור אמרה בחיוך הנהנו יוצאות כשאני וגל מובילות. כל המבטים היו עלינו כשחצינו את המסדרון כל העיניים עצרו עלינו כשעברנו לנו ובדיוק יצאו להן שני הישראליות החדשות ההן. עיניה של הבלונדינית נעצרו עליי בזעם, ועל לירז הבטתי בה בקור. כך גם לירז עשתה לבחורה ההיא עם עיניים הכחולות והשיער שתני.
"אל תתייחסי לזונות האלה," אמרתי ללירז.
"מי שם עליהן בואי." היא אמרה לי בחיוך.
ירדנו לחדר האוכל מוחי היה שקועה באתמול במה שעשיתי. צעדתי לכיוון השולחן ראיתי את מבטו של ערוד עליי משולחן אחר ומבטו של פצע גם אליי, חייכתי חיוך ממזרי לשניהם, ערוד חייך חיוך של נקמה על שפתיו. כך גם בשפתיו של פצע הבנתי שהם מחכים לנקמה כך גם אני. חייכתי חיוך ממזרי ועברתי לשבת בשולחן עם כולם. התיישבתי ליד לירז ותימור שישבה ליד קוקו.
"בוקר טוב," אמרתי בחיוך.
"ואו מישהי היום קמה עם מצב רוח מצויין?" שמעתי את אנטון אומר לי בחיוך.
"אני בשוק אפחום את במצב רוח מצויין הבוקר?" אטיאס אמר לי בחיוך ממזרי.
"אטיאס אל תדליק אותי על הבוקר." אמרתי לו הוא צחקק.
"וואלה להדליק אותך בא לך לצאת איתי לאיזה סיבוב?" הוא שאל בחיוך ממזרי.
"איי למה?" לירז צבטה את אטיאס עצבנית.
"אם אתה כל כך רוצה לעזוב אותי לך יא מכוער אני אמצא לי דוגמן אחר." היא אמרה לו עצבנית.
"עובדה שאני לא רוצה מאמי אני מת עלייך לירז את היחידה שלי." הוא אמר לה בחיוך מאוהב וניסה לנשק אותה.
"טוס לי מהעיניים אטיאס." היא אמרה מסלקת אותו ממנו.
"לירז חיים שלי יפה שלי," הוא אמר מלטף את פניה גיחכתי.
"חנפן!!" כולם אמרנו בפה אחד צוחקים.
"לירז יזראילוב האם תנשאי לי?" אטיאס נעמד מולה ונתן לה טבעת של בייגלה כולנו התחלנו לצחוק.
"לא, יש לי יותר מדי מעריצים ואני מאוהבת באדם אחר." היא אמרה בחיוך ממזרי.
"מי? מי המניאק שגנב לי אותך!" אטיאס שאל עצבני.
"אתה אידיוט, רק אתה." היא אמרה ונישקה אותו הוא חיבק אותה מחזיר לה נשיקה. הבטתי בהם מאושרת שהם יחד ונזכרתי על מה שקרה אתמול.

~~~פשלבאק~~~
רקדתי לי אתמול בכיף שלי נהינית מהמוזיקה, נהינית מהנקמה המתוקה במורים המזדיינים האלה.
“התגעגעת אל עוד נשיקה איתי?” שמעתי קול מוכר לוחש לי הרגשתי את גופי מתקשח מזעם הסתובבתי תוך כדי ריקוד הבטתי בו בעיניים קרות כמו קרח. דרך המסיכה ראיתי את אותם הפנים היפות של אותו סטוציונר מעצבן עיניו הכחולות הצלולות הביטו בי השיער הבלונדיני שלו נצץ והיה פרוע.
“מה שבטוח שאני לא אולי אתה רוצה עוד?” אמרתי לו והתקרבתי אל פניו קרוב אל פניו והתרחקתי תוך כדי ריקוד מתרחקת ממנו. רקדתי לי לכיוון אחר ואז הרגשתי ידיים חסונות חזקות מחזיקות את מותניי לפני שהספקתי להגיב הוא הרים אותי תוך כדי ריקוד ורקד איתי בפראות. ולקח אותי לאחת הכיתות הריקות והוא הצמיד אותי לקיר. והוריד מפניי את מסיכה לפני שהספקתי להגיב הוא נישק אותי בחוזקה. הוא נישק את שפתיי בפראות מחזיק בפניי צמוד אל פניו ניסיתי להתנגד לו לא החזרתי לבן זונה הזה נשיקה אני כל כך שונאת אותו. התחלתי להאבק בו ידי נאבקו בכוח להשתחרר ממנו והבן זונה חייך חיוך ממזרי. הבנתי שאבוד לי בכוח אז נשתמש במוח חייכתי עליו חיוך ממזרי תוך כדי נשיקה. מחזירה לו נשיקה לשונותינו נלחמו אחד בשנייה שמעתי את האנחה שיצאה מפיו כשנשכתי את שפתו התחתונה ברכות. שפתיו הגבריות היו נפוכות מעט הפכתי את הנשיקה ליותר פראית והגרסיבית. חייכתי לעצמי מוכנה לנקמה שלי בו הוא יצטער על כך שהתעסק איתי היום.
“איי!” הוא צעק דוחף אותי בכוח לקיר. “מה את חושבת שאת עושה?” הוא שאל אותי בזעם טהור אחרי שנשכתי את שפה שלו בכוח.
“רצית נשיקה קיבלת אותה, אמרתי לך לא להתעסק איתי.” אמרתי בחיוך ממזרי ומרוצה הוא הביט בי עיניו הכחולות משקפות זעם ועוד משהו שלא הצלחתי לקרוא.
“ואני אמרתי לך שאם תעזי לעצבן אותי אני אמחץ אותך.” הוא אמר לי מתקרב אל פניי. חשבתי לעצמי בערמומיות הנחתי את ידי ברכות על פניו מרימה את סנטרו הוא הביט בי בעיניו הבהירות והקרות מלאות זעם.
“אנחנו עוד נראה.” אמרתי מביטה בעיניו בקור מלאה בזעם ונישקתי את שפתיו הוא נצמד אלי יותר והחזיר לי נשיקה פראית. ותפס את רגליי כורך סביב מותניו כשידי עוטפת את צווארו וידי השנייה מלטפת את פניו. התנשקתי איתו מתכוננת לנקמה הסופית לא שחררתי אותו לרגע נישקתי אותו חזק יותר. הרגשתי את זה בוער בי הנשיקה הזו גרמה לי לזעם לצאת החוצה. אז שמעתי את הדלת נפתחת לה התעלמתי עסוקה בלנשק את ערוד לתת לו את התחושה שאני שלו ונפלתי ליופי שלו. אבל בראשי היתה תוכנית אחרת. התנשקנו לנו כשהוא מניח אותנו על השולחן כשאני על ברכיו יושבת צמודה לגופו ומתנשקת איתו. ראיתי מזוית עיני את פצע וחייכתי מרוצה. הוא היה עם בחורה אחרת הוא עצר לרגעים ארוכים כשעיניו עליי ועל מור. נישקתי אותו בתשוקה כשאני בין זרועותיו של מור מתנשקת איתו מרוצה ממה שראיתי בעיניו של רטמיר. עיניו של רטמיר היו מלאות בזעם וכאב מגיעה לו אחרי מה שהוא עשה לי כל החצי השנה כשהוא מתנשק מול עיניי עם כל מיני זונות ליטפתי את מור מנשקת אותו באגרסיביות ותשוקה. המשכתי לנשק אותו בפראיות כך גם שפתיו של מור היו מלאות תשוקה ואגרסיביות. זו היתה הפעם הראשונה שנהיניתי להתנשק איתו כל כך נהינתי לראות את רטמיר סובל, אבל הבן זונה תפס את הזונה שלו שוב וחזר לנשק אותה בחוזקה ביותר פראות. ראיתי את מור הוא ראה הכל וחייך חיוך ממזרי תוך כדי נשיקה הבטתי בו מחזירה לו את אותו החיוך הממזרי. מחבקת אותו מלטפת אותו הוא התחיל לנשק אותי יותר חזק נושך את שפתיי ברכות ואגרסיביות מוציא ממני הנחות קטנות. הוא חייך נהינה מזה, האידיוט הזה רטמיר ראה אותנו נהנים ונישק את אותה נערה חזק וגרם לה לפלוט הנחות משפתיה של הזונה שלו. ויצא איתה מהחדר עם הזונה שלו. המשכתי להתנשק עם ערוד ועשיתי זאת לקחתי ובעטתי בו בחוזקה במקום הרגיש משתחררת ממנו.
"בפעם הבאה שתעז להתעסק איתי אני יסרס אותך." אמרתי לו משאירה אותו על השולחן שוכב. ויצאתי מהכיתה משאירה אותו לבד הצלחתי לנקום בשני ציפורים במכה אחת.

~~~סוף הפלשבאק~~~

אף אחד לא יוריד ממני את החיוך היום אני גל רבייב הנוקמת, ואני אהיה מוכנה להכל.

———יואל———–
"יאללה בואו נלך אחרת הזונות לא יתנו לנו בראשון לעשות כיף." פצע אמר בחיוך גדול על שפתיו.
"צודק אח שלי." חצי אמר לו קמנו מהשולחן הולכים לחדר אוכל. תימי חיבקה אותי בחיוך גדול הבטתי בה ואז נזכרתי במה שקרה הבוקר. זה כל כך לא נתן לי מנוחה האם תימי נפגשה איתו? היה ביניהם משהו? זה הציק לי כל כך לא נתן לי מנוחה כלל.
"יואל מה יש לך, למה אתה שותק מהבוקר אהוב שלי?" היא שאלה אותי מחבקת אותי.
"כלום תימור תעזבי אותי אני עייף." אמרתי לה עצבני היא התרחקה ממני.
"אתה לא רוצה אל תדבר איתי לך לעזאזל." היא אמרה משאירה אותי לבד נאנחתי עצבני חושב על מה שקרה. האם אני האבד את תימור? היא עדיין אוהבת אותי?

——–____****___———
"היא גם פה?" שאלתי אותו.
"כן," הוא ענה לי ידעתי שהיא פה ידעתי הכל.
"היא יפיפייה אתה בטוח שזו לירז יזראילוב?" שאלתי אותו למרות שראיתי אותה קודם והייתי אצל חבר שלה ואיימתי עליו ואמרתי לו שהיא תהיה שלי.

המשך יבוא…..


תגובות (5)

הכל מושלם!!!!!:) תתתמממשייכי!!

23/01/2015 16:06

    תודה לך מישהו אני ממשיכה היום ביומיים האחרונים הספתי רעיונות :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    27/01/2015 15:27

מתי את ממשיכה את הסיפור ??

09/03/2015 16:32

תמשיכי בבבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/03/2015 20:33

בנות סליחה שנעלמתי הייתי בתקופה עמוסה היום אני הולכת לכתוב שני פרקי ספיישל בסיפור מקווה שתאהבו ותקראו :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

24/03/2015 21:48
32 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך