l.a.h.i
קריאה מהינה תהינו :)))))))))))))))))))))))))))))

כבשתי אותך!!! עונה 2 פרק 2: הוואי

l.a.h.i 04/09/2014 1367 צפיות 5 תגובות
קריאה מהינה תהינו :)))))))))))))))))))))))))))))

———גל————
שכבתי על חוף נהינית לי ממזג האוויר לירז הסכימה שניסע ביחד להוואי הילדה הזו חולה על הוואי.
"אלה החיים," אמרתי נהינית מהשמש הלבנה מהחול הלבן סביבי מאחורינו יערות יפים.
"כן את צודקת וואי אני חולה על מקום הזה נכנס למים?" לירז שאלה בחיוך שכבתי על מיטת השיזוף.
"נראה לך אני לא זזה מכאן סתכלי מה לונדון עשתה ממני?" אמרתי לה מראה שאני חיוורת היא צחקקה לה מביטה בי.
"אני מעדיפה להישאר חיוורת ואני מציעה גם לך אחרת שנה הבאה לא נצבע את השיער שוב." היא אמרה מצחקקת שיערה חזר להיות חום רוסו בהיר עדין מתאים לה הצבע הטבעי שלה אבל רק בגלל שהיא נהינית מנשפים היא אוהבת לשנות סטייל. ואני כמוה מטורפת על זה כמה שיותר פראי ככה יותר טוב תאמינו אני מצפה כבר לנשף הבא שלנו שנה הבאה בינתיים נהינה מהקיץ היפה הזה פה ומהשמש הלבנה.
"טוב מה שתגידי בואי יא חופרת!!" רצנו למים שנינו כשאנחנו בבגדי ים בצבע כחול לבן ישראלי. קפצנו למים משפריצות אחת על השנייה מים נהינות מהמים החמים הנעימים בחוף האנשים סביבנו כולם ישבו על החוף דיירי בתי מלון שונים ואנחנו כמו שני ילדות מופרעות השפרצנו אחת על השנייה צוחקות. מתפרעות לנו בכיף הכי ערסיות הכי שובבות הכי מצחיקות מתאים לנו זה האופי שלי ושל יזראילוב. הבטתי בשמש הלבנה עד שפתאום הרגשתי משהו קר על גופי והתחלתי לצרוח.
"לירז!! את ילדה חולה!!" המפגרת שפכה עליי מים קפואים עם מי קרח חולה זאתי היא צחקקה המטורפת הזאת נהינית.
"בכיף כפרה תהיני ממי קרח." היא אמרה מצחקקת השפרצתי אליה חזרה צחקנו כמו שני מטורפות נתתי לה כיף והמשכנו לשחק ולהשפריץ מים אחת על השנייה אחרי שעתיים של משחק חזרנו לחוף.
"הישראליות הן כל כך מופרעות וחוצפניות." שמעתי בחורה אחת אומרת לבחור שנראה שוויצר כמוה אבל חתיך אש.
"אמא שלך חוצפנית ומופרעת ביום שהיא ילדה אותך במקום לקבל מענק לידה היא קיבלה קנס על כך שנולדת יא היפופוטם מהלך." אמרתי עצבנית אש יורדת אליה לירז צחקקה.
"גל הבחורה במחזור עזבי כנראה החבר שלה לא שם אליה אני מרחמת עליה ועוד יותר על החבר שלה שהוא סובל אותה." לירז אמרה מצחקת בחורה הסמיקה כשלירז ביטאה את המילה והבחור הביט בנו בחיוך פראי עיניו היו זדוניות הוא היה שזוף שיערו שחור ועיניו בצבע תכלת קרח, צחקקתי עם לירז על הירידה שלה אהבתי חולה זאתי.
"הו ילדה מסכנה תסתכלי על פנים שלה היא דומה ז'ורה אחרי שעברה תאונת התרסקות בהיי גו." אמרתי מצחקקת הבחורה היתה ג'ינג'ית חיוורת עיניה כחולות היא היתה מלאה לירז צחקקה ממה שאמרתי אליה והמשכנו ללכת.
"תסתמו את פיות שלכן ישראיליות מטומטמות!!" היא אמרה עצבנית אש לירז ואני צחקנו רק עוד יותר מתגרות בה היא נעמדה מולינו עצבנית והבחור עמד מאחוריה גבוה וחתיך היו לו קוביות טוב עזבו את זה עכשיו.
"גלוש נראה לי הילדה איבדה כמה ברגים אנחנו ישראיליות מטומטמות היא אמרה? היא כנראה נפלה על השכל אנחנו ישראליות הכי יפות הכי סקסיות והכי הכי חכמות שיש יש לנו מוחות חריפים יותר מאשר לפרחה כמוה עם מוח מסוג ז'." המשכנו לרדת אליה הבחורה היתה אדומה מעצבים והחבר שלה צחק.
"מה אתה מחייך הן יורדות על החברה שלך?" היא אמרה לו.
"סליחה אנחנו מכירים את חברה שלי? פחח היית מתה את כולה אחות הגמדה החורגת שלי ולא יותר." הוא אמר בחיוך קר.
"שלא תדע עוד צער," אמרתי לו בחיוך קר מרחמת עליו הוא צחקק מתגובתי.
"נעים להכיר ג'ארד ואתן?" הוא אמר לנו בחיוך.
"אני גל וזאת חברה הכי טובה שלי לירז." אמרתי לו בחיוך הוא הביט בנו בחיוך בוחן אותנו שנאתי את זה.
"היי ג'ארד בוא!!!" אחותו המטורפת צעקה ואנחנו המשכנו ללכת לשבת לנו אל מיטות השיזוף צוחקות ומרחמות על הבחור ומצד אחד חשבתי מגיעה לו כי הוא הסתכל אלינו כמו כל אדיוט רגיל מטומטם.
"גדול לירזי שיחקנו אותה הערסיות מראשון נכנסו בה עד הסוף נגד הזרם תמיד זורם בעורקים שלנו." אמרתי מצחקקת היא צחקקה גם.
"בהחלט בא לך נתגרה קצת בגורל." לירז רמזה על בוקסה ניידת הבאנו איתנו הדלקנו את השירים האהובים עלינו באנגלית ובעברית כולם הסתכלו עלינו כשהתחלנו לשיר לנו. הוצאנו משקאות מוגזים והתחלנו לשתות לנו בכיף שלנו עשינו כמה תמונות לאינסטוש ולפייס כולם הביטו בנו איך אנחנו מדליקות מוזיקה מתפראות ונהינים לנו מהמוזיקה ומהאווירה.
"היי אתן מוכנות לעשות את המוזיקה שלכן בשקט?" שמענו קול של בחור אומר לנו הסתובבנו וראינו ניגש אלינו בחור אחד הוא היה גבוה שיערו שחור פחמי והוא חיוור עיניו היו זהובות ירוקות הוא הביט בנו בעיניים מאיימות.
"ואם לא בא לנו?" אמרתי בקול קר ופראי הוא הביט בי בעיניים קפואות.
"כן לא בא לנו אתה יכול לקפוץ לנו וכל הדבעים שיש להם בעיות." לירז אמרה בחיוך קר הוא הביט בה בזעם.
"סאלמת אדיוטה." אמרנו הוא הלך משם עצבני נשכבנו במיטת השיזוף שלנו תחת שמשייה. אז שמענו מוזיקת רוק נדלקת על פול ווליום הייתי עצבנית אש כשהבחור חייך חיוך קר אלינו.
"תרגעי גל בואי נעשה לו דווקא ונהינה," חייכתי אליה קולטת את המוח שלה התחלנו לרקוד בסגנון שלנו הישראלי מעצבנות אותו כשהמוזיקה שלו התנגנה לה הוא הביט בנו בזעם שזרמנו עם המוזיקה שלו. רקדנו לנו בכיף זזות עם המוזיקה הוא הביט בנו ממשיכות לרקוד לנו בכיף כולם בחוף זזו בקצב שלנו. רקדנו לנו בכיף שלנו לירז קרצה לי רעיון מושלם מוחות קרימינאלים שלנו תמיד תמיד פועלים וזה דווקא מתאים לי צחקקנו הוא כיבה את מוזיקה עצבני מאוד מעצם העובדה שאנחנו נהינות לנו מזה. הדלקנו את הבוקסה שלנו והתחלנו לרקוד בדאנס ישראלי שלנו בכיף שלנו הוא הביט בנו אדום כשרקדנו לנו נתתי ללירז כיף ואחרי ריקוד ארוך נשכבנו לנו כל אחת על מיטת השיזוף שלה.
"אני רואה שאתן הכרזתן לי מלחמה!" הוא אמר עצבני עומד מולנו הוא הביט בי בזעם.
"מותק זה אתה שהכרזת, לא אכרזנו כלום עשינו מה שבכיף שלנו." אמרתי בחיוך מתגרה שלי.
"לך תחזור למהרה שלך ערפד!" לירז אמרה צוחקת לו בפנים ומגבירה את ווליום בכיף שלה. הוא הביט בה בזעם והלך לו עצבני כולם הביטו בו על החוף כשהוא התרחק מאיתנו.
"גדול!!" אמרתי צוחקת כשהיא קראה לו ערפד היא צחקקה. שמענו מוזיקה כששנינו על החוף כל היום כשקרם נגד שיזוף על גופנו נהינו מאוד, הרבה בחורים קרצו לנו והתחילו איתנו לירז היתה שקועה בכיף שלה בדברים אחרים ואני לא הפסקתי להתפתות מבחורים חתיכים.
צחקנו לנו מעבירים בדיחות על מפגרים שרקדו או באו עלינו היום השניים הבחור ההוא ישב עם החברים שלו על החוף גם החברים שלו הביטו בנו עצבנים כמוהו. נהננו צוחקים מעבירים דחקות עשינו פרצופים למצלמה של פון הצטלמנו לאניסטוש ולפייס בכיף שלנו צוחקות לנו מקשיבות למוזיקה בכיף שלנו צוחקות מעבירות שיחות כל מיני על בית ספר ועל החבר'ה קצת.
"את חושבת על רטמיר?" לירז שאלה אותי פתאום בעדינות הנהנתי בקטנה ממנה אני לא הסתיר.
"למה את לא נותנת לו הזדמנות?" היא שאלה אותי.
"כי החלטתי להמשיך הלאה נפגעתי מאוד הוא לא היה לצידי כשהיה לי קשה מאוד." אמרתי לה בכנות היא הנהנה מבינה.
"חבל." היא אמרה לי.
"חבל על מי שמת יאללה באנו לחגוג ולא לדבר על לוזרים." אמרתי בחיוך היא צחקקה העברתי שיר ועברנו לדאנס. צחקנו על שירים של ראפרים צחקקנו לנו בכיף הבחורים האלה המשיכו להביט בנו צוחקות הם המשיכו להביט בזעם.
כשהגיעה השעה שמונה התארגנו לבשנו את שמלות לבנות של הים סידרנו את התיק ולקחנו אותו ודווקא לא כיבינו את המוזיקה יצאנו עם המוזיקה לכיוון המלון. הלכנו בכיף שלנו צוחקים וכיבנו את המוזיקה כשיצאנו לרחוב והלכנו למלון נכנסנו לנו עלינו לחדר שלנו.
"ראשונה במקלחת!" אמרתי ללירז היא צחקקה.
"כנסי," היא אמרה הלכתי לקחתי לעצמי שורט וגופייה והלבשה תחתונה ונכנסתי להתקלח לי שטפתי מעליי יום כיף שיערי הבהיר היה חלק יותר.
שטפתי את ראשי בכיף בדקתי עם עברתי שיזוף לא עברתי טוב לדעת לירז דאגה לקרם טוב אני נשארתי כפי שהייתי, לבשתי גופייה לבנה ושורט אפור הברשתי את שיערי הבהיר הוא היה חלק ללא קשרים כמעט ויצאתי מהמקלחת.
לירז כבר הכינה לעצמה בגדים וכנסה להתקלח שכבתי לי על המיטה שלי חשבתי על מה שלירז אמרה לי והגעתי למסקנה שעדיף לשכוח אותו.
עצמתי את עיניי והתפללתי לשכוח אותו עד שאחזור ללימודים כי זה לא יהיה קל זה הולך להיות קשה אני יודעת שהוא חזר להיות סטוציונר ככה היה עד סוף השנה שנה שעברה כשלירז חזרה כבר והיא היחידה שעזרה לי ועודדה אותי בתקופה הקשה הזו.

———לירז———-
נכנסתי להתקלח עייפה מיום יפה על הים חשבתי על כל מה שקרה בתקופה האחרונה עדיין היה קשה לחזור לי אל עצמי.
אני לא האמנתי שרטמיר עשה לה זאת, אבל ידעתי שהיה לו גם קשה באותה תקופה לעזאזל מה עשיתי להם? כעסתי על עצמי על מה שקרה איתי ועם עדי באותה תקופה הקשה זה היה גיהינום לכולם לעזאזל. נשמתי עמוקות חושבת לעומק מה אני יכולה לעשות?
התקלחתי לי שוטפת את הכל מעליי מחשבות והכל חשבתי על עדי על גל על רטמיר איך מצילים אותם? לוסיאנה עוד מעט אמורה ללדת פתאום נזכרתי בה. יהיה לה בן עוד מעט לא ממש ידעתי מה הולך לקרות בקרוב אבל לא יהיה לי קל אני בטוחה להחזיר הכל למסלולו. יצאתי מהמקלחת מסרקת את שיערי לבשתי שמלה קלה כחולה ושכבתי לישון חושבת על הכל ונרדמתי איכשהו.
***חלום***
הייתי באותו חדר בבית החולים ששכבתי בו, היה זה לילה עמדתי ליד המיטה ראיתי את עצמי שוכבת במיטה חיוורת ועדיין עם השיער הבהיר ההוא.
ראיתי דמות נכנסת עדי? זו המחשבה הראשונה ראיתי בחור לבוש בבגדי רופא שיערו בהיר ועורו חיוור עיניו כחולות אפורות שחורות התקרבו אל מיטתי הוא הביט בי דניאל. רגע דניאל? הוא לא ראה אותי עומדת מולו הוא התיישב על יד המיטה שלי הוא הוריד את מסיכה ונישק את ידי ברכות בעיניו זלגו דמעות הופתעתי כשראיתי את הדמעות עמדתי בהלם שם הוא ליטף את פניי 'מה יש לו?' זו המחשבה שעברה במוחי.
"אני מצטער, אהבה שלי לירז שלי פרי גן העדן שלי נערה שלי, האור של חיי פרי האסור שלי אני מצטער על הכל אני מצטער שלא הגנתי עלייך, אני מצטער שאת לא שלי… אני מצטער שאת בחרת בו אבל אם לא נהיה ביחד לעולם אני רוצה שתהיי מאושרת יפה שלי." ראיתי בעיניו דמעות עיניו היו אדומות הרגשתי כאב מוזר בגופי.
"לירז את חייבת לשרוד גם אם לא תהיי איתי לעולם תשרדי תחיי… בבקשה אל תעזבי אותי את העולם הזה בלעדייך הכל שבור שום דבר לא שווה!" הוא אמר בקול שבור אז הוא חיבק אותי חזק מנשק את לחי שלי ברכות.
"אני אוהב אותך ילדה שלי ישראלית חוצפנית יפה שלי חכמה טובה שלי." הוא לחש בקול עדין לתוך אוזני. ***
התעוררתי מתנשפת לא מבינה מה קורה פה? למה אני חולמת על זה? למה אני חולמת על דניאל? למה? מה קורה לי? התהפכתי מחבקת את הכרית קמתי ממיטתי לא יכולתי להירדם יותר לבשתי כפכפים ויצאתי החוצה. הלכתי לים בלילה בחושך טיילתי לאורך החוף מנסה לרוקן את המחשבות האלה מהראש שלי ואת המילים של דניאל.
"צא לי מהראש יא דיבוק!!" אמרתי עצבנית בקול באנגלית לא מאמינה שאני אומרת באנגלית.
"שמעתי שדיבוק זה מחזה שלכם יהודים," שמעתי קול קר שהקפיץ את ליבי מבהלה התרחקתי מהאדם כשרגלי קצת במים רטובות. הבטתי בדמות שלפני זה היה אותו הערפד מהחוף מה הוא עושה כאן.
"מה אתה עושה יא חתיכת ערפד מאיפה צצת פתאום?" שאלתי עצבנית הוא גיחך והתקרב אליי.
"אם אני ערפד אז את בטח המכשפה המכוערת מעמי ותמי." הוא אמר מגחך הבטתי בזעם.
"בטח בגלל זה כל בחור שרואה אותי שרוע על הרצפה מהיופי שלי ומתחנן להישאר לצידי לנצח." אמרתי בהתנשאות ובגאוותנות.
"את יהירה מדי תזהרי שהיהירות שלך לא תפגע בך," הוא אמר המשכתי ללכת כשהוא צועד לידי.
"קיצר מה אתה רוצה?" שאלתי עצבנית נעצרת פתאום מביטה בו בזעם.
"מעניין אותי לדעת מי הדיבוק שלא נותן לך מנוחה בלילה בשעה כזו," הוא אמר מתקרב אליי התרחקתי לעבר המים הקפואים הירח עמד באמצע הים היה מלא ולבן וכל כך יפיפה. הבטתי בשמיים הכהים של הלילה ובכוכבים הנוצצים בשמים שהיו כה רחוקים השמיים כאן לא היו נמוכים כמו בישראל. לא שמתי לב שהוא התקרב עוד צעדים אליי הבחור המוזר הזה שנראה לי פריק מטומטם הוא סגר אליי עומד מולי.
"מה אתה רוצה ערפד!" אמרתי מביטה בעיניו שהיו בצבע מוזר זהוב צהבהב עם ירוק ה' ירחם אמן וזה לא השטן בכבודו ובעצמו זזתי אחורה עומדת כשרגליי קצת יותר במים.
"תעני לי מכשפה איזה דיבוק לא נותן לך מנוחה?" הוא שאל מנסה לסגור אליי סאמק מה הוא רוצה הדפוק הזה.
"לא עניינך, ערפד." אמרתי עוברת אותו למרות שהוא נראה מאיים ומוזר כל כך לעזאזל אני חייבת לברוח חלפתי על פניו משאירה אותו לבד שם נותרתי עם תחושה מוזרה בליבי מביטה בירח הלבן. ה' מי זה שטן מן הגיהינום או סתם פריק מטורף? הבטתי שנייה אחורה הוא עמד שם עדיין עיניו היו ירוקות זוהרות עם צהוב הסתובבתי והלכתי מהר לכיוון המלון נכנסתי לחדר סגרתי את החלון. ונשכבתי במיטתי הרגשתי פתאום חסרת כוח משהו חזק הרדים אותי כשמחשבות בראשי על עדי על דניאל ועל הפריק המוזר מהחוף.

המשך יבוא……..


תגובות (5)

יש לי הרגשה שלירז עוד תנטוש את עדי בשביל דניאל.. או אולי הערפד… תמשיכי! וגמאני כבר לא בבצפר חח ;)

04/09/2014 07:43

    כיף לנו שסיימנו :) בקרוב תדעי מה יקרה בינהם אני אשתדל להמשיך היום :)))) לא אחרי השבויה הקווקזית:)

    04/09/2014 21:50
Sn

תמשיייכייי, ותעלי בבקשה היום את השבויה הקווקזית אני כבר מתה לדעת את ההמשך

04/09/2014 15:08

    תודה רבה וכמובן היום אני ממשיכה את השבויה התחלתי לכתוב את הממשך אני אעלה אותו ויכול להיות גם על הדרך המשיך את כבשתי אותך :))))))))))))))))))))))))

    04/09/2014 21:53

נטלי תודה אני ממשיכה :)))))))

04/09/2014 21:54
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך